http://drive.gr/site/media/k2/galleries/4986/01.jpgΜια πρόγευση του νέου της μικρομεσαίου, του 308, μας έδωσε σήμερα η Peugeot, τέσσερις μήνες πριν την επίσημη παρουσίασή του στην διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η δεύτερη γενιά του 308 αποτελεί μέρος του σχεδίου της φίρμας και του ομίλου PSA που θέλει τα προϊόντα της γαλλικής φίρμας να διαθέτουν αναβαθμισμένη εικόνα και ποιότητα, με σκοπό να «τοποθετήσουν» την Peugeot στο κλαμπ των premium εταιρειών.

http://drive.gr/site/media/k2/galleries/4986/04.jpg

Με το νέο 308, η Peugeot υπόσχεται σημαντική βελτίωση σε τομείς όπως η οικονομία, η φιλικότητα στο περιβάλλον, τα οδικά χαρακτηριστικά και την ποιότητα. Βασίζεται στην νέα πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα EMP2 του ομίλου, και διαθέτει ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις σε μήκος (4,25 m) και ύψος (1,46 m), σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η Peugeot μάλιστα ισχυρίζεται ότι σε ορισμένες εκδόσεις η μείωση του βάρους φτάνει μέχρι και τα 140 kg, ενώ στις πιο «πράσινες» εκδόσεις οι εκπομπές C02 φτάνουν τα 85 gr/km.

http://drive.gr/site/media/k2/galleries/4986/06.jpg

Η χρήση της νέας πλατφόρμας επέτρεψε στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα πιο σφηνοειδές και καθαρό σχήμα, μιας και ο κινητήρας μπορεί να τοποθετηθεί πιο χαμηλά και ελαφρώς πιο μπροστά. Αυτό ευνόησε όπως είναι φυσικό και τον χώρο στην καμπίνα και για τις αποσκευές, με τον χώρο αποσκευών να μπορεί να φτάσει, σύμφωνα με την Peugeot, τα 470 λίτρα.

http://drive.gr/site/media/k2/galleries/4986/08.jpg

http://drive.gr/site/media/k2/galleries/4986/07.jpg

Η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί την φιλοσοφία της Peugeot “i-cockpit”, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων να θυμίζουν το 208. Η κεντρική κονσόλα είναι φαρδιά και ψηλά έχει τοποθετημένη μία μεγάλη οθόνη αφής 9,7” για τον έλεγχο όλων σχεδόν των λειτουργιών. Αυτό έδωσε την δυνατότητα στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν όσο λιγότερους διακόπτες μπορούσαν και να σχεδιάσουν μια μεγάλη και καθαρή επιφάνεια καλυμμένη με μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας.

http://drive.gr/site/media/k2/galleries/4986/16.jpg

Το νέο 308 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot στην Σοσό και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στο τέλος της χρονιάς.

drive.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.