ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ
Οι Σουηδοί είναι οι περισσότεροι τουρίστες που εκφράζουν παράπονα μετά από μία επίσκεψή τους στην Ελλάδα, ενώ οι πιο πολλοί μένουν δυσαρεστημένοι από εστιατόρια και ξενοδοχεία.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα σε εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, από τους Ευρωπαίους καταναλωτές που είχαν προβλήματα σε συναλλαγή τους με επιχείρηση στην Ελλάδα πρώτοι είναι οι Σουηδοί (15,4%), ακολουθούν οι Βέλγοι (11,4%), Βρετανοί (11,2%), Γερμανοί (9,1%) και Νορβηγοί (7,6%).

Τα παράπονά τους αφορούν κατά κύριο λόγο εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες παροχής καταλύματος (50,7%), ενώ ακολουθούν οι μεταφορές (32,7%), η κατηγορία αναψυχή και ο πολιτισμός (5,2%), ένδυση και υπόδηση (1,7%) και επικοινωνία (1,5%).

Από την άλλη, τα παράπονα των Ελλήνων καταναλωτών αφορούσαν συναλλαγή με επιχείρηση στη Μ. Βρετανία (20,7%), τη Γερμανία (16,2%), την Ιταλία (12,7%), την Κύπρο (12,1%) και την Ισπανία (11,2%).

Οσο για το τι τους προβλημάτισε, τα περισσότερα παράπονα των Ελλήνων αφορούν τις μεταφορές (37,9%) και ακολουθούν η κατηγορία αναψυχή και πολιτισμός (17,5%), η επικοινωνία (13,3%), τα εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες καταλύματος (6,1%) και η ένδυση- υπόδηση (5,2%).

iefimerida

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.