Κι άλλο “σπάσιμο” στο δίκτυο ύδρευσης της πόλης των Γρεβενών
Δεν έχει τελειωμό το.. δίκτυο των Γρεβενών. Μετά την «Προσωρινή λύση στην υδροδότηση" και τις δηλώσεις του Δημάρχου Γρεβενών Δημοσθένη
ΔΕΥΑΓ – Σελίδα 20 – STAR FM 933
Δεν έχει τελειωμό το.. δίκτυο των Γρεβενών. Μετά την «Προσωρινή λύση στην υδροδότηση" και τις δηλώσεις του Δημάρχου Γρεβενών Δημοσθένη
Η Δ.Ε.Υ.Α.Γ ανακοινώνει ότι η υδροδότηση της περιοχής που υδροδοτείται από την δεξαμενή της Αγ. Παρασκευής θα αποκατασταθεί, προσωρινά
Ο Δήμαρχος Γρεβενών και Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Γ. κος Δημοσθένης Κουπτσίδης την Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012 επισκέφθηκε το χώρο όπου κατασκευάζεται
Την Κυριακή 18 Μαρτίου 2012 παρουσιάσθηκε βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης η οποία δημιούργησε πολλαπλά προβλήματα στην υδροδότηση της
Η Δ.Ε.Υ.Α.Γ ανακοινώνει παρ’ όλες τις προσπάθειες που καταβάλλουν τα συνεργεία προκειμένου την αποκατάσταση του προβλήματος υδροδότησης παραμένει άγνωστο πότε
Η ΔΕΥΑΓ ανακοινώνει ότι η μη επαρκής πίεση ή η μη υδροδότηση (στους ψηλούς ορόφους των πολυκατοικιών), των περιοχών που
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Γρεβενών (ΔΕΥΑΓ), ανακοινώνει ότι λόγω εργασιών επισκευής του δικτύου ύδρευσης, (βλάβη σε κεντρικό αγωγό),
Η Δ.Ε.Υ.Α.Γ. ανακοινώνει ότι λόγω βλάβης (σπάσιμο) στο κεντρικό αγωγό ύδρευσης, επί της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου, θα έχουμε διακοπή της
Η Δ.Ε.Υ.Α.Γ. ανακοινώνει ότι λόγω βλάβης (σπάσιμο) σε κεντρικό σημείο της πόλης των Γρεβενών (πλατεία Αιμιλιανού), αύριο Τρίτη 14/02/2012 από
Δείτε το Video από το ΤRM Συνέντευξη τύπου, έδωσε την Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου ο πρώην δήμαρχος Γρεβενών Γιώργος Νούτσος για την