Η απάντηση της ΔΕΗ για τη διακοπή της ηλεκτροδότησης στο σπίτι της 56χρονης τετραπληγικής στα Χανιά που κατέληξε

ΑΜΕΑΤην τελευταία της πνοή μία ώρα μετά τη διακοπή του ρεύματος από τη ΔΕΗ λόγω χρέους άφησε στο σπίτι της στα Χανιά, στη συνοικία της Νέας Χώρας, μία 56χρονη τετραπληγική, η οποία ζούσε με μηχανική υποστήριξη.

Η γυναίκα τα τελευταία 15 χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρότατα προβλήματα υγείας και όπως κατήγγειλαν τα παιδιά της, άφησε την τελευταία της πνοή το μεσημέρι σήμερα, μία ώρα μετά αφού η ΔΕΗ, λόγω χρέους της έκοψε το ρεύμα, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.

Οι συγγενείς της 56χρονης κατέθεσαν το απόγευμα μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ τα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή.

Ήταν πρακτικά αδύνατο για τη ΔΕΗ να γνωρίζει την κατάσταση της υγείας της 56χρονης, ανέφεραν πηγές της επιχείρησης, διευκρινίζοντας ότι δεν είχε δηλωθεί στη ΔΕΗ ότι η θανούσα χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη όλο το 24ωρο.

Οι περιπτώσεις αυτές ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες καταναλωτών στις οποίες δεν γίνεται διακοπή της ηλεκτροδότησης ανεξαρτήτως οφειλών, σύμφωνα με τον κανονισμό της ΔΕΗ.

Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι ο μετρητής κατανάλωσης («ρολόι») ήταν δηλωμένος σε διαφορετικό όνομα καθώς και ότι δεν είχε γίνει αίτηση για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο στο οποίο επίσης εντάσσονται, με οικονομικά κριτήρια, άτομα που έχουν ανάγκη μηχανικής υποστήριξης με χρήση ιατρικών συσκευών.

Η απάντηση της ΔΕΗ για το περιστατικό έχει ως εξής:

«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Ύστερα απο σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που ειναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.

Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».


αμπε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.