Στη σκιά του τρομοκρατικού χτυπήματος η άφιξη Μέρκελ – Το «φάντασμα» του Μαζιώτη ψάχνει η ΕΛΑΣ – Ολα τα νεώτερα από τις έρευνες

OMADA MAZIWTI

  1. Η ημερομηνία «επετείου» των συλλήψεων μελών του «Επαναστατικού Αγώνα», πριν από 4 χρόνια
  2. Η πολιτικοοικονομική στόχευση υψηλής σημειολογίας
  3. Το κομβικό χρονικό σημείο εισόδου της χώρας στις αγορές
  4. Η επίσκεψη της Γερμανίδας Καγκελαρίου Ανγκελας Μέρκελ
  5. Η εκρηκτική ύλη ANFO (νιτρικό αμμώνιο και πετρέλαιο)
  6. Το γεγονός ότι ο «Επαναστατικός Αγώνας» έχει προβεί σε δύο ενέργειες με παγιδευμένα αυτοκίνητα εναντίον οικονομικών στόχων
  7. Το «αγαπημένο» αυτοκίνητο μάρκας NISSAN SUNNY
  8. Ο «γνώριμος» τόπος κλοπής οχημάτων και εναπόθεσης προκηρύξεων του Ε.Α, στην Καισαριανή
  9. Δύο έτοιμες βόμβες ANFO, βάρους… 75 κιλών στη γιάφκα του Ε.Α στον Καρέα
  10. Το κράνος μοτοσυκλέτας που φορούσε ο οδηγός όπως και στην επίθεση στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Τα παραπάνω 10 σημεία, αποτελούν την απάντηση υψηλόβαθμων αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ, στο ερώτημα γιατί είναι … σίγουρα, Νίκος Μαζιώτης, Παναγιώτα Ρούπα, δηλαδή η Ομάδα Λαϊκών Αγωνιστών, πίσω από την έκρηξη στην οδό Αμερικής.

Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με ερευνητικές ενδείξεις του πρόσφατου παρελθόντος, κάνει τους αρμόδιους υψηλόβαθμους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ, να είναι σχεδόν βέβαιοι πως πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια της «Ομάδας Μαζιώτη».

«Το σημείο επιλογής στάθμευσης και έκρηξης έχει όλα τα κριτήρια των Μαζιώτη-Ρούπα. Τράπεζα της Ελλάδος, γραφεία του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και αυτό του μόνιμου εκπροσώπου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Ελλάδα, Λέσχη Αθηνών. Δεν ξέρουμε αν τα γνώριζαν όλα οι τρομοκράτες, ο στόχος τους όμως ήταν οικονομικοπολιτικός και θα φανεί στην πιθανή αποστολή προκήρυξης ανάληψης» υποστηρίζει στέλεχος του αντιτρομοκρατικού επιτελείου.

Ενα αυτοκίνητο και δύο μοτοσυκλέτες

Οι αστυνομικοί έχουν εντοπίσει βίντεο από διάφορες κάμερες ασφαλείας καταστημάτων, επιχειρήσεων και δημοσίων κτιρίων της ευρύτερης περιοχής. Κάποια από αυτά έχουν καταγράψει με λεπτομέρειες τις κινήσεις των δραστών, την προσέγγιση, το παρκάρισμα και την διαφυγή.

«Βρέθηκαν κομμάτια του καπό στην ταράτσα πολυκατοικίας και η μπαταρία στον 6ο όροφο στα γραφεία του εκπροσώπου του ΔΝΤ»

