Το διαδίκτυο μετρά πλέον περισσότερες από τρεις δεκαετίες παρουσίας, με τον τρόπο και την ευκολία λειτουργίας του να έχουν αλλάξει σαφώς ριζικά μέσα σε αυτά τα χρόνια, με την τεχνολογία να συνεχίζει συνεχώς να εξελίσσεται.

Σχεδόν τα πάντα έχουν ψηφιοποιηθεί, γεγονός που δημιούργησε την ανάγκη μιας μαζικής προσαρμογής, με νέες εξειδικεύσεις σε υπάρχοντα επαγγέλματα αλλά ακόμη και νέους κλάδους. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, μια επιχείρηση πλέον αν θέλει να ενισχύσει με επιβεβαιωμένο τρόπο την επιτυχία της, θα πρέπει να μεριμνήσει και να επενδύσει στην παρουσία της στον κυβερνοχώρο.
Όταν τα πάντα διενεργούνταιμε ένα απλό κλικ από την οθόνη μας, η έλλειψη εκπροσώπησης της επιχείρησής μας, ή η κακή εκδοχή αυτής, μπορούν να στρέψουν πολύ εύκολα δυνητικούς πελάτες προς τους ανταγωνιστές μας.

Ίσως ακούγεται επιφανειακό ότι κάποιος θα σταθεί περισσότερο στην εικόνα από ότι στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, αυτό όμως αφορά μια άλλη κατηγορία συζήτησης. Ας σταθούμε απλώς στο γεγονός αυτό καθαυτό, και στο τι μπορεί να κάνεις ένας επιχειρηματίας για να εξαλείψει μια τέτοια πιθανότητα.

Ο Ρόλος του DigitalMarketer

Είτε μετά την ψηφιοποίηση (τουλάχιστον στο σημερινό βαθμό της), είτε πριν, κάθε εταιρεία με πελάτες, είτε απευθείας καταναλωτές είτε άλλες επιχειρήσεις, ανέπτυσσε και υιοθετούσε ένα σύνολο στρατηγικών εργαλείων, με στόχο την κατανόηση και ύστερα την ικανοποίησή των αναγκών τους.

Σαφώς, όσο λιγότερες ήταν οι διαθέσιμες επιλογές, τόσο πιο εύκολο και σύνηθες ήταν αυτό το πλάνο να αναπτυχθεί από την ίδια την επιχείρηση, χάριν εξοικονόμησης χρημάτων.

Η καθημερινή χρήση του ίντερνετ όμως, έφερε νέες μεθόδους, όπως το e-mailmarketing, τις μηχανές αναζήτησης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις συνεργασίες επί πληρωμή κ.ά. Το σύνολο όλων αυτών των λειτουργιών μπήκαν κάτω από την ομπρέλα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Κάθε μια έρχεται με ένα συγκεκριμένο απαιτούμενο πλήθος γνώσεων, κάτι που καθιστά τη συνεργασία με έναν DIgitalMarketer προϋπόθεση για το δρόμο προς την επιτυχία, και σίγουρα μη-διαπραγματεύσιμη για τα πρώτα βήματα της εταιρείας.

Έχω περιορισμένο budget, σε τι να δώσω προτεραιότητα;

Βρισκόμενος ακόμα στην αρχή, καταλαβαίνουμε ότι ίσως να έχεις δεύτερες σκέψεις σχετικά με το πόσο πολύ πρέπει και αξίζει να επενδύσεις σε συγκεκριμένες πτυχές.
Έτσι η επιλογή του κατάλληλου DigitalMarketingSpecialist μπορεί να κρύβει παγίδες.

Ωστόσο, υπάρχουν σίγουρα δύο πολύ συγκεκριμένα σημεία, που δεν πρέπει να παραλείψεις με τίποτα και προηγείται όλων των υπολοίπων.

Ακριβώς όπως φροντίζεις για την άρτια λειτουργία του φυσικού σου καταστήματος, ή ακόμα περισσότερο αν για ένα χρονικό διάστημα αυτό δεν υπάρχει, είναι αναγκαίο να έχεις μια ευπαρουσίαστη ιστοσελίδα ή e-shop, ανάλογα με τον τομέα δραστηριοποίησης. Ίσως πριν 15 χρόνια να αρκούσε ο δικός σου σχεδιασμός, πλέον όμως η κατασκευή επαγγελματικών ιστοσελίδων νέας γενιάς με την εγγύηση της LithosDigital και η διαφορά στη λεπτομέρεια, έχουν αισθητά αποτελέσματα.

Κι έπειτα, έρχεται το πολύ σημαντικό κομμάτι, που ενδεχομένως δε σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό, εκείνο του SEO. Για να καταλάβεις τη σημαντικότητα και το ρόλο του σκέψου απλά. Ψάχνεις ένα προϊόν, η μια υπηρεσία, και έτσι πληκτρολογείς κάτι σχετικό στο Google ή άλλη μηχανή αναζήτησης. Μέχρι ποια σελίδα είσαι διατεθειμένος να φτάσεις για να βρεις επακριβώς αυτό που ψάχνεις; Για αυτό το λόγο, πάντα η κατάταξη θα γίνεται με βάση τη σχετικότητα. Δεν αρκεί να δημιουργήσεις την τέλεια ιστοσελίδα, πρέπει το περιεχόμενο της να συνάδει με πιθανές αναζητήσεις με τέτοιο τρόπο ώστε να ανήκει στα κορυφαία αποτελέσματα, και οι υπηρεσίες SEO από την LithosDigital, δεν είναι κάτι που μπορείς να ολοκληρώσεις μόνος σου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.