Ακόμα μια καμπάνια που θα συζητηθεί από τον γνωστό οίκο μόδας

Οι άνεργοι νέοι πρωταγωνιστούν στις νέες διαφημίσεις της Benetton

Το βλέμμα στους νέους ανέργους στρέφει η νέα διαφημιστική καμπάνια της Benetton. O Αλεσάντρο Μπένετον αναζητεί με αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο τη λύση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης και κάνει έκκληση σε περίπου 100 εκατομμύρια άνεργους νέους να προτείνουν ιδέες.

Ο 48χρονος πρόεδρος του Ομίλου Benetton εγκαινίασε σήμερα την νέα διαφημιστική εκστρατεία της οικογενειακής επιχείρησης με τίτλο “UNHATE”, υπογραμμίζοντας έτσι τη δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι άνεργοι κάτω των 30 ετών που προσπαθούν καθημερινά να βρουν δουλειά.

Οι διαφημίσεις – καταχωρήσεις σε περιοδικά και τηλεοπτικά σποτ – που δείχνουν γεμάτους αποφασιστικότητα νέους να παίρνουν μέρος σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας, άλλους να περιμένουν να δώσουν συνέντευξη ή να βρίσκονται στο γραφείο ανεργίας, αναμένεται να είναι λιγότερο αμφιλεγόμενες σε σχέση με την τελευταία διαφημιστική εκστρατεία του Benetton.

Η εκστρατεία αυτή κατέληξε στη σύναψη συμφωνίας τον Μάιο, με την εταιρία να κάνει δωρεά σε καθολική φιλανθρωπική οργάνωση για να τερματιστεί νομική διαμάχη που είχε με το Βατικανό εξαιτίας μιας διαφήμισης που έδειχνε τον πάπα Βενέδικτο να φιλάει στα χείλη έναν ιμάμη.

Η νέα παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία θα περιλαμβάνει αφίσες, μπλουζάκια, μια ταινία και έναν διαγωνισμό για την επιλογή 100 “ανέργων της χρονιάς”, ο καθένας από τους οποίους θα κερδίσει 5.000 ευρώ για την ιδέα του.

Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να είναι μεταξύ 18 και 30 ετών και άνεργοι. Θα πρέπει να καταθέσουν την ιδέα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.unhatefoundation.org και θα επιλεγούν μέσω διαδικτυακής δημοσκόπησης από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους στην ίδια ιστοσελίδα. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει ως τις 14 Οκτωβρίου.

Ο Μπένετον υποστηρίζει ότι το οικονομικό μοντέλο που εφαρμόστηκε μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ένα μοντέλο το οποίο βασίστηκε σε μια αμείλικτη αύξηση του ΑΕΠ για την εξασφάλιση της ευημερίας, κατέστη απαρχαιωμένο εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών που συντελέστηκαν στα τέλη του 20ου αιώνα και στις αρχές του 21ου με την εξέλιξη της τεχνολογίας.

“Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να σκεφτούμε. Πρέπει να αποδεχτούμε ότι το ΑΕΠ δεν είναι το μοναδικό που θα πρέπει να χρησιμοποιούμε”, είπε σε συνέντευξή του στη “ναυαρχίδα” του ομίλου στη Βρετανία, το κατάστημα στην κοσμοπολίτικη συνοικία Νάιτσμπριτζ του Λονδίνου.

Όπως είπε ο ίδιος, η νέα διαφημιστική εκστρατεία προέκυψε χάρη στην ομάδα 50 εμπειρογνωμόνων της Benetton οι οποίοι του προσκόμισανστατιστικά στοιχεία που έδειχναν ότι ο αριθμός των ανέργων σε ολόκληρο τον κόσμο, ηλικίας 15 με 29, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια, αλλά και με αφορμή ένα πρόσφατο ταξίδι του στην Ιαπωνία.

Ο ίδιος ανέφερε ως παράδειγμα προς μίμηση την Ιαπωνία, η οποία επέζησε σφοδρής οικονομικής κρίσης στα τέλη της δεκαετίας του ’90και μιας οικονομίας που τα τελευταία 20 χρόνια έχει συρρικνωθεί.

“Την ίδια στιγμή κατάφεραν να την κάνουν καθαρότερη οικονομία. Πηγαίνεις στο Τόκιο και βλέπεις ότι ο θόρυβος είναι μικρότερος, κυκλοφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεν υπάρχει ατμοσφαιρική ρύπανση ή τουλάχιστον είναι μικρότερη”, λέει ο Μπένετον.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.