Στην Ιστορία, την Πληροφορική και την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον εξετάστηκαν σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, στο πλαίσιο των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020.

Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι με το νέο σύστημα εξετάζονται στα μαθήματα της Ιστορίας και της Πληροφορικής, όσοι ανήκουν στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής αντίστοιχα.

Παράλληλα, οι υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα θα εξεταστούν στα μαθήματα της Ιστορίας και της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Το in.gr σε συνεργασία με το Φροντιστήριο Ορόσημο Πειραιά θα δημοσιεύσει τις απαντήσεις των θεμάτων. Σύμφωνα με τους καθηγητές τα θέματα κρίνονται αναμενόμενα χωρίς παγίδες και σοβαρές δυσκολίες.

Δείτε εδώ τα θέματα στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Νέο σύστημα)

Δείτε εδώ τα θέματα στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (παλαιό σύστημα)

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (παλαιό σύστημα)

 

Δείτε εδώ τα θέματα στο μάθημα της Πληροφορικής

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στο μάθημα της Πληροφορικής

Σύμφωνα, πάντως με τους καθηγητές του φροντιστηρίου τα θέματα της Ιστορίας (νέο σύστημα) κρίνονται ως βατά, χωρίς να εμπεριέχουν «παγίδες». Είναι διατυπωμένα με σαφήνεια και οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν θα δυσκολευτούν να επιτύχουν υψηλή βαθμολογία. Σε αρκετά καλά προετοιμασμένους μαθητές, απευθύνονταν τα θέματα της Ιστορίας (παλαιό σύστημα). Ειδικότερα, το θέμα Γ1 πιθανότατα να δυσκολέψει τους μαθητές

Δείτε εδώ τα θέματα της Ιστορίας (νέο σύστημα)

Δείτε εδώ τα θέματα της Ιστορίας (παλαιό σύστημα)

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στην Ιστορία (νέο σύστημα)

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στην Ιστορία (παλαιό σύστημα)

 

 

in

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.