Ο οδηγός του NISSAN SUNNY, έχει ανέβει την οδό Σταδίου και έχει στρίψει στην οδό Αμερικής, όπου στον αριθμό 4 σταθμεύει το όχημα. Βγαίνει από αυτό και επιβιβάζεται σε μία μαύρη μοτοσυκλέτα μάρκας, μάλλον YAMAΗA XT, χωρίς πινακίδα κυκλοφορίας, που ακολουθεί. Αναπτύσσουν ταχύτητα προς την οδό Πανεπιστημίου. Σχεδόν ταυτόχρονα πίσω τους ακολουθεί με μεγάλη ταχύτητα μια δεύτερη μοτοσυκλέτα, μόνο με τον οδηγό της, που φαίνεται να αποτελούσε την «κοντινή» ομάδα υποστήριξης. Κλιμάκια αστυνομικών ερευνούν την ευρύτερη περιοχή για την αναζήτηση χώρων στάθμευσης, στους οποίους μπορεί να ήταν σταθμευμένο το όχημα πριν χρησιμοποιηθεί για την τοποθέτηση της υπερ-βόμβας.

Από τα πρώτα ευρήματα των πυροτεχνουργών δεν φαίνεται να προκύπτει η ύπαρξη 75 κιλών εκρηκτικών, όπως είπε στα προειδοποιητικά τηλεφωνήματα, ο άγνωστος άνδρας, αλλά αρκετά λιγότερα. Για το είδος του εκρηκτικού, οι πρώτες αστυνομικές εκτιμήσεις, έκαναν λόγο για σημαντική ποσότητα ANFO (νιτρικό αμμώνιο-πετρέλαιο), σε συνδυασμό με ΤΝΤ. Η πυροδότηση έγινε ωρολογιακά με τη χρήση ηλεκτρικών πυροκροτητών. «Είχαν βάλει περισσότερο ANFO, που έχει μικρότερη ταχύτητα εκτόνωσης. Το ωστικό κύμα βρήκε ‘διέξοδο’ προς την οδό Ομήρου στην Παλιά Βουλή και προς τα πάνω. Βρέθηκαν κομμάτια του καπό στην ταράτσα πολυκατοικίας και η μπαταρία στον 6ο όροφο στα γραφεία του εκπροσώπου του ΔΝΤ» ανέφεραν χαρακτηριστικά αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ.

Σημαντικές καταθέσεις

«Ο οδηγός του NISSAN SUNNY, μοντέλο 1991, όπως διαπιστώθηκε μετά, πάρκαρε το αυτοκίνητο στην οδό Αμερικής 4, στις 05:03, τα ξημερώματα. Το άφησε μπροστά από το πάρκινγκ του εμπορικού κέντρου και ακριβώς απέναντι από την πλαϊνή είσοδο της Τράπεζας της Ελλάδος.

Βγήκε αμέσως έξω, φορώντας κράνος απ’ ότι μπορούσα να διακρίνω. Δεν κλείδωσε το όχημα. Εφθασε μία μαύρη μοτοσυκλέτα, μάλλον YAMAΗA XT, χωρίς πινακίδα κυκλοφορίας, επιβιβάστηκε σε αυτή και ανέπτυξαν ταχύτητα. Ακολούθησε μία δεύτερη από πίσω τους. Αυτές οι κινήσεις μας κίνησαν τις υποψίες. Το αμάξι μάλλον είχε πλαστές πινακίδες, που αντιστοιχούσαν σε άλλου τύπου όχημα. Από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο είδαμε άλλον αριθμό κυκλοφορίας. Διαπιστώσαμε ότι είχε δηλωθεί η κλοπή του στις 5 Απριλίου 2014 από την περιοχή της Καισαριανής» περιγράφουν, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις, στην κατάθεσή τους δύο υπάλληλοι ασφαλείας κτιρίου της περιοχής, που χθες τα ξημερώματα σημειώθηκε η ισχυρότατη έκρηξη του παγιδευμένου οχήματος.

Οι υπάλληλοι ειδοποίησαν την αστυνομία, έφθασαν τα πρώτα περιπολικά και σχεδόν ταυτόχρονα ξεκίνησε η επιχείρηση εκκένωσης της περιοχής με τη χρήση μεγάφωνων. Οκτώ και έντεκα λεπτά αργότερα, ακολούθησαν τα προειδοποιητικά τηλεφωνήματα στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα zougla.gr και την Εφημερίδα των Συντακτών, για να επιβεβαιώσουν τους αρχικούς αστυνομικούς φόβους, περί παγιδευμένου με εκρηκτικά οχήματος. Στις 05:59 σημειώθηκε η ισχυρή έκρηξη.

