Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Υγιεινά σνακ για το Μουντιάλ

19 Ιουνίου, 2014 by Χρήστος Μίμης

Μην αφήσετε το Μουντιάλ να σας χαρίσει έξτρα κιλά. Σας παρουσιάζουμε 5 απολαυστικά υγιεινά σνακ για να πείτε «όχι» στο delivery!

SNAK-MOYNTIALΑν είστε φανατικοί του Μουντιάλ και οι επόμενες εβδομάδες πρόκειται να σας βρουν προσκολλημένους μπροστά στην τηλεόραση, καλό είναι να συνεχίσετε να διαβάζετε το κείμενο που ακολουθεί.

Είναι γεγονός ότι όλοι μας θέλουμε να μασουλάμε κάτι όταν παρακολουθούμε έναν αγώνα με ένταση. Αν θέλουμε, όμως, να παραμείνουμε στα κιλά μας και μετά το τέλος του φετινού Μουντιάλ, το τσιμπολόγημά μας πρέπει να είναι πιο υγιεινό.

Σας προτείνουμε 5 ιδέες φτωχές σε θερμίδες και πλούσιες σε γεύση:

1. Υγιεινή σος
Αντί να βουτήξετε τσιπς σε παχυντικές σος με βάση π.χ. τη μαγιονέζα, επιλέξτε στικς λαχανικών (π.χ. καρότο ή αγγούρι) και συνοδεύστε τα με μια barbeque σος που θα φτιάξετε μόνοι σας ανακατεύοντας σε κατσαρόλα 4 μέτριες ντομάτες, ¼ ψιλoκομμένο κρεμμύδι, 2 κουταλιές μαύρη ζάχαρη, 1 κουταλιά μουστάρδα, ½ σκελίδα σκόρδο, ¼ κουταλιού πάπρικα και ½ κουταλάκι μπούκοβο και αφήνοντας το μίγμα σε μέτρια θερμοκρασία για 2 περίπου λεπτά, μέχρι να μαλακώσει το κρεμμύδι.

2. Τσιπς λαχανικών
Κόψτε με μαντολίνο σε χοντρές φέτες γλυκοπατάτα, πατάτα, παντζάρι και καρότο. Ραντίστε με λίγο λάδι και αλάτι και ψήστε σε λαδόκολλα σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου.

3. Σπιτικό ποπ κορν
Φτιάξτε μόνοι σας ποπ κορν, χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο αντί για βούτυρο, καθώς και ελάχιστο αλάτι. Θα γλιτώσετε περιττές θερμίδες και το σπίτι σας θα μυρίσει υπέροχα!

4. Μεσογειακό tacos
Ανακατέψτε σε μπολ ψιλοκομμένη ντομάτα, φρέσκο κρεμμυδάκι, ελιές, καλαμπόκι, μαρούλι, γιαούρτι, ρίγανη και μια κουταλιά ελαιόλαδο. Απλώστε το μίγμα μέσα σε αραβικές πίτες.

5. Ξηροί καρποί
Οι ξηροί καρποί είναι η ιδανική παρέα σε στιγμές έντασης του αγώνα. Προσοχή, όμως, στην ποσότητα, γιατί έχουν αρκετές θερμίδες. Μια χούφτα φιστίκια Αιγίνης είναι τέλεια επιλογή. Προτιμήστε επίσης ανάλατους ξηρούς καρπούς.

vita

This entry was posted on Πέμπτη, 19 Ιουνίου, 2014 at 17:13 and is filed under ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply