Μία έξυπνη ιδέα είναι αυτή που αρκεί στις μέρες μας προκειμένου να φτάσει κάνεις στην επιτυχία. Μαζί βέβαια και με αρκετή τύχη και καλή δουλειά, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πραγματικά μεγάλος. Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της εταιρείας Pop Mart, μιας κινεζικής εταιρείες παιχνιδιών, που από το μηδέν μέσα σε μία μόλις δεκαετία κατάφερε να φτάσει να πραγματοποιεί τζίρους πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ.

Η σταθερή πορεία προς την επιτυχία

Τη συγκεκριμένη εταιρεία ίδρυσε ένας Κινέζος επιχειρηματίας, ο Wang Ning το 2010. Η βασική επιχειρηματική ιδέα ήταν να πουλά συλλεκτικές φιγούρες με προκαθορισμένη τιμή στα 8 δολάρια, σε συσκευασία όμως που δεν επιτρέπει στους καταναλωτές να δουν τι περιέχεται σε αυτή. Αυτή η σχετικά απλή ιδέα έκανε την Pop Mart να αναπτυχθεί γρήγορα και να γίνει μία διεθνής επιχείρηση παιχνιδιών με τζίρο πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Πριν από λίγο καιρό η επιχείρηση εισήχθη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ με το 50% των μετοχών να εξακολουθεί να ανήκει στον ιδρυτή της, ενώ η συνολική αξία της Pop Mart υπολογίζεται αυτή τη στιγμή στα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με το Forbes. Αυτή τη στιγμή η αγορά παιχνιδιών ανθεί στο διαδίκτυο και το ίδιο ισχύει αντίστοιχα και με τα διαδικτυακά παιχνίδια καζίνο όπως αυτά που θα βρείτε στο casino.netbet.gr. Πρόκειται για δύο τομείς που έχουν τεράστια αύξηση τζίρου το τελευταίο διάστημα.

Η συνταγή της επιτυχίας της Pop Mart

Η Pop Mart χρησιμοποίησε με μεγάλη επιτυχία το διαδίκτυο για να πραγματοποιήσει τις πωλήσεις της. Σημαντικό ήταν επίσης το γεγονός πως η τιμή του προϊόντος είναι πολύ οικονομική σε σχέση με άλλα προϊόντα του ανταγωνισμού. Η εταιρεία πουλά τα προϊόντα της σε 21 χώρες εκτός Κίνας, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να είναι ηλικίας 18 με 35 ετών και το 75% των αγορών να πραγματοποιούνται από γυναίκες.

Με την είσοδό της στο χρηματιστήριο, η Pop Mart θα εξασφαλίσει πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα χρησιμοποιήσει το επόμενο διάστημα προκειμένου να ανοίξει περισσότερα καταστήματα και να επεκτείνει τις πωλήσεις της στο εξωτερικό. Ενδεικτικό της επιτυχίας της εταιρείας είναι πως οι μετοχές αυξήθηκαν κατά 100% ήδη από τις πρώτες μέρες της εισαγωγής της στο χρηματιστήριο.

Η κινεζική εταιρεία ηγείται της αγοράς

Η Pop Mart είδε τα κέρδη της να τριπλασιάζονται τον περασμένο χρόνο, πριν καν ακόμα εισέλθει στο χρηματιστήριο. Βέβαια μέρος της επιτυχίας αποτελεί και το γεγονός πως έχει πραγματοποιήσει σημαντικές εμπορικές συμφωνίες με τεράστιες εταιρείες, όπως είναι η Walt Disney και τα Universal Studios, ενώ πέρα από τις απευθείας πωλήσεις που πραγματοποιεί, πούλα τα προϊόντα της και σε τρίτους προμηθευτές.

Σημαντική, παράλληλα, είναι και η επιτυχία της σε μία τεράστια αγορά, όπως είναι αυτή της Κίνας. Οι Κινέζοι κατά κύριο λόγο εργάζονται πάρα πολλές ώρες και σε δύσκολες εργασιακές συνθήκες, ενώ τα πάγια έξοδα είναι πολύ υψηλά αναλογικά με τους απολαβές τους. Το γεγονός αυτό τους κάνει να αναζητούν φθηνές μορφές ψυχαγωγίας και φθηνές αγορές καταναλωτικών προϊόντων. Τα παιχνίδια της κινέζικης εταιρείας αποτελούν στόχο πολλών εκατομμυρίων κινέζων καταναλωτών. Τα «κλειδιά» της επιτυχίας για την Pop Mart ήταν:

  • Η επιτυχία στη λιανική αγορά της Κίνας
  • Οι διαδικτυακές πωλήσεις
  • Το άνοιγμα καταστημάτων σε Κίνα και στο εξωτερικό
  • Η συνεργασία με μεγάλες εταιρίες όπως Walt Disney και Universal Studios
  • Η συνεργασία με πολλούς άλλους τρίτους προμηθευτές

Εικόνα από το pexels.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.