Απώλειες 4,5 εκ. ευρώ για κάθε Bugatti Veyron

Μία έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Berstein Research που ειδικεύεται στις επιχειρηματικές μελέτες κατέδειξε ένα ιδιαίτερα δυσάρεστο γεγονός για τον όμιλο της VW.

Κάθε μία Bugatti που παράγεται και πωλείται βάζει μέσα την εταιρεία σχεδόν 4,5 εκατομμύρια ευρώ, ποσό πολλαπλάσιο από το τίμημα που καταβάλει κανείς για να αποκτήσει το υπεραυτοκίνητο.

Η Volkswagen το γνώριζε αυτό από την πρώτη ημέρα που έβαλε στο πλάνο την έρευνα κι εξέλιξη της Veyron και η χασούρα ξεκίνησε το 2005 όπου παραδόθηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα στους τυχερούς πελάτες.

Η διοίκηση της VAG θεωρούσε ότι το εν λόγω αυτοκίνητο αποτελεί μια επίδειξη τεχνολογίας και ήταν πρόθυμη να δεχθεί να πληρώσει το τίμημα. Μάλιστα εκτός από τη Veyron, ο όμιλος VW είχε χασούρα και με το Phaeton, που ξεκίνησε να παράγεται το 2001 κι ανέβαζε το παθητικό κατά 27.300 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πωλούνταν.

Τα «ζημιάρικα» μοντέλα για τις εταιρείες που τα παρήγαγαν είναι πολλά την τελευταία δεκαετία. Ξεχωρίζει το Renault Vel Satis με ζημιά 18.180 ευρώ ανά αυτοκίνητο κι ακολουθεί το Peugeot 1007 με 15.000 ευρώ χαμένα σε κάθε πουλημένο αυτοκίνητο. Ζημιογόνα ήταν εξίσου το Audi A2, η Jaguar X-Type, το Smart ForTwo, η Laguna, το FIAT Stilo και η πρώτη γενιά A-Class.

Τα συνολικά ποσά που έχουν χάσει κάποιοι κατασκευαστές την τελευταία δεκαετία είναι ιλιγγιώδη. Το ρεκόρ κατέχει σύμφωνα με την έρευνα της Berstein Research, το Smart της Daimler το οποίο προκάλεσε απώλειες της τάξης των 3,2 δισ. ευρώ μεταξύ 1995 και 2006.

Το Stilo ήταν μια επίσης πολύ κακή επιλογή για τη FIAT καθώς έβαλε «μέσα» την εταιρεία σχεδόν 2 δισ. ευρώ μέχρι το 2009 που ήταν στην παραγωγή. Κάποιοι από τότε έβαλαν μυαλό ελέγχοντας καλύτερα τις έρευνες αγοράς προϊόντων.

gocar

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.