Ο Hamilton πήρε τη νίκη στη Monza αλλά ο Alonso αύξησε την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα

 

 

Ο Lewis Hamilton επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί και πήρε άνετα τη νίκη στο Ιταλικό Grand Prix, κυριαρχώντας απόλυτα μέσα στη Monza. Ο οδηγός της McLaren δεν έχασε σε κανένα σημείο την πρωτοπορία και πανηγύρισε για πρώτη φορά στην καριέρα του στην ιταλική πίστα. Το πρόσωπο του αγώνα ήταν ο Sergio Perez με το μονοθέσιο της Sauber, ο οποίος με εξαιρετική οδήγηση και αλάνθαστη στρατηγική κατάφερε παρότι ξεκίνησε από τη 12η θέση να τερματίσει στη 2η. ο Fernando Alonso έκανε έναν ακόμα από τους αγώνες που τον έχουν τοποθετήσει ψηλά στη λίστα των κορυφαίων όλων των εποχών και παίρνοντας την 3η θέση κατάφερε και τη διαφορά του στο πρωτάθλημα να αυξήσει και να ευχαριστήσει τους χιλιάδες tifosi που βρέθηκαν στη Monza. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Michael Schuamcher, Nico Rosberg, Paul di Resta, Kamui Kobayashi και Bruno Senna.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid κάτω από τον καθαρό ουρανό της Βόρειας Ιταλίας και μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Lewis Hamilton έφυγε μπροστά, όχι εύκολα καθώς στα φρένα για το σικέιν είδε δίπλα του τον Felipe Massa, ο οποίος πέρασε εύκολα τον Jenson Button. Ο Hamilton όμως κατάφερε να κρατηθεί στην πρώτη θέση και να αφήσει τον Βραζιλιάνο δεύτερο, ενώ ο Jenson Button μετά την άσχημη εκκίνησή του έμεινε 3ος. Πιο πίσω ακολούθησαν οι Michael Schumacher, Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen ενώ ο Fernando Alonso έκανε πολύ καλή εκκίνηση και προτού ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος είχε αφήσει πίσω του τους Kobayashi και Di Resta.

Ο Alonso συνέχισε να επιτίθεται και πέρασε εύκολα τον Kimi Raikkonen για να φτάσει στην 6η θέση, ωστόσο αμέσως μετά συνάντησε μπροστά του τον Michael Schumacher, ο οποίος είχε ήδη δει τον Vettel να τον προσπερνά. Ο Ισπανός της Ferrari πάντως κατάφερε με μια ωραία κίνηση να περάσει στο πρώτο σικέιν και να αρχίσει το κυνήγι στον Vettel. Πάρα πολύ καλό ξεκίνημα έκανε ο Nico Hulkenberg, ο οποίος παρότι ξεκίνησε από την τελευταία θέση μέσα στους πρώτους γύρους ανέβηκε μέχρι τη 16η.

Ο Lewis Hamilton με καθαρή πίστα μπροστά του κατάφερνε να ανοίγει λίγο-λίγο τη διαφορά από τον Felipe Massa ενώ ο Jenson Button έβλεπε τον Sebastian Vettel σιγά-σιγά να τον πλησιάζει και τον Alonso λίγο πιο πίσω να διατηρεί σταθερή απόσταση από τον Γερμανό. Σχετικά κοντά τους βρίσκονταν ακόμα και οι Schumacher, Raikkonen, Perez, Kobayashi και Webber. Με την κατάσταση στο πρώτο κομμάτι του αγώνα να ηρεμεί, το ερωτηματικό ήταν η στρατηγική των ομάδων και ο αριθμός των pit stop που θα επέλεγαν να κάνουν.

Pit stop

Η Mercedes έκανε την αρχή, όπως αναμενόταν, με τον Nico Rosberg να μπαίνει στον 15ο γύρο και τον Michael Schumacher στον 16ο. Και οι δύο ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, αλλάζοντας τη μεσαία γόμα με τη σκληρή, πηγαίνοντας προφανώς για 2 pit stop. Το παράδειγμα των Mercedes ακολούθησε δύο γύρους αργότερα ο Kimi Raikkonen, που επισκέφθηκε το box της Lotus για να βάλει επίσης τα σκληρά ελαστικά.

Στο 19ο γύρο φάνηκε ο Massa να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα ελαστικά του, με αποτέλεσμα να πέσει πολύ ο ρυθμός του και να μπει στα pit για να τα αλλάξει, αφού πρώτα ο Jenson Button τον είχε φτάσει και τον είχε προσπεράσει. Στον επόμενο γύρο μπήκαν στα pit ταυτόχρονα οι Vetel και Alonso, που διατήρησαν τις θέσεις τους και βγήκαν σε παράταξη στην πίστα, ακριβώς πίσω από τον Felipe Massa, ο οποίος ήταν κολλημένος πίσω από την Toro Rosso του Daniel Ricciardo.

Ο χρόνος που έχασαν οι Massa, Vettel, Alonso μέχρι να «ξεφορτωθούν» τους Ricciardo και Senna έδωσε την ευκαιρία στις δύο McLaren να μπουν για το δικό τους pit stop και να επιστρέψουν στην πίστα με τη διαφορά τους από τους διώκτες τους να έχει μεγαλώσει. Ο Button έχασε λίγο χρόνο στο pit stop, με τον εμπρός δεξιά τροχό να μπαίνει λίγο δύσκολα. Εντυπωσιακό αγώνα έκανε ο Sergio Perez, ο οποίος έχοντας ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα έμενε στην πίστα και βρισκόταν στην 1η θέση.

Μια πολύ μεγάλη μάχη διαδραματίστηκε στους επόμενους γύρους, ανάμεσα στον Fernando Alonso και τον Sebastian Vettel, με έπαθλο την 4η θέση και με τους δύο πρωταθλητές να επιστρατεύουν σε αυτήν όλες τις ιδιαίτερες ικανότητές τους. Στο πλαίσιο αυτής της μάχης οι δύο τους «στριμώχτηκαν» στην 3η στροφή, με τον Alonso να αναγκάζεται να βγει στην αμμοπαγίδα και τον Vettel να λαμβάνει από τους αγωνοδίκες ποινή διέλευσης από το pit lane. Ο Ισπανός τελικά κατάφερε να περάσει τον Vettel και πλέον είχε μπροστά του τον Felipe Massa και άμεση επαφή με μία θέση στο βάθρο.

Καταστροφή για Button

Στον 34ο γύρο τα δεδομένα στην κορυφή άλλαξαν δραματικά, όταν η McLaren του Jenson Button σταμάτησε να λειτουργεί ύστερα από πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου και ο Βρετανός αναγκάστηκε να σταματήσει στην ευθεία πριν από την Parabolica. Η εξέλιξη αυτή έφερε τις δύο Ferrari στις θέσεις 2 και 3, με τον Massa μπροστά από τον Alonso, και τον Michael Schumacher στην 4η θέση, μετά την έκτιση της ποινής του Vettel.

Στον 40ό γύρο ο Alonso πέρασε εύκολα τον Massa για να πάρει τη 2η θέση ενώ όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον Sergio Perez, ο οποίος με τη βοήθεια της στρατηγικής της Sauber βρισκόταν στην πίστα με μεσαία ελαστικά σε καλή κατάσταση και πλησίαζε με καταιγιστικό ρυθμό τις δύο Ferrari. Ο Hamilton εξακολουθούσε να διατηρεί την πρωτοπορία, με άνετη διαφορά από τον Alonso. Πιο πίσω ο Kimi Raikkonen βρισκόταν στην 5η θέση, μπροστά από τις δύο Red Bull των Vettel και Webber ενώ ακολουθούσαν οι Di Resta, Kobayashi και Schumacher.

Ο Sergio Perez στον 42ο γύρο πέρασε, σαν να μην υπήρχε, τον Massa και άρχισε να πλησιάζει ταχύτατα τον Alonso για να διεκδικήσει τη 2η θέση. Ο νεαρός Μεξικανός σε εκείνο το σημείο του αγώνα κινούταν με ρυθμό 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο ταχύτερο από τον Ισπανό και απειλούσε πολύ σοβαρά τον Ισπανό. Ο Perez πέρασε εύκολα στον 46ο γύρο και ανέβηκε στη 2η θέση, αφήνοντας τον Alonso στην 3η. Εκπληκτικός αγώνας από τον οδηγό της Sauber, που ξεκίνησε από τη 12η θέση.

Διπλή εγκατάλειψη για  Red Bull και τέλος

Ο αγώνας του Sebastian Vettel ολοκληρώθηκε 5 γύρους πριν από το τέλος όταν λόγω μηχανικής βλάβης στο μονοθέσιο της Red Bull αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας και να εγκαταλείψει. Πολύ χαμένο έδαφος για τον Γερμανό, την ώρα που ο Webber έχανε άλλη μία θέση, όταν τον πέρασε και ο Michael Schumacher. Ο Αυστραλός λίγο αργότερα δεν απέφυγε ένα οδηγικό λάθος, που τον έριξε στη 10η θέση και λίγο αργότερα εγκατάλειψε λόγω μηχανικού προβλήματος.

Στους ελάχιστους γύρους μέχρι το τέλος η κατάσταση στην κορυφή δεν διαφοροποιήθηκε και ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 3η φετινή του νίκη, μπροστά από τον εξαιρετικό Sergio Perez και με τον Fernando Alonso να παίρνει μια πολύτιμη 3η θέση. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Michael Schuamcher, Nico Rosberg, Paul di Resta, Kamui Kobayashi και Bruno Senna.

Μετά την Ιταλία ο Alonso έχει φτάσει στους 179 βαθμούς, αυξάνοντας τη διαφορά από τη 2η θέση στους 37 βαθμούς. Στη 2η θέση του πρωταθλήματος βρίσκεται πλέον ο Hamilton με 142 βαθμούς και ακολουθούν ο Raikkonen με 141 και ο Vettel με 140 βαθμούς. Ο επόμενος αγώνας είναι το νυχτερινό Grand Prix Σιγκαπούρης το 3ήμερο 21-23 Σεπτεμβρίου.

Θ. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. <> P
1 Lewis Hamilton ( 1) MCLAREN 1:2 9.039 53 ΓΥΡ. 1
2 Sergio Perez ( 2) SAUBER 1:27.562 4.3 1
3 Fernando Alonso ( 3) FERRARI 1:30.390 1S.2 1
4 Felipe Massa ( 4) FERRARI 1:31.426 9.0 +8 1
5 Kimi Raikkonen ( 5) LOTUS 1:29-547 1.2 1
6 Michael Schumacher ( 6) MERCEDES 1:28.569 0.3 2
7 Nico Rosberg ( 7) MERCEDES 1:27.239 2.2 +1.9 2
8 Paul di Resta ( 8) FORCE INDIA 1:30.217 7.5 +5.3 1
9 Kamui Kobayashi ( 9) SAUBER 1:29.487 2.8 1
10 Bruno Senna ( 10) WILLIAMS 1:29.902 4.2 +1.4 1
11 Pastor Maldonado ( 11) WILLIAMS 1:29.060 0.5 2
12 Daniel Ricciardo ( 12) TORO ROSSO 1:34.080 1.6 +1.1 1
13 Jerome D’Ambrosio ( 13) LOTUS 1:28.873 25.5 +23.9 1
14 Heikki Kovalainen ( 14) CATERHAM 1:30.013 1 L 2
15 Vitaly Petrov ( 15) CATERHAM 1:29.832 0.1 2
16 Charles Pic ( 16) MARUSSIA 1:32.438 10.9 +10.8 2
17 Timo Glock ( 17) MARUSSIA 1:30.044 27.3 +16.4 2
18 Pedro de la Rosa ( 18) HRT 1:30.502 12.0 1
19 Narain Karthikeyan ( 19) HRT 1:32.559 14.8 +2.8 1
20 Mark Webber ( 20) RED BULL STOP 1 L 2
21 Nico Hulkenberg ( 21) FORCE INDIA STOP 1 L 2
22 Sebastian Vettel ( 22) RED BULL STOP 3 L 2
23 Jenson Button ( 23) MCLAREN STOP 15 L 1
24 Jean-Eric Vergne ( 24) TORO ROSSO STOP 24 L 0

45454

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ
Θ Οδηγός Βαθμοί
1 F. Alonso 179 10 25 2 6 18 15 10 25 18 25 10 0 15
2 L. Hamilton 142 15 15 15 4 4 10 25 0 4 0 25 0 25
3 K. Raikkonen 141 6 10 0 18 15 2 4 18 10 15 18 15 10
4 S. Vettel 140 18 0 10 25 8 12 12 0 15 10 12 18 0
5 M. Webber 132 12 12 12 12 0 25 6 12 25 4 4 8 0
6 J. Button 101 25 0 18 0 2 0 0 4 1 18 8 25 0
7 N. Rosberg 83 0 0 25 10 6 18 8 8 0 1 1 0 6
8 R. Grosjean 76 0 0 8 15 12 0 18 0 8 0 15 0
9 S. Perez 65 4 18 0 0 0 0 15 2 0 8 0 0 18
10 F. Massa 47 0 0 0 2 0 8 1 0 12 0 2 10 12
11 M.Schumacher 43 0 1 0 1 0 0 0 15 6 6 0 6 8
12 K. Kobayashi 35 8 0 1 0 10 0 2 0 0 12 0 0 2
13 P. di Resta 32 1 6 0 8 0 6 0 6 0 0 0 1 4
14 N. Hulkenberg 31 0 2 0 0 1 4 0 10 0 2 0 12 0
15 P. Maldonado 29 0 0 4 0 25 0 0 0 0 0 0 0 0
16 B. Senna 25 0 8 6 0 0 1 0 1 2 0 6 0 1
17 J. Vergne 8 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0
18 D. Ricciardo 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
19 H. Kovalainen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
20 V. Petrov 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
21 T. Glock 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
22 C.Pic 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
23 N. Kartikeyan 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
24 P. De la Rosa 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Θ Ομάδα Βαθμοί
1 Red Bull 272 30 12 22 37 8 37 18 12 40 14 16 26 0
2 McLaren 243 40 15 33 4 6 10 25 4 5 18 33 25 25
3 Ferrari 226 10 25 2 8 18 23 11 25 30 25 12 10 27
4 Lotus 217 6 10 8 33 27 2 22 18 18 15 33 15 10
5 Mercedes 122 0 1 25 11 6 18 8 23 6 7 1 6 14
6 Sauber 98 12 18 1 0 10 0 17 2 0 20 0 0 18
7 Force India 63 1 8 0 8 1 10 0 16 0 2 0 13 4
8 Williams 54 0 8 10 0 25 1 0 1 2 0 6 0 1
9 Toro Rosso 12 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0
10 Caterham 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
11 Marussia 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
12 HRT 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

www.msfree.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.