Τέλος στο δεύτερο αυτοκίνητο του Έλληνα, αλλά και δραστική μείωση αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού έφερε η κρίση. Μορφή επιδημίας προσλαμβάνει και στο νομό Κοζάνης η «προσωρινή ακινησία» αυτοκινήτων, καθώς μέχρι την Τρίτη(27/12) είχαν παραδοθεί οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας 2.630 αυτοκινήτων.
Στις ΔΟΥ Κοζάνης, Πτολεμαΐδας και Νεάπολης, παρατηρούνται ουρές πολιτών που παραδίδουν τις άδειες κυκλοφορίας και τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους, καθώς το κόστος συντήρησης και λειτουργίας στον καιρό της κρίσης, είναι δυσβάσταχτο. Ανάλογη ήταν η κίνηση και στις ΔΟΥ Σιάτιστας και Σερβίων μέχρι που έκλεισαν. Κυρίως ακινητοποιούνται αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, των οποίων το κόστος είναι πολύ μεγάλο.
Αρκεί να σημειωθεί ότι ένα αυτοκίνητο 2.000 κυβικών κοστίζει μόνο για τα τέλη κυκλοφορίας 880 ευρώ, ενώ δυσβάσταχτο είναι και το κόστος των ασφαλίστρων. Επίσης καταργείται και το «δεύτερο» αυτοκίνητο. Είναι πολλές οι οικογένειες που διατηρούσαν ένα παλιό ή ένα μικρό αυτοκίνητο ως δεύτερο. Τώρα πλέον σπεύδουν να ακινητοποιήσουν το ένα από τα δύο αυτοκίνητα. Ακόμη παραδίδονται πινακίδες εταιρικών οχημάτων, αφού η κρίση έφερε αναδουλειά, ενώ αρκετά είναι και τα φορτηγά αυτοκίνητα που ακινητοποιούνται για το λόγο ότι δεν έχουν δουλειά.
Σύμφωνα με στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών, μέχρι χτες 27 Δεκεμβρίου στη ΔΥΟ Κοζάνης παραδόθηκαν οι 1.600 άδειες και αντίστοιχες πινακίδες αυτοκινήτων, όταν την αντίστοιχη χρονιά πέρυσι 948 ιδιοκτήτες είχαν παραδώσει πινακίδες. Στη ΔΟΥ Πτολεμαΐδας ανήλθαν σε 700 οι κάτοχοι αυτοκινήτων που παρέδωσαν πινακίδες. Στη ΔΥΟ Νεάπολης (συμπεριλαμβανομένης και της Σιάτιστας που έκλεισε) 230 και στα Σέρβια 100.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις των αρμόδιων των εφοριών η «προσωρινή ακινησία» αυτοκινήτων θα συνεχιστεί με τους ίδιους ή και μεγαλύτερους ρυθμούς το 2012, καθώς η κρίση οξύνεται. Οι κάτοχοι πολυτελών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, μάταια προσπαθούν να τα πουλήσουν, οπότε στο βαθμός που δεν δύνανται να τα κυκλοφορήσουν, καταφεύγουν στην παράδοση των πινακίδων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.