Καμία συζήτηση δεν έχει γίνει στο υπουργείο Παιδείας για την αναβολή των προαγωγικών και απολυτηρίων  εξετάσεων ούτε έχει ζητηθεί σχετικά η γνώμη του ΙΕΠ, είναι η απάντηση που δίνει το υπουργείο Παιδείας σε σχετικά σενάρια που έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

Ωστόσο το υπουργείο δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να πέσει στο τραπέζι ένα τέτοιο σενάριο εάν κριθεί αναγκαίο. Όλα όπως και η  λειτουργία των σχολείων, τονίζει το υπ. Παιδείας,  θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας.

Σύμφωνα πάντα με το υπουργείο Παιδείας το μόνο θέμα που συζητείται και μελετάται είναι η παράταση του διδακτικού έτους.

Η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή με δηλώσεις της υποστήριξε ότι η παράταση του διδακτικού έτους θα είναι λιγότερο από ένα μήνα.

Το θέμα προέκυψε όταν το ΔΣ της ΟΛΜΕ στην προ ημερών συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κατέθεσε το αίτημα της αναβολής των των προαγωγικών και απολυτηρίων  εξετάσεων.

Στο αίτημα αυτό η υπουργός Νίκη Κεραμέως δεν απάντησε αρνητικά ή θετικά , αλλά ούτε και προέβη σε οποιοδήποτε σχόλιο.

Πότε λήγουν κανονικά τα μαθήματα

Τα μαθήματα κανονικά λήγουν:

α. Στις  29 Μαΐου , για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Γυμνάσια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) .

β. Στις  22 Μαΐου, για τα ημερήσια και εσπερινά Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, Ειδικά Λύκεια, Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια και Λύκεια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) .

“Εκτοξεύθηκαν” πέρσι οι αριστούχοι επειδή δεν έδωσαν εξετάσεις

Υπενθυμίζεται ότι πέρσι οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις δεν πραγματοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα  οι αριστούχοι μαθητές   στα Γυμνάσια και Λύκεια  να “εκτοξευθούν” στις 227.100  από 181.790 που ήταν το σχολικό έτος 2018-19, δηλαδή οι αριστούχοι αυξήθηκαν   κατά 45.300.

Η “κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων οφείλεται στο γεγονός της   μη πραγματοποίησης γραπτών εξετάσεων, λόγω της πανδημίας,  με αποτέλεσμα ο Γενικός Μέσος Όρος βαθμολογίας του κάθε μαθητή να έχει   βασιστεί στα προφορικά (σ.σ. οι προφορικές βαθμολογίες είναι συνήθως υψηλότερες από τις γραπτές.οπότε όπως αναμένετο είναι υψηλότερες από ό,τι συνήθως.

Έτσι τον περασμένο Οκτώβπήρει  βραβείο “αριστείας” ο ένας στους τρεις  μαθητές, και ειδικότερα:

Βραβεία προόδου

Ο αριθμός των μαθητών που έλαβε βραβεία προόδου αυξήθηκε στις 53.180 από 51.250  πρόπερσι.

Οι έπαινοι

Αντίθετα  οι έπαινοι μειώθηκαν  στις 12.570 από 15.320 πρόπερσι.

Οι έπαινοι προσωπικής βελτίωσης μειώθηκαν λόγω της μειωμένης σχολικής περιόδου.

Οι Ειδικοί έπαινοι       

Οι ειδικοί έπαινοι εμφάνισαν μικρή μείωση, διότι δεν ολοκληρώθηκαν όλες οι σχολικές δραστηριότητες που θα αναδείκνυαν αλληλεγγύη και κοινωνική προσφορά.

esos

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.