φεραριΈνα διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 με χωρητικότητα 3,9 λίτρων και ισχύ που θα ξεπεράσει τους 665 ίππους θα αξιοποιήσει η 458 στην νέα της εκδοχή αποχαιρετώντας το ατμοσφαιρικό παρελθόν της
H παγιωμένα, πλέον, υπερτροφοδοτούμενη 458 Μ κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το φωτογραφικό φακό πριν την επίσημη πρεμιέρα της η οποία θα πραγματοποιηθεί στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, τον προσεχή Μάρτιο.

Η αντικαταστάτρια της 458 όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το Maranello, θα εξοπλίζεται με turbo κινητήρα καθώς ούτε η ιταλική φίρμα θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από το γενικότερο κανόνα που επιβάλει την περιστολή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Εξάλλου, η Ferrari έχει ήδη δώσει το στίγμα της επιστροφής της υπερτροφοδότησης στην γκάμα της ξεκινώντας από τη βάση- με την ανανεωμένη εκδοχή της California T.

Το entry-level μοντέλο των Ιταλών που παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση της Γενεύης εξοπλίζεται, πλέον, με turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων και απόδοση 560 ίππων ο οποίος προσφέρει περισσότερη ισχύ, ενώ περιόρισε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της California T κατά 20% σε σχέση με το παρελθόν της.

Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με την νέα 458 Μodificato, η οποία θα αποχαιρετίσει τον ατμοσφαιρικό V8 των 4,5 λίτρων προς όφελος ενός twin-turbo V8 μικρότερης χωρητικότητας –πιθανότατα 3,9 λίτρων- ο οποίος, ωστόσο θα προσφέρει υψηλότερη ισχύ σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της και η οποία, αναμένεται να ξεπεράσει τους 665 ίππους.

Την αλλαγή του κινητήρα αναμένεται να πλαισιώσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ το μηχανικό σύνολο θα συμπληρώσει ένα νέο σύστημα το οποίο προσαρμόζει αυτομάτως τη λειτουργία του κάθε κυλίνδρου του κινητήρα αναλόγως με τις απαιτήσεις.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της η νέα 458 αναμένεται να επωφεληθεί από βελτιώσεις στην ανάρτηση και μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος traction control των Ιταλών, F1-Trac.

Επίσης, μια προσεκτική παρατήρηση στο απολύτως αναγνωρίσιμο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό αποκαλύπτει το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων παραγωγής μιας και η 458 M διανύει τα τελευταία της χιλιόμετρα ως πρωτότυπο, με ορίζοντα τον Μάρτιο οπότε και θα παρουσιαστεί επισήμως.

Αυτό που παραδόξως δεν έχει κλειδώσει, είναι η τελική της ονομασία για την οποία υπάρχουν αρκετές εκδοχές: επικρατέστερη με βάση τις συνήθειες της Ferrari είναι αυτή της 458 Modificato ή για συντομία 458 Μ, ωστόσο με δεδομένο ότι ο ατμοσφαιρικός των 4,5 λίτρων θα αποτελέσει παρελθόν, το νέο μοντέλο δεν αποκλείεται να ονομαστεί 398 Italia.

Ωστόσο, αν οι Ιταλοί αποφασίσουν να σκεφτούν πιο μακροπρόθεσμα και με δεδομένο το συνεχές downsizing των κινητήρων μπορεί να εγκαταλείψουν πλήρως τον τριψήφιο, προς όφελος μιας ονομασίας όπως το Italia T.

auto.in

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.