Έως τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020 έχουν χρονικό περιθώριο οι ιδιοκτήτες ακινήτων να γνωστοποιήσουν στο Δήμο Γρεβενών τα αδήλωτα τετραγωνικά των ακινήτων τους προκειμένου να αποφύγουν τα πρόστιμα που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση αφορά εκείνους τους ιδιοκτήτες κτισμάτων που δεν τα δήλωσαν ποτέ στον Δήμο αλλά και όσοι δήλωσαν στο παρελθόν, διαφορετικό εμβαδόν από το πραγματικό (μικρότερο ή μεγαλύτερο).

Ειδικότερα, η εν λόγω ρύθμιση περιλαμβάνει επιφάνειες ακινήτων:

  • που έχουν δηλωθεί ελλιπώς
  • που δεν έχουν υποβληθεί ποτέ για δημοτική φορολογία (ΔΤ-ΔΦ-ΤΑΠ)
  • που δεν ηλεκτροδοτήθηκαν ποτέ

Επομένως, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία να προσέλθουν στο Δημαρχείο Γρεβενών (Γραφείο Εσόδων) προσκομίζοντας το Ε9, που πρέπει απαραιτήτως να είναι τακτοποιημένο από τον λογιστή, καθώς και τον αριθμό παροχής ρεύματος.

Σημειώνεται ότι λόγω των τελευταίων εξελίξεων από το μέτωπο του κορονοϊού, κρίνεται υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η προσέλευση ενός ατόμου στο γραφείο κάθε φορά ενώ επαναφέρεται και η δυνατότητα για προγραμματισμένο ραντεβού.

Επίσης, δίνεται η ευχέρεια για ηλεκτρονική κατάθεση των δικαιολογητικών στα email των Δημοτικών Υπαλλήλων κ.Βασίλειου Καραμήτρου, Προϊσταμένου Εσόδων και Περιουσίας (karavas67@hotmail.com), κ.Φωτεινής Λάζου (lazou@0641.syzefxis.gov.gr) και κ.Δημητρίου Στέφου (stefos@0641syzefxis.gov.gr). Για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50874/50851/50895. 

Ακόμη, η διόρθωση των τετραγωνικών μπορεί να γίνει με ηλεκτρονικό τρόπο και μέσω της ειδικής πλατφόρμας https://tetragonika.govapp.gr/ που δημιούργησε η ΚΕΔΕ με τη συνδρομή των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα συνωστισμού στους ΟΤΑ στο πλαίσιο προστασίας από τον Covid-19.

Οι ηλεκτρονικές δηλώσεις που θα υποβάλλονται στη διαδικτυακή αυτή εφαρμογή, θα διαβιβάζονται εν συνεχεία από την ΑΑΔΕ στην Υπηρεσία Εσόδων του Δήμου Γρεβενών για επεξεργασία και υπολογισμό κάθε οφειλόμενου ποσού ΤΑΠ ή δημοτικών τελών, για το αποτέλεσμα του οποίου θα ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης.

Αξίζει να επισημανθεί ότι από την αρχή της διαδικασίας μέχρι και σήμερα, το Γραφείο Εσόδων του Δήμου Γρεβενών έχει προχωρήσει σε 4.521 διορθωτικές αλλαγές όσον αφορά ηλεκτροδοτούμενες παροχές.

Γραφείο Τύπου

  Δημάρχου Γρεβενών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.