Απόστολος Διανέλος στον Star-fm για τους ορειβάτες από την Κοζάνη που κινδύνεψαν στην Αετιά: “Είχαν Αγιο..” … (audio + video)
Για την κινηματογραφική επιχείρηση διάσωσης που στήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, μίλησε το μέλος της Ομάδας Διάσωσης Γρεβενών Απόστολος Διανέλος: