Η Bayer, στο πλαίσιο της έκθεσης «Fruit Logistica» που πραγματοποιήθηκε από 8 έως 10 Φεβρουαρίου στο Βερολίνο, παρουσίασε έναν αριθμό επιτυχημένων παραδειγμάτων-συνεργασιών από διαφορετικές περιοχές του κόσμου οι οποίες ενισχύουν την ασφάλεια, την ποιότητα, την προσιτή τιμή, τη διαφάνεια και πάνω από όλα τη βιωσιμότητα από το σπόρο στο ράφι.

Ένα από αυτά τα projects αποτελεί η συνεργασία με τον Δανέζικο εμπορικό οργανισμό Cefetra που ενδιαφέρεται να αναπτύξει τα πρότυπα παραγωγής σόγιας και ενθαρρύνει βιώσιμες γεωργικές πρακτικές. Ένα άλλο project στη Bραζιλία έχει ως χαρακτηριστικά την υπεύθυνη παραγωγή και πιστοποίηση της πατάτας. Μια σχεδόν νέα συνεργασία με την Ακτή Ελεφαντοστού ασχολείται με την πραγματοποίηση της ολοκληρωμένης διαχείρισης εχθρών (IPM) μέσω της εκπαίδευσης παραγωγών και της πιστοποίησης της παραγωγής κακάο. Η συνεργασία της Bayer στη Δομινικανή Δημοκρατία εστιάζει στη δραστική μείωση την εφαρμογή χημικών προϊόντων φυτοπροστασίας στα λαχανικά, ενώ στη Γουατεμάλα, η Bayer εκτός των άλλων υποστηρίζει το συνεργάτη της στο να χτίσει ένα πρόγραμμα παραγωγής στη βιολογική γεωργία λαχανικών.

Επιπλέον, η Bayer παρουσίασε νέες ποικιλίες λαχανικών στην αλυσίδα φρέσκων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του μαρουλιού υδροπονίας, των χρωματιστών καρότων και μιας νέας ετικέτας σνακ λαχανικών.  Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στο μαρούλι υδροπονίας, οι καταναλωτές μπορούν πλέον να αγοράζουν ένα βιώσιμα παραγόμενο προϊόν που απαιτεί λιγότερα προϊόντα φυτοπροστασίας κατά τη διάρκεια του σταδίου ανάπτυξης. Επίσης, η εταιρία παρουσίασε την ετικέτα Minigustos™ , την πρώτη μάρκα παγκοσμίως για νόστιμα, τραγανά και ελκυστικά σνακ λαχανικών.

H Bayer Ελλάς συμμετείχε στη φετινή Fruit Logistica εκπροσωπούμενη από στελέχη των τμημάτων Customer Marketing και Πωλήσεων του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας με επικεφαλής το Γενικό Διευθυντή του Τομέα κ. Απόστολο Κλοντζάρη. Συνεργάτες της εταιρείας από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας συμπλήρωναν την ομάδα ενδυναμώνοντας την ελληνική παρουσία στο διεθνές αυτό γεγονός.
O κ. Απόστολος Κλοντζάρης, Γενικός Διευθυντής του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας, δήλωσε με αφορμή την έκθεση: «Στη διάρκεια της έκθεσης «Fruit Logistica» είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε μερικές μόνο από τις συνεργασίες και τα καινοτόμα προϊόντα της Bayer που οδηγούν τις εξελίξεις στο μέλλον της γεωργίας. H Βayer υλοποιεί σε παγκόσμιο επίπεδο μία σειρά από συνεργασίες που προωθούν τη βιώσιμη γεωργία προστατεύοντας τόσο τους παραγωγούς όσο και τους καταναλωτές. Μέσω των συνεργασιών αυτών και των προγραμμάτων της Bayer επιτυγχάνεται η ορθή χρήση προϊόντων φυτοπροστασίας, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζεται ένα επίπεδο γεωργικής παραγωγής ικανό να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες του παγκόσμιου πληθυσμού».

Ο κ. Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Head of Grower & Channel Marketing & Integrated CP/Seeds Strategy της Bayer Hellas, δήλωσε: «Με μεγάλη μας ικανοποίηση διαπιστώνουμε το αυξανόμενο ενδιαφέρον στην Ελλάδα για συνεργασίες στα πλαίσια του Food Chain Partnership. Οι συνεργασίες με επίκεντρο τον παραγωγό και της ανάγκες της αγοράς, έχουν αναδείξει επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής του επιχειρηματικού μοντέλου Food Chain Partnership εδώ και χρόνια στην Ελληνική αγορά. Το μυστικό της επιτυχίας: Kαινοτομία, αμοιβαία εμπιστοσύνη και προσήλωση στης αρχές της αειφόρου γεωργίας».

iefimerida

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.