Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Τι να πιεις στο μπαρ αν κάνεις δίαιτα -Οι προτάσεις με τις λιγότερες θερμίδες

Ιούλιος 27th, 2018 by Σταματίνα

Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και οι προτάσεις για μια νυχτερινή έξοδο είναι αρκετές από φίλους και αγαπημένα πρόσωπα.

Οι περισσότεροι προτιμούν να βγουν μια βόλτα και να πιουν ένα ποτό με φίλους από το να μείνουν μέσα στο σπίτι και τη ζέστη και να δουν τηλεόραση.

Τι γίνεται όμως όταν κάποιος προσπαθεί να κάνει δίαιτα ή δεν θέλει να πάρει βάρος; Είναι γνωστό ότι τα ποτά έχουν πολλές θερμίδες και ιδίως το καλοκαίρι τα δροσιστικά κοκτέιλ είναι θερμιδικές βόμβες. 

Τα κοκτέιλ λόγω του ότι περιέχουν επιπλέον χυμούς φρούτων καθώς και αναψυκτικά, λικέρ ή ζάχαρη, αυξάνουν ακόμη περισσότερο το γλυκαιμικό τους φορτίο και φυσικά, τη θερμιδική τους σύσταση.

Κι αν δεν παραμείνουμε στο ένα ποτό τότε πολύ απλά κι εύκολα μπορούμε να προσλάβουμε 400-500 θερμίδες επιπλέον, ένα ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο, αν σκεφτούμε πως η πρόσληψη 500 επιπλέον θερμίδων ημερησίως οδηγεί σε σταδιακή αύξηση του σωματικού βάρους κατά ½ κιλό την εβδομάδα.

Τι να πιούμε επομένως το καλοκαίρι για να μην παχύνουμε; Οι διατροφολόγοι προτείνουν τα παρακάτω:

Καταρχάς ο πιο βασικός κανόνας για τα ποτά όταν κάνουμε δίαιτα είναι ένας: Οσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα του ποτού σε αλκοόλ τόσο περισσότερες θερμίδες μας φορτώνει.

Αποφύγετε τα κοκτέιλ

Μια μαργαρίτα ή κάποιο άλλο κοκτέιλ με ζάχαρη μπορεί να περιέχει από 450 έως 600 θερμίδες! Αντί αυτών μπορείτε να πιείτε μια τεκίλα με λίγο φρέσκο χυμό και μια φέτα λάιμ ή μια βότκα με αναψυκτικό με μηδέν θερμίδες.

Προτίμησε λευκό κρασί 

Ενα ποτήρι λευκό κρασί μπορεί να είναι μία ιδανική επιλογή αν δεν θέλεις να ξεφύγεις θερμιδικά και να απολαύσεις ένα δροσιστικό και ελαφρύ ποτό. Οσο πιο ξηρό είναι το κρασί, τόσο μικρότερη και η περιεκτικότητά του σε ζάχαρη. Αντίθετα, ένα πιο γλυκό κρασί μπορεί να φτάσει τις 165 θερμίδες ανά ποτήρι.

Δοκιμάστε τα spritzers

Τα spritzers είναι τα ιδανικά ποτά για το καλοκαίρι. Αποτελούνται από κρασί και αεριούχο νερό και περιέχουν τις μισές θερμίδες αλλά και τη μισή ποσότητα αλκοόλ από ένα κανονικό ποτήρι κρασί, δηλαδή περίπου 50 θερμίδες ανά ποτήρι.

Κάντε το ποτό σας πιο ελαφρύ

Ζητήσετε από τον μπάρμαν να χρησιμοποιήσει λιγότερο σιρόπι ή ζάχαρη στο ποτό που παραγγείλατε. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε να βάλει μικρότερη ποσότητα αλκοόλ ή περισσότερο ανθρακούχο νερό.

Τζιν τόνικ

Με μόνο 10 θερμίδες ανά 30ml, το tonic είναι το τέλειο συνοδευτικό σε ένα gin (ή βότκα).

Bότκα με Σόδα

Παραγγέλνοντας μια βότκα με σόδα πρόκειται να μειώσετε τις συνολικές θερμίδες που θα καταναλώσετε στη νυχτερινή σας έξοδο. Δεδομένου ότι η σόδα έχει μηδενικές θερμίδες, το μόνο που πρέπει να λογαριάσετε είναι το αλκοόλ.

 

 

 

 

bovary

loading…

This entry was posted on Παρασκευή, Ιούλιος 27th, 2018 at 22:02 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply