Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Πoινή πέντε θέσεων για τον Χάμιλτον λόγω αλλαγής σαζμάν

7 Απριλίου, 2018 by Σταματίνα

Ένα πρόβλημα διαρροής στα υδραυλικά, που είχε παρουσιαστεί και στη Μελβούρνη, θα κοστίσει στον Χάμιλτον πέντε θέσεις κατά την εκκίνηση στο Μπαχρέιν, καθώς θα αλλάξει κιβώτιο.

Μεγάλο πλήγμα για την ομάδα της Mercedes. O Λιούις Χάμιλτον θα αλλάξει στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς κιβώτιο ταχυτήτων και θα υποχρεωθεί να ξεκινήσει πέντε θέσεις πιο πίσω στον αγώνα, από ό,τι θα έπρεπε με βάση τις επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές το απόγευμα του Μεγάλου Σαββάτου. Ο Χάμιλτον θα πραγματοποιήσει με το νέο σαζμάν και τις ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου. Οι κανονισμοί προβλέπουν μία αλλαγή σαζμάν μετά από έξι αγώνες και σε περίπτωση παράβασης τιμωρείται ο οδηγός με πέντε θέσεις μετάθεση προς τα πίσω κατά την εκκίνηση του αγώνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Mercedes του Βρετανού είχε εμφανίσει ήδη στη Μελβούρνη διαρροή στα υδραυλικά της, όμως η αιτία εντοπίστηκε στο Μπαχρέιν μετά από έναν εξονυχιστικό έλεγχο των μηχανικών της ομάδας παρουσία ανθρώπων της FIA.

Η γερμανική ομάδα αποφάσισε τότε να αλλάξει το σαζμάν και να μη ρισκάρει μία εγκατάλειψη του Χάμιλτον στον αγώνα λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος.

Εκτός από τον Χάμιλτον, έγινε την Παρασκευή μετά τις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές αλλαγή και στο σαζμάν του αυτοκινήτου του Μπότας. Ωστόσο στην περίπτωση του Φιλανδού δεν προβλέπεται κάποια ποινή, επειδή είχε υποχρεωθεί ήδη σε μία τέτοια αλλαγή μετά το ατύχημα που είχε κατά τις κατατακτήριες δοκιμές στη Μελβούρνη. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τους Γκροσιάν, Μάγκνουσεν (Haas) και Μάρκους Ερικσον με Sauber, που είχαν εγκαταλείψει στην Αυστραλία.

Ο Χάμιλτον ήταν άτυχος και το 2017 στο Μπαχρέιν, όταν είχε τιμωρηθεί με ποινή πέντε δευτερολέπτων, η οποία του είχε κοστίσει πιθανότατα και τη νίκη.

 

 

 

 

gazzetta

loading…

This entry was posted on Σάββατο, 7 Απριλίου, 2018 at 23:02 and is filed under ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - ΜΟΤΟ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply