Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

10 συμβουλές για να μην πάρετε γραμμάριο στις διακοπές

12 Αυγούστου, 2015 by Σταματίνα

diakopes-diatrofi-708Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να αφήνονται και να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες φαγητού και αλκοόλ κατά τη διάρκεια των διακοπών, κάτι που μετανιώνουν μόλις επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς.

Δες λοιπόν κάποιες χρήσιμες συμβουλές των διατροφολόγων που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις το βάρος σου ή ακόμη και να χάσεις κιλά ενώ βρίσκεσαι ακόμη σε διακοπές.

1. Αύξησε την κατανάλωση των λαχανικών που χορταίνουν και αυξάνουν τις καύσεις του οργανισμού. Για παράδειγμα γέμισε το μεγαλύτερο μέρος του πιάτου σου με λαχανικά, πριν προσθέσεις κάτι άλλο.

2. Μην ξεκινάς την ημέρα σου μόνο με καφέ. Αντιθέτως το καλό πρωινό δίνει ενέργεια, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και βοηθά στην πρόσληψη λιγότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

3. Μην περιμένεις να νιώσεις χορτάτη σε σημείο που δεν χωράει τίποτα άλλο στο στομάχι σου για να σταματήσεις να τρως. Το μυστικό είναι να σταματάς το φαγητό πριν φουσκώσεις.

4. Όταν βρίσκεσαι στην ταβέρνα ζήτησε μικρό πιάτο για να φας , το οποίο θα γεμίσεις μία φορά και φυσικά μην πέσεις με τα μούτρα στα τηγανητά φαγητά και τους μεζέδες.

Διαβάστε τις υπόλοιπες συμβουλές στο faysbook 

This entry was posted on Τετάρτη, 12 Αυγούστου, 2015 at 23:39 and is filed under 10, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply