Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Έλεγχος του βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

7 Δεκεμβρίου, 2014 by Χρήστος Μίμης

Τι πρέπει να προσέξει η μέλλουσα μητέρα
egkumwsynhΤο μυστικό για να ελέγξετε το βάρος σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι να ακολουθήσετε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή που θα βοηθήσει το μωρό σας να πάρει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να αναπτυχθεί.

Αλλά πόσες θερμίδες χρειάζεστε πραγματικά;

Μπορεί να χρειάζεστε κάποιες επιπλέον θερμίδες, δεν είναι απαραίτητο όμως να «τρώτε για δύο.» Η μέση έγκυος γυναίκα χρειάζεται περίπου μόνο 300 επιπλέον θερμίδες συγκριτικά με την περίοδο προτού μείνει έγκυος. Αυτό θα τη βοηθήσει να αποκτήσει το σωστό βάρος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Σε κάθε περίπτωση ρωτήστε τον γιατρό σας πόσο βάρος θα πρέπει να πάρετε. Σε γενικές πάντως γραμμές το λογικό είναι να πάρετε περίπου 2 κιλά κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών της εγκυμοσύνης, 6 κιλά στο δεύτερο και 5-6 στο τρίτο. Το ιδανικό, δηλαδή, είναι να πάρετε συνολικά 13-14 κιλά, στόχος που πολλές γυναίκες καταφέρνουν να «πιάσουν».

Είναι επίσης πολύ σημαντικό να αποκτήσετε το σωστό βάρος αν περιμένετε δίδυμα, επειδή το βάρος σας επηρεάζει το βάρος των μωρών.

Συνήθως όμως τα δίδυμα γεννιούνται νωρίτερα από την ημερομηνία τοκετού που δίνει ο γιατρός, οπότε το βάρος είναι σημαντική παράμετρος για την υγεία τους. Μπορεί μάλιστα να χρειαστεί να καταναλώνετε μεταξύ 3.000 και 3.500 θερμίδων την ημέρα.

Διαβάστε περισσότερες συμβουλές για τον έλεγχο του βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης στο baby.gr.

This entry was posted on Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου, 2014 at 19:54 and is filed under ΓΥΝΑΙΚΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply