Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, ύστερα από πληθώρα παραπόνων και διαμαρτυριών από οικιακούς καταναλωτές παρεχόμενων προγραμμάτων σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ για φραγή εξερχομένων κλήσεων στην περίπτωση ανεξόφλητων λογαριασμών, οι οποίοι μάλιστα είναι μικρής αξίας, παρενέβη με επιστολή της προς τον ΟΤΕ, καλώντας την εταιρεία να λαμβάνει υπόψη την οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές και να προβαίνει σε διακανονισμούς ανεξόφλητων λογαριασμών χωρίς να υπάρχει διακοπή της παροχής.

Ακολουθεί η σχετική επιστολή:

Προς:

Πρόεδρο & Δ. Σύμβουλο Ο.Τ.Ε.

κο. Μιχάλη Τσαμάζ

Θέμα: Φραγή εξερχομένων κλήσεων για ανεξόφλητους λογαριασμούς μικρής αξίας

Κύριε Πρόεδρε,

Στην Ένωσή μας υποβάλλονται πληθώρα παραπόνων και διαμαρτυριών από οικιακούς καταναλωτές παρεχόμενων προγραμμάτων σταθερής τηλεφωνίας της εταιρίας σας. Σύμφωνα με τις εν λόγω διαμαρτυρίες, ο Ο.Τ.Ε. εντός σύντομου χρονικού διαστήματος (15 ημερών από την ημερομηνία λήξης πληρωμής) προβαίνει σε φραγή εξερχομένων κλήσεων, στην περίπτωση ανεξόφλητων λογαριασμών, οι οποίοι μάλιστα είναι μικρής αξίας (κάτω των 100€).

Με την παρέμβασή μας αυτή, ζητάμε να αναγνωρίσετε έμπρακτα την οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των οικιακών νοικοκυριών, λόγω της οικονομικής κρίσης που βιώνει το σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας και μέσα από την εταιρική κοινωνική σας ευθύνη να επιδείξετε ανοχή και να προβαίνετε σε διακανονισμούς ανεξόφλητων λογαριασμών χωρίς να υπάρχει διακοπή της παροχής, στην περίπτωση που οι καταναλωτές αδυνατούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς της σταθερής τηλεφωνίας.

Αναμένουμε τη θετική ανταπόκρισή σας στο αίτημα που εκφράζουν μέσω της Ένωσής μας οι καταναλωτές – συνδρομητές του Ο.Τ.Ε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.