Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Πανελλαδικές 2016: Στα ύψη οι οι βάσεις στις Ιατρικές, «γκρεμίζονται» οι Παιδαγωγικές, πέφτουν τα Πολυτεχνεία

Ιούνιος 30th, 2016 by Χρήστος Μίμης

Πως θα κινηθούν οι βάσεις σε κάθε πεδίο
ΒΑΣΕΙΣ - ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Στις 8 Ιουλίου λήγει η προθεσμία που έχουν οι μαθητές προκειμένου να καταθέσουν τα μηχανογραφικά δελτία με τις

προτιμήσεις τους για εισαγωγή σε πανεπιστημιακές σχολές.

Για άλλη μία χρονιά οι βάσεις στις σχολές χαρακτηρίζονται ασανσέρ με τους ειδικούς να υποστηρίζουν πως δεν θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.
Οπως όλα δείχνουν οι Ιατρικές, και οι Παραϊατρικές σχολές θα ανέβουν και πάλι στα ύψη, σε αντίθεση με τις Παιδαγωγικές που θα πέσουν πολύ.

Πως θα κινηθούν οι βάσεις σε κάθε πεδίο

1ο επιστημονικό πεδίο
Οι βάσεις εισαγωγής θα παρουσιάσουν αυξομοιώσεις στις Φιλοσοφικές και Ψυχολογικές σπουδές.
Πτώση αναμένεται σε Νομικές Σχολές
Ανοδος αναμένεται και στο «κατώφλι» χαμηλόβαθμων σχολών.

2ο επιστημονικό πεδίο
Στις Πολυτεχνικές σχολές αναμένεται πτώση.
Σε κάποιες Πολυτεχνικές σχολές που παραδοσιακά έχουν υψηλή βαθμολογία και αίγλη οι ειδικοί επισημαίνουν ότι θα έχουν ακόμα και εντυπωσιακή πτώση.

3ο επιστημονικό πεδίο 
Οι περιζήτητες Ιατρικές σχολές θα παραμείνουν στα ύψη και σε κάποιες αναμένεται και άνοδος των βάσεων εισαγωγής.
Η αύξηση των βάσεων στο 3ο επιστημονικό πεδίο θα θα συμπαρασύρει προς τα πάνω τις Παραιατρικές (Νοσηλευτικά τμήματα και ΤΕΙ) και τις Γεωπονικές σχολές.

4ο επιστημονικό πεδίο 
Αναμένεται μεγάλη πτώση στις Παιδαγωγικές σχολές.

5ο επιστημονικό πεδίο
Οι σχολές Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής αναμένεται να σημειώσουν μεγάλη πτώση λόγω των χαμηλών επιδόσεων των υποψηφίων στα Μαθηματικά.

 iefimerida

loading…

This entry was posted on Πέμπτη, Ιούνιος 30th, 2016 at 11:19 and is filed under ΠΑΙΔΕΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply