O Βρετανός με τη McLaren πήρε σήμερα την πρώτη θέση στην εκκίνηση από την οποία θα ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα

http://img.protothema.gr/7212AB6E7B6AE125E23F7B8F62F83332.jpgΕίναι η πρώτη φορά από το 2009 και το GP του Μονακό που ο Μπάτον βρίσκεται σ’ αυτή τη θέση. Επίσης είναι η 8η φορά συνολικά στην καριέρα του Βρετανού που πήρε την πρώτη του pole στην Ίμολα το 2004 για λογαριασμό της BAR Honda.
Δίπλα στο Μπάτον εκκινεί αύριο ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber και πίσω τους οι εκπλήξεις συνεχίζονται με τους Μαλντονάντο και Ράικονεν να καταλαμβάνουν την 2η σειρά.
Αντίθετα πιλότοι όπως οι Ρόσμπεργκ, Σουμάχερ, Μάσα και Φέτελ δεν κατάφεραν καν να μπουν στην 10αδα στην περίπτωση του Ρόσμπεργκ δε ούτε στην 17αδα.

Μέχρι ένα σημείο ρόλο σ’ αυτό έπαιξε η χτεσινή βροχή που δεν επέτρεψε σε ομάδες πιλότους και μηχανικούς να βρουν το σωστό set – up με αποτέλεσμα οι πρωινές ελεύθερες δοκιμές διάρκειας μιας ώρας σε στεγνό οδόστρωμα να φαντάζουν πολύ λίγες για να βρει κανείς την ισορροπία. Σε στεγνό οδόστρωμα και με τη θερμοκρασία να φτάνει τους 20 βαθμούς Κελσίου διεξήχθησαν και οι κατατακτήριες δοκιμές.

Ειδικά ο Ρόσμπεργκ έχασε και τις ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου λόγω προβλήματος στο κιβώτιο πράγμα που εκτός των άλλων συνεπάγεται και ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Έτσι ο Γερμανός θα εκκινήσει από την τελευταία σειρά. Σε ποινή 5 θέσεων υπόκειται και ο Γουέμπερ το κιβώτιο του οποίου επίσης αλλάχθηκε. Ο Αυστραλός που κατετάγη 7ος θα βρεθεί στην 12η θέση πίσω από το Χούλκενμπεργκ. Αυτό ωφελεί τον teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ που θα μπει έστω και από σπόντα στη 10αδα. Ο περσινός νικητής του αγώνα δε δίστασε να παραδεχτεί την υστέρηση της RB8: « Ο γύρος μου ήταν καλός απλά δεν ήταν αρκετά γρήγορος δυστυχώς. Οι βαθμοί μοιράζονται αύριο».

Σίγουρα στη Sauber και στη Williams έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και αυτό φαίνεται από την σταθερή παρουσία ψηλά στους χρόνους των τριών μονοθεσίων. Ο Μπρούνο Σένα για μια ακόμη φορά απογοήτευσε.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο poleman, Τζένσον Μπάτον δήλωσε μεταξύ άλλων: «Πέρασε καιρός από την τελευταία φορά που βρέθηκα στην pole από το Μονακό του 2009 οπότε τα συναισθήματα είναι έντονα. Είναι πολύ σημαντικό μετά την ανάπαυλα να επιστρέφεις μ’ ένα τόσο καλό αποτέλεσμα. Φτιάξαμε σωστά το πρωί την ισορροπία κρατήματος και το μονοθέσιο δούλευε σωστά σε κάθε γύρο. Το οδηγικό μου στυλ δε με βοηθά στη μάχη της pole αλλά σήμερα το μονοθέσιο δούλευε όπως ήθελα και έτσι μπόρεσα να πάρω την pole».

Από την πλευρά του ο Καμούι Κομπαγιάσι που θα εκκινήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του από την πρώτη σειρά της εκκίνησης τόνισε: « Το Σπα είναι μια από τις καλύτερες πίστες για την ομάδα μας αλλά δεν περίμενα να καταταγούμε στην 2η θέση. Φυσιολογικά έχουμε πρόβλημα στις δοκιμές και τα πάμε καλά στον αγώνα. Νομίζω ότι είναι μεγάλη ευκαιρία για μας αύριο για ένα καλό ξεκίνημα στο δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος. Αν ανέβω στο βάθρο αύριο θα είναι σημαντικό».

Ο νικητής του Ισπανικού GP, Παστόρ Μαλντονάντο πιστοποίησε την άνοδο της Williams με την 3η θέση στις δοκιμές: «Δουλεύουμε σκληρά για να κατανοήσουμε το μονοθέσιο και να παρουσιαστούμε πιο δυνατοί στο δεύτερο μισό της σεζόν. Το πρωί δυσκολευτήκαμε στο set – up αλλά πλέον γνωρίζουμε καλά το μονοθέσιο. Είναι ευχάριστο να ξέρεις ότι η ομάδα μπορεί να αντιδράσει και να λειτουργήσει σωστά. Αισιοδοξώ για τον αγώνα».

Oι αγωνοδίκες εξετάζοντας το συμβάν ανάμεσα στον Μαλντονάντο και το Χούλκενμπεργκ στο τέλος του Q2 θεώρησαν πως ο πιλότος της Williams έκλεισε τον πιλότο της Force India. Του επέβαλλαν λοιπόν ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση. Κατόπιν τούτου ο Μαλντονάντο θα εκκινήσει από την 6η θέση και στην θέση του 3ος θα εκκινήσει ο Κίμι Ράικονεν, νικητής τέσσερις φορές τα τελευταία χρόνια στο Σπα.

Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 14:00.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Πιλότος             Μονοθέσιο             Χρόνος     Διαφορά
1.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m47.573s
2.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m47.871s  + 0.298s
3.  Pastor Maldonado    Williams-Renault      1m47.893s  + 0.320s
4.  Kimi Raikkonen      Lotus-Renault         1m48.205s  + 0.632s
5.  Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1m48.219s  + 0.646s
6.  Fernando Alonso     Ferrari               1m48.313s  + 0.740s
7.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m48.392s  + 0.819s
8.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m48.394s  + 0.821s
9.  Romain Grosjean     Lotus-Renault         1m48.538s  + 0.965s
10.  Paul di Resta       Force India-Mercedes  1m48.890s  + 1.317s
Χρόνος εισόδου στο Q3:1m48.993s Διαφορά από 1ο Q2
11.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m49.722s  + 0.472s
12.  Nico Hulkenberg     Force India-Mercedes  1m49.362s  + 0.112s
13.  Michael Schumacher  Mercedes              1m49.742s  + 0.492s
14.  Felipe Massa        Ferrari               1m49.588s  + 0.338s
15.  Jean-Eric Vergne    Toro Rosso-Ferrari    1m49.763s  + 0.513s
16.  Daniel Ricciardo    Toro Rosso-Ferrari    1m49.572s  + 0.322s
17.  Bruno Senna         Williams-Renault      1m49.958s  + 0.708s
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m50.126s Διαφορά από 1ο Q1
18.  Nico Rosberg        Mercedes              1m50.181s  + 1.188s
19.  Heikki Kovalainen   Caterham-Renault      1m51.739s  + 2.746s
20.  Vitaly Petrov       Caterham-Renault      1m51.967s  + 2.974s
21.  Timo Glock          Marussia-Cosworth     1m52.336s  + 3.343s
22.  Pedro de la Rosa    HRT-Cosworth          1m53.030s  + 4.037s
23.  Charles Pic         Marussia-Cosworth     1m53.493s  + 4.500s
24.  Narain Karthikeyan  HRT-Cosworth          1m54.989s  + 5.996s

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.