Αλλαγές επέφεραν οι νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας

SXOLEIOΟι νομοθετικές ρυθμίσεις με τις οποίες καταργήθηκε η Τράπεζα Θεμάτων, όπως και η αλλαγή στις προϋποθέσεις προαγωγής ανατρέπουν τα όσα ίσχυαν για τις προαγωγικές εξετάσεις.

Συγκεκριμένα μετά την ψήφιση των τελευταίων νομοσχεδίων ισχύουν τα ακόλουθα :

Α’ και Β’ τάξη Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων

· Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη του Ηµερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ Εσπερινού Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαµβάνουν όλα τα διδασκόµενα µαθήµατα εκτός των µαθη- µάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής.

· Τα θέµατα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες το µάθηµα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα Θεµάτων Διαβαθµισµένης Δυσκολίας του άρθρου 3 του ν. 4186/2013 µπορεί να λειτουργήσει ως προαιρετικό συµβουλευτικό εργαλείο για µαθητές και εκπαιδευτικούς.

· Για την προαγωγή των µαθητών στην Α΄ τάξη του Ηµερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός µέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από το Μ.Ο. των βαθµών ετήσιας επίδοσης του µαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόµενων µαθηµάτων συµπεριλαµβανοµένου και του µαθήµατος της Ερευνητικής Εργασίας, όπου αυτό διδάσκεται.

Β’ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Γ’ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου

· Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στη Β΄ τάξη Ηµερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαµβάνουν όλα τα διδασκόµενα µαθήµατα εκτός των µαθηµάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής.

· Τα θέµατα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα/τους διδάσκοντες το µάθηµα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα Θεµάτων που δηµιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράµµατος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συµβουλευτικό εργαλείο για µαθητές και εκπαιδευτικούς.

· Για την προαγωγή των µαθητών στη Β΄ τάξη Ηµερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός µέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από το Μ.Ο. των βαθµών ετήσιας επίδοσης του µαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόµενων µαθηµάτων συµπεριλαµβανοµένου και του µαθήµατος της Ερευνητικής Εργασίας, όπου αυτό διδάσκεται

Σημειώνουμε ότι δεν μετρούν οι βαθμοί της Α και Β Λυκείου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Α’ και Β’ τάξη Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ

· Η επιλογή των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων (για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας) για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου και Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων παύει να ισχύει από την εξεταστική περίοδο Μαΐου – Ιουνίου 2015. Για τις Α΄ και Β΄ τάξεις τα θέματα ορίζονται αποκλειστικά από το διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες το μάθημα και είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης.

· Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου.

· Η Τράπεζα Θεμάτων δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

· Για την προαγωγή των μαθητών από την Α΄ και Β΄ τάξη Ημερήσιου και από την Α΄ και Β΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών της ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου του μαθήματος «Ερευνητική Εργασία» και του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή», όπου αυτά διδάσκονται.

newsbeast

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.