ANFO, SUNNY και Καισαριανή

Ο τρόπος δράσης θυμίζει έντονα στους αξιωματικούς της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας την αποτυχημένη απόπειρα με παγιδευμένο όχημα στα κεντρικά γραφεία της CITIBANK στη Ν. Κηφισιά στις 18 Φεβρουαρίου 2009 με 125 κιλά ANFO και την «επιτυχημένη» έκρηξη… μεγατόνων έξω από το Χρηματιστήριο Αθηνών στις 2 Σεπτεμβρίου 2009, με 150 κιλά ANFO και ζελατινοδυναμίτιδας. Οι συγκεκριμένες ενέργειες πραγματοποιήθηκαν από μέλη του «Επαναστατικού Αγώνα».

Δύο βόμβες βάρους 75 κιλών είχαν βρεθεί σε γιάφκα του Ε.Α πριν από 4 χρόνια στην οδό Αντωνιάδου 54 στον Καρέα, στη διάρκεια των ερευνών για την εξάρθρωση της οργάνωσης.

Το αυτοκίνητο μάρκας NISSAN SUNNY, ήταν από τα «αγαπημένα» οχήματα του Επαναστατικού Αγώνα και όχι μόνο. Εχει χρησιμοποιηθεί επίσης, από τη «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς, τους ληστές του Βελβεντού Κοζάνης και Φιλώτα Φλώρινας. Πιθανότατα είναι γνωστή η τεχνοτροπία διάρρηξης του, που περνά από «γενιά σε γενιά», όπως επισημαίνουν αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ, αλλά και η εκκίνηση του κινητήρα του, πολύ απλή, ακόμη και με έναν… συνδετήρα.

Επίσης, η περιοχή της Καισαριανής, αποτελούσε «γνώριμο» χώρο για τα μέλη του Επαναστατικού Αγώνα και του Νίκου Μαζιώτη, όπου είχαν καταγραφεί συναντήσεις τους πίσω από το ποδοσφαιρικό γήπεδο. Από την ίδια περιοχή είχε κλαπεί το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από τα μέλη της Ομάδας Λαϊκών Αγωνιστών στην επίθεση εναντίον των γραφείων της Ν.Δ στη Λ. Συγγρού, τέσσερις ημέρες πριν την επίθεση. Στην χθεσινή επίθεση το αυτοκίνητο είχε κλαπεί πέντε ημέρες νωρίτερα. Από όμορη περιοχή είχε κλαπεί το MAZDA 323F που είχαν χρησιμοποιήσει τα μέλη του Ε.Α, στην αποτυχημένη βομβιστική επίθεση με στόχο τα γραφεία της CITIBANK στη Ν. Κηφισιά. Από τη περιοχή του Ζωγράφου ο Ε.Α είχε κλέψει το βαν που χτύπησε το Χρηματιστήριο. Στην Καισαριανή ο Ε.Α άφηνε τις προκηρύξεις του, όπως και η ΟΛΑ.

Ενα άλλο «κοινό» στοιχείο είναι το… κράνος μοτοσυκλετιστή, που φορούσε ο οδηγός του NISSAN SUNNY. Αντίστοιχο κράνος φορούσε και ο οδηγός του παλιού κλειστού φορτηγού που χρησιμοποιήθηκε στην επίθεση σε βάρος του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Σημειώνεται ότι σε εκείνη την επίθεση, το παγιδευμένο με εκρηκτικά φορτηγάκι, κινούμενο στη Λ. Αθηνών, είχε «προπομπό» μοτοσυκλέτα που οδηγούσε ένα άτομο και μία ακόμη, με δύο επιβάτες, που ακολουθούσε σαν «οπισθοφυλακή».

thetoc

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.