9η σερί νίκη του Φέτελ

GP Βραζιλίας: Νίκη- ρεκόρ για ΦέτελΟλοκληρώθηκε το φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1, επιβεβαιώνοντας οτι ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ο απόλυτος κυρίαρχος της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τι κι αν κέρδισε το πρωτάθλημα πολύ νωρίς και με περίσσια άνεση. Τι και αν κερδίζει συνέχεια από το Βέλγιο (από τον Αύγουστο).

Τι και αν ο teammate του Μάρκ Γουέμπερ έκανε τον τελευταίο του αγώνα και θα ήταν ένα όνειρο ζωής να τελειώσει την καριέρα του στην F1 με μία νίκη. Ο Φέτελ, δεν «άφησε» πουθενά. Πήρε την ένατη συνεχόμενη νίκη σε ένα GP και ολοκλήρωσε μες τον καλύτερο τρόπο μία φανταστική χρονιά.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ολοκλήρωσε τη φετινή χρονιά με τον τρόπο που αρμόζει σ’ έναν παγκόσμιο πρωταθλητή. Κέρδισε για 9ο συνεχή αγώνα, ένα ρεκόρ που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία της F1.ωΤο πανηγύρισε δε με το συνήθη τρόπο που αυτός καθιέρωσε από την Ινδία και μετά… τα donut. Ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του ήθελε όσο τίποτα τη νίκη αλλά περιορίστηκε τελικά στη 2η θέση.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί άσχημα και να χάνει την πρωτοπορία από το Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός πρωταθλητής πίεσε ασφυκτικά τον συμπατριώτη του και τον πέρασε στο τέλος του πρώτου γύρου. Αντίστοιχα ο Γουέμπερ άρχισε να πιέζει τον Αλόνσο τον οποίο και πέρασε ανεβαίνοντας 2ος. Η βροχή που ποτέ δεν ήρθε σε συνδυασμό με το ρυθμό του Φέτελ οριοθέτησαν την προσπάθεια του Αυστραλού.



Στη Ferrari ήθελαν 15 βαθμούς παραπάνω από τη Mercedes
για να πάρουν τη 2η θέση στους κατασκευαστές και η σύγκρουση του Χάμιλτον με το Μπότας τους έδωσε προς ώρας ελπίδα. Τελικά όμως δεν τα κατάφεραν.

Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον αναφέρθηκε στη σύγκρουση με το Μπότας που κατέληξε για τον ίδιο σε ποινή διέλευσης που του επέβαλαν οι αγωνοδίκες θεωρώντας τον υπαίτιο για τη σύγκρουση: ” Μαντεύω ότι πήρα ποινή για τη σύγκρουση που προκάλεσα μ’ ένα μονοθέσιο που ήταν ένα γύρο πίσω και προσπάθησε να με περάσει. Δεν ξέρω τι έγινε πραγματικά πρέπει να δω το replay.  Δε βγάζω άκρη όσο το σκέφτομαι. Έκανα αριστερά. Με πέρασε στα φρένα και ακουμπήσαμε Προφανώς έκανα κάποιο λάθος. Είμαι απογοητευμένος που χάθηκαν τόσοι βαθμοί για την ομάδα. Πλησίαζα τον Αλόνσο πριν τη σύγκρουση και νομίζω ότι θα μπορούσε να τον κοντράρω. Ευτυχώς τελικά πήραμε τη 2η θέση στους κατασκευαστές. Όμως δεν ήταν μια καλή χρονιά για μένα. Ελπίζω να τα πάω καλύτερα στο μέλλον”.


Ο Μάσα αποχαιρέτησε τους συμπατριώτες του και τους τιφόζι με σβούρες αλά Φέτελ.
Του χρόνου θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Williams. Ο Γουέμπερ έβγαλε το κράνος του πριν σταματήσει και στο βάθρο ήταν εμφανώς συγκινημένος…
To πρωτάθλημα του 2014 έχει ήδη ξεκινήσει και ο πρώτος αγώνας θα έρθει σε 112 μέρες στις 16 του Μάρτη στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Με υβριδικούς υπερτρφοδοτούμενος 6κύλινδρους κινητήρες χιλίων εξακοσίων κυβικών εκατοστών και πολλές αλλαγές. Μένει να δούμε αν υπάρχει κάποιος ικανός να εκθρονίσει το Φέτελ…

Στο βάθρο των νικητών η παρουσιάστρια F1, του βραζιλιάνικου TV Globo, Γκλέντα Κοσλόφσκι πήγε να ξεκινήσει ως είθιστε τις δηλώσεις από το νικητή Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός όμως ιπποτικά την προέτρεψε να ξεκινήσει από το Γουέμπερ που ολοκλήρωσε την καριέρα του στη F1. Η εν λόγω ενέργεια πάντως δεν μπόρεσε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από την εμφανή ψυχρότητα ανάμεσα στους δυο πιλότους της Αυστριακής ομάδας.
Ο Γουέμπερ ευχαρίστησε όλους στην ομάδα και έκανε ιδιαίτερη μνεία σ’ όσους τον βοήθησαν στα πρώτα βήματα της καριέρας του όταν βρίσκονταν ακόμη στην Αυστραλία.

Η τελική κατάταξη του αγώνα διαμορφώθηκε ως εξής:

Θέση Πιλότος        Ομάδα                      Χρόνος
 1.  Vettel         Red Bull-Renault           1’32:36.300
 2.  Webber         Red Bull-Renault           +    10.452
 3.  Alonso         Ferrari                    +      18.9
 4.  Button         McLaren-Mercedes           +      37.3
 5.  Rosberg        Mercedes                   +      39.0
 6.  Perez          McLaren-Mercedes           +      44.0
 7.  Massa          Ferrari                    +      49.1
 8.  Hulkenberg     Sauber-Ferrari             +    1:04.2
 9.  Hamilton       Mercedes                   +    1:12.9
10.  Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος
11.  Di Resta       Force India-Mercedes       +     1 γύρος
12.  Gutierrez      Sauber-Ferrari             +     1 γύρος
13.  Sutil          Force India-Mercedes       +     1 γύρος
14.  Kovalainen     Lotus-Renault              +     1 γύρος
15.  Vergne         Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος
16.  Maldonado      Williams-Renault           +     1 γύρος
17.  Bianchi        Marussia-Cosworth          +    2 γύρους
18.  van der Garde  Caterham-Renault           +    2 γύρους
19.  Chilton        Marussia-Cosworth          +    2 γύρους
Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:15.436
Εγκατέλειψαν:
 
Πιλότος        Ομάδα                      Γύρος
Pic            Caterham-Renault             59
Bottas         Williams-Renault             46
Grosjean       Lotus-Renault                3
Βαθμολογία, 19 γύροι:               
 
     Πιλότοι:                     Κατασκευαστές:             
 1.  Vettel        397        1.  Red Bull-Renault          596
 2.  Alonso        242        2.  Mercedes                  360
 3.  Webber        199        3.  Ferrari                   354
 4.  Hamilton      189        4.  Lotus-Renault             315
 5.  Raikkonen     183        5.  McLaren-Mercedes          122
 6.  Rosberg       171        6.  Force India-Mercedes       77
 7.  Grosjean      132        7.  Sauber-Ferrari             57
 8.  Massa         112        8.  Toro Rosso-Ferrari         33
 9.  Button         73        9.  Williams-Renault            5
10.  Hulkenberg     51
11.  Perez          49
12.  Di Resta       48
13.  Sutil          29
14.  Ricciardo      20
15.  Vergne         13
16.  Gutierrez       6
17.  Bottas          4
18.  Maldonado       1

 Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.