ΑΝΑΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Με βαριά πρόστιμα κινδυνεύουν οι εταιρείες οδικής βοήθειας αν δεν ανταποκριθούν στην κλήση των πελατών τους εντός μίας ώρας. Το πρόστιμο φτάνει στα 20.000 ευρώ. Η σχετική πρόβλεψη υπάρχει στις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου όπου με τις διατάξεις του υπουργείου Υποδομών αναθεωρείται το πλαίσιο λειτουργίας των εταιριών οδικής βοήθειας.


Πλέον μεταξύ των αλλαγών που επέρχονται είναι και η υποχρέωση της εταιρίας οδικής βοήθειας να πηγαίνει στο σημείο που καλεί ο πελάτης της το αργότερο εντός μίας ώρας απ’ τη στιγμή που θα ειδοποιηθεί. Ειδικότερα στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων είναι να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου και όλες τις ημέρες του χρόνου και να παρέχουν άμεση και ποιοτική βοήθεια, δηλαδή ανταπόκριση με το κατάλληλο προσωπικό και όχημα εντός μίας ώρας από την κλήση. Μάλιστα σε περίπτωση που κάποια εταιρία δεν εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της προβλέπονται πρόστιμα από 5.000 έως 20.000 ευρώ!

Επιπλέον με πρόστιμα από 10.000 έως 50.000 ευρώ τιμωρούνται φυσικά ή νομικά πρόσωπα που προσφέρουν οδική βοήθεια χωρίς τη σχετική βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας. Από 5.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ τιμωρούνται όσοι δηλώνουν ψευδή στοιχεία στις αρμόδιες υπηρεσίες. Από 2.000 -5.000 ευρώ είναι τα πρόστιμα για τους συνεργάτες που δηλώνουν ψευδή στοιχεία προς την επιχείρηση οδικής βοήθειας με την οποία έχουν συμβληθεί.


Οι εταιρίες καλούνται μέσα στο διάστημα των έξι μηνών να προσαρμοστούν στις νέες ρυθμίσεις. Η νέα ρύθμιση ορίζει με ακρίβεια τα οχήματα και το προσωπικό, που πρέπει να έχουν οι εταιρείες ανά νομό και γεωγραφική περιοχή, αλλά και τι θα διαθέτουν οι σταθμοί μεταμόρφωσης και μεταφοράς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.