Κυπέλλο Ελλάδας: Στους «16» ΟΣΦΠ, Πανιώνιος, Αστέρας, Βέροια, Λεβαδειακός, ΠΑΣ και Κέρκυρα, «έξω» ο ΠΑΟΚ
Τα «εισιτήρια» για την επόμενη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας, «τσέκαραν» οι Ολυμπιακός, Πανιώνιος, Αστέρας Τρίπολης, Βέροια, Λεβαδειακός, ΠΑΣ