Το γεγονός ότι μόλις πριν από μία εβδομάδα εξασφάλισε τον τίτλο δεν έκανε τον Sebastian Vettel να χαλαρώσει και ο τρομερός Γερμανός στο Grand Prix Κορέας πήρε τη 10η φετινή του νίκη. Ο Vettel είχε έναν εύκολο σχετικά αγώνα για να φτάσει στην 1η θέση, αλλά πίσω του έγινε πραγματικά της… Κορέας στη μάχη για τη 2η θέση.

Οι Lewis Hamilton και Mark Webber μονομάχησαν τροχό με τροχό για πάνω από το 1/3 του αγώνα, με τον οδηγό της McLaren να παίρνει τελικα τη 2η θέση και τον Αυστραλό τηςRed Bull Racing να ανεβαίνει στο βάθρο και να «κλειδώνει» το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για τη Red Bull. Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, Felipe Massa, Jaime Alguersuari, o οποίος στον τελευταίο γύρο πέρασε τον Nico Rosberg, Sebastien Buemi και Paul di Resta.

Εκκίνηση
Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με την πίστα να παραμένει ως επί το πλείστον στεγνή και τον ουρανό συννεφιασμένο, με λίγες σταγόνες βροχής να πέφτουν. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Lewis Hamilton έκανε καλή εκκίνηση και κράτησε την πρώτη θέση, όπως και ο Sebastian Vettel κατάφερε να κρατήσει τη 2η θέση. Πιο πίσω ο Button ξεκίνησε καλά από τη γραμμή αλλά δεν κατάφερε να επιτεθεί και να κερδίσει θέση, κάτι που έκανε πίσω του ο Felipe Massa. Μεγαλύτερη μάχη δόθηκε στην 3η στροφή, όταν ο Vettel κατάφερε να περάσει τον Hamilton για να πάρει την πρώτη θέση ενώ ο Button κάνοντας λάθος στο φρενάρισμα και είδε να τον περνούν ο Mark Webber, που λίγο πριν είχε περάσει τον Massa, ο Βραζιλιάνος της Ferrari και ο Fernando Alonso.

Πιο πίσω ο Nico Rosberg κατάφερε να διατηρήσει την 7η θέση, όπως και ο Vitaly Petrov την 8η ενώ ο Michael Schumacher έκανε άλλη μία από τις καλές του εκκινήσεις, ανεβαίνοντας στην 9η θέση, μπροστά από τις δύο Force India των Paul di Resta και Adrian Sutil.

Στους πρώτους γύρους του αγώνα η ελάχιστη ψιχάλα δεν επηρέασε ιδιαίτερα τους χρόνους των οδηγών αλλά δεν τους επέτρεπε να αισθάνονται και απόλυτα άνετα. Ενώ ο Vettel στην πρώτη θέση προσπαθούσε να απομακρυνθεί από τον Hamilton, ο Jenson Button ανέβασε το ρυθμό του και έφτασε πίσω από τις δύο Ferrari. Οι τρεις τους για μερικούς γύρους έδωσαν μια μάχη, που δεν έφερε προσπέραση καθώς ο Jenson Button στο 14ο γύρο μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών.

1ο pit stop και Safety Car
Μαζί με τον Button μπήκε και ο Rosberg, ο οποίος μετά το pit stop βρέθηκε μπροστά από τον Βρετανό, ο οποίος λίγο παρακάτω αναγκάστηκε να τον ξαναπεράσει. Στους επόμενους γύρους μπήκαν και οι υπόλοιποι από τους κορυφαίους, με τον Vettel να κάνει τελευταίος την αλλαγή του στον 17ο γύρο. Λίγο αργότερα όμως είχαμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, όταν ο Vitaly Petrov έπεσε πάνω στο πίσω μέρος της Mercedes του Michael Schumacher, σκορπίζοντας συντρίμμια στην πίστα και αναγκάζοντας τον Γερμανό σε εγκατάλειψη.

Κερδισμένος από τα pit stop ήταν ο Jenson Button που μπήκε νωρίς, καθώς βρέθηκε ξανά στην 4η θέση, μπροστά από τον Rosberg και τις δύο Ferrari, που έπεσαν στις θέσεις 6 και 7. Η κατάσταση με τα ελαστικά ήταν ανάμεικτη, καθώς οι δύο πρώτοι (Vettel και Hamilton) είχαν την πολύ μαλακή γόμα, ο Webber τη μαλακή, ο Button την πολύ μαλακή, ο Rosberg τη μαλακή, όπως και οι δύο Ferrari.

Με την επανεκκίνηση ο Button επιτέθηκε αμέσως στον Webber για να πάρει την 3η θέση αλλά ο Αυστραλός αμύνθηκε με επιτυχία. Πιο πίσω οι δύο Ferrari άρχισαν να πιέζουν τον Nico Rosberg. Στην 8η θέση είχε ανέβει ο Jaime Alguersuari, ο οποίος είχε καθυστερήσει το pit stop του, και τη 10άδα έκλειαν οι δύο Force India, με τον Di Resta να παραμένει μπροστά από τον Sutil. Στον 27ο γύρο ο Rosberg έκανε λάθος στα φρένα της στροφής 3 και επέτρεψε στις δύο Ferrari να τον περάσουν, για να μπει αμέσως στα pit.

2ο pit stop
Οι Hamilton και Webber έδιναν μεγάλη μάχη για τη 2η θέση τόσο πριν όσο και μετά το pit stop τους, που έγινε στον ίδιο γύρο. Οι δύο τους βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην πίστα πάρα πολλές φορές, με τον Lewis Hamilton να αμύνεται με μαεστρικό τρόπο στις επιθέσεις της σαφώς ταχύτερης Red Bull. Ο Fernando Alonso καθυστέρησε πολύ το pit stop του αλλά επιβαβεύθηκε γι’ αυτό καθώς με την επιστροφή του στην πίστα βρέθηκε μπροστά από τον Felipe Massa στην 5η θέση.

Για άλλη μία φορά, ωστόσο, όλα αυτά συνέβαιναν έξω από το πλαίσιο ενδιαφερόντων του Sebastian Vettel, ο οποίος στην πρώτη θέση έκανε άνετο αγώνα, έχοντας φτιάξει μια διαφορά της τάξης των 10 δευτερολέπτων. Πιο πισω ο Alonso έγραφε συνεχώς ταχύτερους γύρους, πλησιάζοντας το γκρουπ που είχαν σχηματίσει οι Hamilton, Webber και Button. Η νέα είσοδος στη 10άδα ήταν ο Sebastien Buemi, και με τον Alguersuari να βρίσκεται στην 8η θέση ο αγώνας εξελισσόταν που καλά για την Toro Rosso.

Ύστερα από αμέτρητες προσπάθειες ο Webber κατάφερε να περάσει τον Hamilton στον 48ο γύρο αλλά ο Βρετανός της McLaren δεν το έβαλε κάτω και αμέσως ξαναπέρασε για να πάρει πισω τη 2η θέση. Η μάχη συνεχίστηκε και για τους επόμενους γύρους αλλά ο Hamilton κρατιόταν μπροστά. Έτσι, το ενδιαφέρον στράφηκε λίγο πιο πίσω, όπου ο Fernando Alonso είχε φτάσει τον Jenson Button, αλλά με τον Ισπανό της Ferrari να μην μπορεί επίσης να περάσει τη McLaren.

Έτσι, ο Vettel πήρε με άνεση τη 10η φετινή καρό σημαία, αφήνοντας στη 2η θέση τον Lewis Hamilton, που πάλεψε σκληρά γι’ αυτήν, και στην 3η τον Mark Webber. Ακολουθησαν οι Jenson Button, Fernando Alonso, Felipe Massa, Jaime Alguersuari, o οποίος στον τελευταίο γύρο πέρασε τον Nico Rosberg, Sebastien Buemi και Paul di Resta.

Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Ινδίας το 3ήμερο 28-30 Οκτωβρίου.

Θ. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. < > Γ.
1 S. Vettel RED BULL 1:39.605 55 2
2 L. Hamilton MCLAREN 1:40.513 12.0 2
3 M. Webber RED BULL 1:40.294 12.4 0.4 2
4 J. Button MCLAREN 1:40.709 14.6 2.2 2
5 F. Alonso FERRARI 1:40.836 15.6 0.9 2
6 F. Massa FERRARI 1:41.930 25.1 9.4 2
7 J. Alguersuari TORO ROSSO 1:40.940 49.5 24.4 2
8 N. Rosberg MERCEDES 1:46.169 54.0 4.5 2
9 S. Buemi TORO ROSSO 1:42.488 62.7 8.7 2
10 P. di Resta FORCE INDIA 1:42.908 68.6 5.8 2
11 A. Sutil FORCE INDIA 1:43.078 71.2 2.6 2
12 R. Barrichello WILLIAMS 1:43.478 93.0 21.8 2
13 B. Senna RENAULT 1:47.842 1L 1L 2
14 H. Kovalainen LOTUS 1:42.847 1L 1.9 2
15 K. Kobayashi SAUBER 1:42.763 1L 13.1 3
16 S. Perez SAUBER 2:00.918 1L 0.3 3
17 J. Trulli LOTUS 1:46.380 1L 21.7 2
18 T. Glock VIRGIN 1:44.622 1L 39.3 2
19 D. Ricciardo HRT 1:45.076 1L 8.9 2
20 J. D΄Ambrosio VIRGIN 1:46.063 1L 2.4 2
21 V. Liuzzi HRT 1:46.852 3L 2L 3
22 P. Maldonado WILLIAMS RETIRED 25L 22L 4
23 V. Petrov RENAULT RETIRED 39L 14L 2
24 M. Schumacher MERCEDES RETIRED 40L 1L 1

 

www.msfree.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.