Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Οι τρόποι για να επαναφέρεις το βιολογικό σου ρολόι -Για καλύτερο ύπνο και μακροζωία

28 Ιουνίου, 2018 by Σταματίνα

Οι άνθρωποι πάντα έψαχναν το

μυστικό της μακροζωίας.

Το να ζεις όμως περισσότερο δεν σημαίνει αυτόματα και υγιεινή ζωή. Για την ακρίβεια, παρατηρούμε ραγδαία αύξηση στις χρόνιες ασθένειες σε σώμα και μυαλό.

Το ένα τρίτο των ενηλίκων υποφέρουν από παχυσαρκία, διαβήτη, νόσους της καρδιάς, άσθμα και υψηλή πίεση αλλά και Αλτσχάιμερ και Πάρκινσον.

Αλλά τώρα, το μικρό πεδίο της κιρκαδικής βιολογίας, που είναι η έρευνα για το ανθρώπινο βιολογικό ρολόι, αλλάζει δραστικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη λειτουργία του σώματος και του μυαλού, υπόσχοντας να φέρει επανάσταση στον τομέα της υγείας.

Τώρα γνωρίζουμε ότι τα όργανά μας, κάθε κύτταρο στο σώμα μας, περιέχουν εσωτερικά ρολόγια που είναι προγραμματισμένα να ενεργοποιούν και να απενεργοποιούν χιλιάδες γονίδια σε διαφορετικές στιγμές της μέρας ή της νύχτας.

Η φυσική δραστηριότητα, ακόμη, σε κάνει να κοιμάσαι εύκολα τη νύχτα. Οι μύες δουλεύουν χωρίς να το καταλαβαίνουμε αλλά λειτουργούν καλύτερα την ημέρα.

Οι αρθρώσεις και τα κόκαλα έχουν τα δικά τους ρολόγια, που αποκαθιστούν τους ιστούς το απόγευμα.

Για να διατηρήσεις έναν υγιή κιρκαδικό ρυθμό, πρέπει να έχεις 150 λεπτά μέτριας άσκησης την εβδομάδα ή 75 λεπτά δυνατής άσκησης.

Απέφυγε την νυχτερινή άσκηση στο γυμναστήριο. Η έντονη άσκηση αυξάνει τη θερμοκρασία στο σώμα και τον παλμό της καρδιάς.

Δοκίμασε να ασκηθείς πριν το πρωινό, καθώς οι μύες σου θα ξοδέψουν περισσότερη ενέργεια και θα χρησιμοποιήσουν το λίπος ως πηγή ενέργειας.

 

Ο εγκέφαλος περιέχει το κύριο βιολογικό ρολόι του οργανισμού, στο σημείο που είναι οι εντολές για την πείνα, τον ύπνο, το στρες και άλλα.

Ακόμα, εκεί είναι ο σύνδεσμος ανάμεσα στο φως και την ώρα.  Για να επαναφέρεις το ρολόι σου, δεν πρέπει να κοιμάσαι λιγότερο από 7 ώρες κάθε βράδυ. Ο ύπνος είναι η αρχή της βιολογικής μας μέρας, έτσι είναι πολύ σημαντικός.

Δοκίμασε να πάρεις κανένα υπνάκο όταν το χρειάζεσαι, καθώς αναπληρώνουν τον χαμένο ύπνο της νύχτας. Η έκθεση στο φως του ήλιουβοηθάει ακόμη. Μειώνει την υπνηλία, συγχρονίζει το ρολόι σου και ανεβάζει τη διάθεση.

Ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο σου θα σε κρατήσει ενυδατωμένη ενώ πρόσεχε το στρώμα που χρησιμοποιείς. Μην κοιμάσαι με κάποιο κατοικίδιο, γιατί δεν θα έχεις ήσυχο ύπνο.

 

 

 

 

 

bovary

loading…

This entry was posted on Πέμπτη, 28 Ιουνίου, 2018 at 20:03 and is filed under ΓΥΝΑΙΚΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply