Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Ακολουθήστε τις συμβουλές της Γκουίνεθ Πάλτροου για έναν Ζεν Τρόπο Ζωής

Σεπτέμβριος 24th, 2014 by Χρήστος Μίμης

Συνεχώς πειραματίζομαι με διάφορους τρόπους για να βελτιώσω την υγεία μου ένα βήμα τη φορά, είτε εντάσσοντας έναν πράσινο χυμό στη διατροφή μου είτε χοροπηδώντας σε τραμπολίνο για τόνωση. Αλλά ένα πράγμα παραμένει το ίδιο: Εμπνέομαι πάντα από τη Γκουίνεθ Πάλτροου.

γκουιθεν πατρολΗ Πάλτροου είναι η επιτομή του υγιεινού τρόπου ζωής: είναι vegan (αυστηρά χορτοφαγική), ασκείται τακτικά, αποφεύγει οποιαδήποτε τεχνητή τροφή, ενώ όταν αισθανθεί «εκτός ισορροπίας», ίσως κάνει και την περιστασιακή αποτοξίνωση του οργανισμού της. Έτσι, όταν ανακοίνωσε στους θαυμαστές που την ακολουθούν στο Instagram (μεταξύ αυτών και εμού) την κυκλοφορία ενός νέου βιβλίου, μεγάλο μέρος του οποίου η Πάλτροου έχει εντάξει στην καθημερινότητά της, περίμενα πως και πως μέχρι να αγοράσω ένα αντίγραφο.

The Body Does n’t Lie: Το Πρόγραμμα 3-Βημάτων για το Τέλος του Χρόνιου Πόνου και Πως να Γίνεις Θετική και Λαμπερή, γραμμένο από την ειδικό στην ολιστική ιατρική και συνεργάτη της Πάλτροου στην ιστοσελίδα Goop, Vicky Vlachonis, είναι ο απόλυτος οδηγός που πρέπει να ακολουθήσετε για να φαίνεστε και να αισθάνεστε υπέροχα. Σκοπός της Vlachonis είναι να απελευθερώσει τον ψυχικό και σωματικό πόνο που προκαλείται από αγχωτικές συνήθειες, από την έλλειψη ύπνου μέχρι την κατανάλωση τροφών που περιέχουν φλεγμονώδης τοξίνες (η ζάχαρη είναι ο βασικός ένοχος!) μέσα από πρακτικές, χρήσιμες συμβουλές. Και εντάσσοντας αυτές τις αλλαγές στην καθημερινή μου ρουτίνα, άρχισα να επαναφέρω μυαλό και σώμα με μια ζεστή κούπα, με λίγο στυμένο λεμόνι τη φορά. Ας δούμε μερικές από τις πιο πρακτικές συμβουλές της Vicky Vlachonis μέσα από τον οδηγό προς έναν ποιο Ζεν τρόπο ζωής, ακριβώς όπως το κάνει η Gwynnie:

Κοιμηθείτε καλά και ποιοτικά.

Αυτό σημαίνει επτά με οκτώ ώρες τη νύχτα, κάθε νύχτα. Όταν κοιμόμαστε ο οργανισμός μας κάνει περισσότερα απ’ ότι νομίζουμε: εκτός του ότι αποτρέπει το παραπανίσιο βάρος και την απώλεια μνήμης, ο ύπνος βοηθά τον εγκέφαλο να απομακρύνει νευροτοξίνες που μπορεί να δημιουργούνται όσο είμαστε ξύπνιοι, γεγονός που συμβάλλει σε κάθε είδους ιατρικά οφέλη, όπως στην καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, στην ισορροπία των επιπέδων των ορμονών, ενώ ταυτόχρονα αποτρέπει τη γήρανση των ιστών.
Όλα αυτά ακούγονται μια χαρά στη θεωρία, αλλά είναι εύκολο να ξεχαστείτε στο διαδίκτυο το βραδάκι ή να ξαναδείτε τη σειρά The Bachelor για πολλοστή φορά. Οπότε, το βρήκα χρήσιμο να ρυθμίσω το ξυπνητήρι 30 λεπτά πριν από την ώρα που ήθελα να κοιμηθώ ούτως ώστε να απενεργοποιήσω όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να μου αποσπάσει την προσοχή. Το πρωί, ξυπνούσα από μόνη μου, λίγα μόλις λεπτά πριν το πρωινό μου περπάτημα, νιώθοντας ανανεωμένη και πιο παραγωγική κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ξεκινήστε το πρωινό σας με χλιαρό νερό και λεμόνι.

Κάθε πρωί ξεκινούσα την ημέρα μου με ένα ποτήρι χλιαρό νερό με χυμό από ένα λεμόνι αντί για τον άπαχο latte καφέ με γεύση βανίλια. Χάρηκα που έκανα αυτή την αλλαγή: το λεμόνι είναι κάτι παραπάνω από πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες προκαλούν καρκίνο και φλεγμονές. Επιπλέον, καθαρίζει φυσικά το ήπαρ βοηθώντας στην απελευθέρωση του οργανισμού από όλες τις τοξίνες. Σίγουρα, ο πρωινός καφές προσφέρει μια άμεση δόση ενέργειας, αλλά το χλιαρό νερό με λεμόνι ένιωθα ξύπνια και σε εγρήγορση όλη τη μέρα χωρίς την απότομη πτώση που προκαλεί η καφεΐνη.

Κάντε διαλογισμό.

«Ο διαλογισμός είναι σαν έναν πολύ ισχυρό αγχολυτικό ορό», υποστηρίζει η Vlachonis και συνιστά να τον ασκούμε τρεις φορές την ημέρα (πρωί, απόγευμα, και βράδυ). Το πρωί για να αρχίσουμε την ημέρα θετικά, και το απόγευμα για να οραματιστούμε αυτά που επιθυμούμε να συμβούν στο υπόλοιπό της. Τα βράδια, τέλος, για να αναλογιστούμε όλα όσα έγιναν, να αφήσουμε πίσω όσα δεν πήγαν βάσει σχεδίου, και για να αναγνωρίσουμε ακόμα και τα πιο απλά κατορθώματά μας όπως το ότι πήγαμε στο προγραμματισμένο μάθημα spinning.

Αρχικά, ήμουν σκεπτική. Ένιωθα ανόητη να κάθομαι σε απόλυτη ησυχία και να μιλάω στον εαυτό μου αλλά εν τέλει αποδέχτηκα και αγκάλιασα τα κατευναστικά αποτελέσματα του διαλογισμού. Όχι μόνο ελαττώνει την αϋπνία, το άγχος και την πίεση, αλλά μπορεί μέχρι και να γυρίσει πίσω το χρόνο σε σχέση με τα γονίδια, προσφέροντας εξαιρετικά αντιγηραντικά οφέλη. Αυτό ήταν αρκετό να με κάνει πιστή ακόλουθο.

Η ώρα του φαγητού δεν είναι μόνο το φαγητό.

Ένα από τα αγαπημένα σημεία του βιβλίου είναι η προτροπή της Vlachonis να «αποσυνδεόμαστε» σε κάθε γεύμα. Αυτό σημαίνει να τρώμε καθιστοί σε τραπέζι, και όχι στο γραφείο μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή (ή μπροστά από οποιαδήποτε ηλεκτρονική οθόνη κατά βάση) την ώρα που τρώμε. Αντί να ορμήσω στην κλασική σαλάτα μέσα στο πλαστικό δοχείο, έπρεπε να την τοποθετήσω σε ένα πιάτο, να χρησιμοποιήσω ασημένια μαχαιροπίρουνα, και να πάρω το χρόνο μου όσο έτρωγα. Η Vlachonis συνιστά το κάθε γεύμα μας να διαρκεί τουλάχιστον 30 λεπτά. Το κλειδί για ένα σωστό γεύμα είναι το να είμαστε παρόντες. Η ώρα αυτή μπορεί να μετρήσει και ως διαλογισμός. Αυτή η συνειδητή επίγνωση της κατανάλωσης της τροφής μας επιτρέπει να εξατομικεύουμε τις επιλογές μας λίγο πιο προσεκτικά, γεγονός που οδηγεί σε απώλεια βάρους, λιγότερο άγχος, και μια πιο αισιόδοξη αντιμετώπιση της ζωής.

Απομακρύνετε τη ζάχαρη και άλλες φλεγμονώδης τοξίνες από τη διατροφή σας.

Το βιβλίο The Body Does n’t Lie δεν είναι ένα πρόγραμμα διατροφής που στοχεύει στην απώλεια βάρους αλλά τις οδηγός που θα τις βοηθήσει να κόψετε τις τροφές εκείνες που προκαλούν φλεγμονές και περιέχουν τοξίνες. Η απώλεια των τριών κιλών κατά τη διαδικασία αυτή είναι ένα έξτρα όφελος.
Για να αρχίσω να ζω έτσι, έπρεπε να ξεφορτωθώ τροφές που περιέχουν ζάχαρη, τεχνητές γλυκαντικές ουσίες (αντίο αγαπημένη Coke!), κρέας, γαλακτοκομικά και σιτάρι. Οι τροφές αυτές σχετίζονται με κάθε είδους αρνητικά συμπτώματα τις δυσπεψία, υπνηλία, ευερεθιστότητα, ευαισθησία στο δέρμα και κατακράτηση υγρών. Ήταν εξαιρετικά δύσκολο να καταργήσω τόσες τις τροφές από τη διατροφή μου αμέσως, ωστόσο αντιλήφθηκα ότι κάποια από αυτά τα συμπτώματα αφορούσαν εμένα, οπότε έκανα τα πάντα να μείνω πιστή στην απόφασή μου – αν και ομολογώ ότι «ολίσθησα» κάνα δυο φορές στην πορεία.

Ακόμα και με αυτές τις μικρές ανατροπές, νιώθω λιγότερο πρησμένη, και το δέρμα μου ήταν πιο ενυδατωμένο και μαλακό, που αποδεικνύει ότι άξιζε κάθε στιγμή του αρχικού μου πόνου και ταλαιπωρίας.

Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε θρεπτικές ουσίες.
Το κλειδί είναι να επιμείνετε στις τροφές εκείνες που θα σας κάνουν να αισθάνεστε καλά μακροπρόθεσμα, και όχι να πιεστείτε καταναλώνοντας άνοστο τόφου ή χλόη σιταριού. Θα πρέπει να τρως αληθινό φαγητό, και η Vlachonis αναφέρει στο βιβλίο της ένα λεπτομερές μενού με δικές της οικογενειακές συνταγές που θα ικανοποιήσουν κατάλληλα την πείνα σας. Κάποιες αγαπημένες είναι το ψητό mahi-mahi (τροπικό ψάρι Νέας Ζηλανδίας) με λεμονόχορτο και τριμμένο τζίντζερ, όπως και Ελληνικά μπιφτέκια πάνω σε ψωμί σικάλεως χωρίς γλουτένη.
Όσο για επιδόρπιο – δοκιμάστε το smoothie αμυγδάλου και σοκολάτας που περιέχει γάλα αμυγδάλου αντί του κανονικού, μύρτιλλα, βούτυρο αμυγδάλου, και ακτινίδια. Είναι φανταστικό!

Κακομάθετε τον εαυτό σας.

Μέρος του να ζεις έναν υγιή τρόπο ζωής είναι το να φροντίζεις το σώμα σου από μέσα προς τα έξω. Και η Vlachonis θέλει να χαρίσετε στον εαυτό σας την ίδια αγάπη και στοργή που χαρίσατε και στον οργανισμό σας. Προτείνει μασάζ, βελονισμό, και ρεφλεξολογία, αλλά η ίδια αποφάσισα να μετατρέψω το σπίτι μου σε spa με την πρόταση της Vlachonis για ένα μπάνιο με αλάτι και πιπέρι. Γεμίστε τη μπανιέρα με όσο πιο καυτό νερό γίνεται, και ρίξτε μέσα δύο κούπες άλατα Epsom και πέντε σταγόνες έλαιο μαύρου πιπεριού (εγώ το αντικατέστησα με έλαιο λεβάντας) κάθε βράδυ και απολαύστε το έστω και για 10 λεπτά. Εδώ και πολλά χρόνια, το μπάνιο συσχετίζεται με τον εξαγνισμό και τη νέα αρχή. Έτσι, θα νιώσετε ότι απομακρύνετε το άγχος της ημέρας επιτρέποντας στον εαυτό σας να μεταβεί σε ένα χαλαρό βράδυ.

Αν και δεν φαίνομαι τόσο ωραία όσο η Gwyneth ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, δεν πειράζει καθόλου αφού ποτέ δεν ένιωσα πιο γαλήνια. Το μυαλό μου ήταν πιο ήρεμο, ένιωθα το σώμα μου ελαφρύτερο, τα ξεσπάσματά μου εξαλείφτηκαν, και το σημαντικότερο, απέκτησα μια νέα οπτική για την υγεία. Όλα αρχίζουν εκ των έσω και τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.
Το βιβλίο The Body Doesn’t Lie από τη Vicky Vlachonis είναι διαθέσιμο στα βιβλιοπωλεία.

Για περισσότερες Οδηγίες Καλής ζωής : www.orthobiotiki.com ή καλέστε στο 210-3200000

 

This entry was posted on Τετάρτη, Σεπτέμβριος 24th, 2014 at 22:17 and is filed under ΓΥΝΑΙΚΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply