Ημερίδα από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Γρεβενών: «Ναι στη φιλία ….» – Μία ώρα πριν τον απολογισμό του Δημάρχου Γρεβενών…
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών, με πρωτοβουλία των Γραφείων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Σ.Δ.), του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων (Σ.Σ.Ν.), του Κέντρου Συμβουλευτικής