Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Αυτός είναι ο τρόπος να χάσετε τα κιλά των γιορτών -Αύξηση του μεταβολικού ρυθμού και κάψιμο λίπους

Ιανουάριος 12th, 2016 by Σταματίνα

gumnastirio-apwleia-varous-708

Οι γιορτές πέρασαν και σε αρκετούς τα αποτελέσματα των «επιδρομών» στα μελομακάρονα και τα στρωμένα με φαγητά τραπέζια είναι εμφανή. Αλλοι πάλι αρχίζουν και σκέφτονται ήδη το καλοκαίρι και το σώμα με το οποίο θα βγουν στην παραλία. Κάπως έτσι τα γυμναστήρια γεμίζουν και ακούς από πολλούς να λένε πως κάνουν διατροφή.

Κάπου εκεί ανάμεσα στον διάδρομο και την τον τονοσαλάτα, αναρωτιέσαι ποια θα ήταν η πιο αποτελεσματική μορφή άσκησης, που θα σε βοηθήσει α χάσεις βάρος.

Η συζήτηση αυτή διχάζει με άλλους να υποστηρίζουν η άρση βαρών κάνει τη δουλειά και άλλη πως το μαγικό όργανο είναι ο διάδρομος.

Ο Μάθιου Χάινς, Λέκτορας για την Υγεία και την Ευεξία στο Πανεπιστήμιο του Huddersfield, εξηγεί πως η άσκηση σε ποδήλατο ή διάδρομο αυξάνει την αντοχή, ενώ τα βάρη αυξάνουν τον μεταβολισμό για μέρες μετά.


Το ίδιο και η υψηλής έντασης διάλειμματική άσκηση αποδεικνύεται πως μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό και να συμβάλει στην κάψιμο λίπους.

Ο ίδιος ξεκαθαρίζει πως η πιο προφανής επιλογή είναι η άσκηση αντοχής μέτριας ή σταθερής έντασης. Το σκεπτικό του είναι σαφές. Αυτό το είδος της δραστηριότητας δαπανά περισσότερη ενέργεια από την προπόνηση με αντιστάσεις.

Μια ενιαία περίοδος άσκησης μπορεί να οδηγήσει σε μια διαρκή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού, που μπορεί να διαρκέσει για 48 ώρες. Επισης, έχει παρατηρηθεί πως μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο βάρους μακροπρόθεσμα.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως σε κυτταρικό επίπεδο, ο μυικός ιστός είναι πυκνότερος από την λιπώδη και επομένως πιο χάνονται πιο πολλές θερμίδες.

Μια εναλλακτική επιλογή είναι η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση. Η άσκηση διεξάγεται σε χαμηλή ή μέτρια ένταση με συχνές «εκρήξεις». Θεωρείται πως είναι πιο αποτελεσματική, με έρευνα να δείχνει πως μπορεί να επιφέρει γρήγορες ευεργετικές αλλαγές στη μεταβολική λειτουργία και μείωση λίπους.

Ωστόσο, μια τέτοια άσκηση είναι ανυπόφορη για πολλούς ανθρώπους λόγω των «εκρήξεων» και όχι εξαιτίας της εξαντλητικής φύσης της.

Κάθε άνθρωπος βέβαια οφείλει να ακολουθεί την προπόνηση που του έχουν ορίσει ειδικευμένοι στο είδος για την αποφυγή προβλημάτων.

 

iefimerida

This entry was posted on Τρίτη, Ιανουάριος 12th, 2016 at 11:35 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply