NEW DELHI,INDIA MAY 20: Air Hostess inside the Aeroplane during the launch of Air Asia flight at IGI AirportT3, New Delhi.(Photo by Chandradeep Kumar/India Today Group/Getty Images)

Συνήθως όταν αγοράζουμε ένα αεροπορικό εισιτήριο κοιτάμε τα βασικά: Το όνομα, την θέση, την ημερομηνία και την τιμή, δίχως να γνωρίζουμε στην πραγματικότητα το τι έχουμε κάνει.

Σε γενικές γραμμές οι επιβάτες εμπιστεύονται τις αεροπορικές εταιρίες και όσα γράφει επάνω το εισιτήριο που κουβαλούν. Όπως όμως μεταδίδει η Independent στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καμία νομική συμφωνία, όπως αναφέρει ένας ταξιδιωτικός συγγραφέας.

«Στην πραγματικότητα δεν έχετε καθόλου δικαιώματα», τονίζει ο Τζο Μπρακαντέλι. Σύμφωνα με τον ίδιο υπάρχουν έξι μυστικά που οι αεροπορικές εταιρίες δεν θα ήθελα να γνωρίζουν οι πελάτες τους όσο περιμένουν στην αναμονή για να έρθει το αεροπλάνο τους.

Διαβάστε αναλυτικά:


1) Έχετε υπογράψει ένα συμβόλαιο με την εταιρία είτε το ξέρετε είτε όχι

«Όταν αγοράζετε ένα εισιτήριο, τεχνικά συμφωνείτε με τη σύμβαση της αεροπορικής εταιρίας», αναφέρει ο Μπρακαντέλι ο οποίος εξηγεί πως είναι γραμμένο από την εταιρία προς όφελός τους και ονομάζεται σύμβαση μεταφοράς.

Ο Μπρακαντέλι αναφέρει επίσης πως όλοι οι επιβάτες αντιμετωπίζουν τα εισιτήρια όπως και τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας. Δηλαδή ουδέποτε τα διαβάζουν με αποτέλεσμα πολλά πράγματα να μένουν κρυμμένα.

2) Οι αεροπορικές εταιρίες δεν δεσμεύονται από τις ώρες που γράφει το εισιτήριο

Σύμφωνα με τον Μπρακαντέλι, οι αεροπορικές εταιρίες δεν δεσμεύονται ούτε από την ώρα που γράφει το εισιτήριο και τα δρομολόγια μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.

Η αεροπορική εταιρία μπορεί επίσης να παραλείψει τις θέσεις στάθμευσης εάν το κρίνει αναγκαίο.

3) Οι πτήσεις με πολλές στάσεις χρεώνουν αυτόματα το υψηλότερο δυνατό ναύλο

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα οι επιβάτες που κάνουν κράτηση για μια πτήση η οποία περιλαμβάνει πολλές στάσεις αντιμετωπίζουν το εξής: Η τιμή του εισιτηρίου ανεβαίνει αυτόματα στην υψηλότερη κατηγορία του ναύλου. Οι πελάτες μπορούν να συγκρίνουν σχετικά τα διάφορα εισιτήρια και να δουν τι πραγματικά συμβαίνει.

4) Δεν υπάρχουν κανονισμοί για το πόσο χώρο μπορείτε να πιάσετε

Ενώ οι κανονισμοί επιβάλλουν έναν ελάχιστο χώρο για τα ζώα που μεταφέρονται με τρένα αλλά και φορτηγά, εντούτοις δεν ισχύει κάτι αντιστοιχο και με τους ανθρώπους στα αεροπλάνα. Μάλιστα μία ομάδα καταναλωτών ασκεί έντονες πιέσεις για να τεθούν ομοσπονδιακά πρότυπα ασφαλείας στα αεροπλάνα.

5) Τα εισιτήρια δεν είναι πλέον ανταλλάξιμα μεταξύ των αεροπορικών εταιριών

Κατά το παρελθόν όταν κάποιος έχανε μία πτήση μπορούσε να χρησιμοποιήσει το εισιτήριο του και να ταξιδέψει με άλλη αεροπορική εταιρία. Σύμφωνα όμως με τον Μπρακαντέλι, αυτό πλέον δεν υπάρχει.

6) Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι οι αποσκευές που κουβαλάτε θα σας επιτραπεί να τις μεταφέρετε

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας, τουλάχιστον από όσους έχουν δει το φως της δημοσιότητας για τις τσάντες που μπορείτε να μεταφέρετε με την πτήση. Σύμφωνα με το δημοσίευμα κανένας κανόνας δεν μπορεί να επιβληθεί στον πελάτη.

huffingtonpost

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.