Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Μήπως το σπίτι σας φταίει για την κούρασή σας; – Πέντε πιθανές αιτίες (λίστα)

26 Σεπτεμβρίου, 2015 by Σταματίνα

kourasi-aities

Αν δεν είναι λίγες οι στιγμές που μέσα στη μέρα αισθάνεστε κουρασμένοι, χωρίς να ξέρετε το γιατί, τότε σκεφτείτε μήπως το σπίτι σας είναι η αιτία.

Η διακόσμηση, οι συσκευές και τρόπος που κινείστε μέσα σε αυτό, μπορούν να επηρεάσουν τον εγκέφαλό σας και την ξεκούρασή σας.

Ας δούμε, λοιπόν, τι σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι:

Η ακαταστασία

Μελέτη του Πανεπιστημίου Princeton διαπίστωσε πως ένα ακατάστατο, αποδιοργανωμένο περιβάλλον προκαλεί την δαπάνη μεγαλύτερου ποσοστού ενέργειας, κάτι που σας αυξάνει το στρες και την εξάντληση.

Οι μπλε τοίχοι

Οσο περίεργο κι αν ακούγεται, το μπλε χρώμα σας «ρουφά» την ενέργεια. Μελέτη από το Travelodge σε 2.000 σπίτια έδειξε πως το μπλε επιβραδύνει την καρδιά, μειώνει την αρτηριακή πίεση και σας κάνει να αισθάνεστε αϋπνία. Αν σας αρέσει, προτιμήστε το για την κρεβατοκάμαρα, όχι όμως για κάποιο άλλο μέρος του σπιτιού.

Το junk food

Αφήστε κάτω τα πατατάκια! Τα τρόφιμα με απλούς υδατάνθρακες και ζάχαρη εκτοξεύουν το ζάχαρο, ωστόσο, κατά την πτώση αυτού θα σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι.

Ρύθμιση θερμοκρασίας

Μελέτες έχουν διαπιστώσει πως η βέλτιστη θερμοκρασία για ύπνο είναι μεταξύ 15 και 20 βαθμών Κελσίου. Οπότε αν αφήνετε το σπίτι σας δροσερό, ίσως να νιώσετε έτοιμοι για ένα μακρύ και ευχάριστο ύπνο.

Το κινητό σας

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εθισμένοι στο κινητό τους ακόμα κι ας μην το παραδέχονται. Είναι το τελευταίο πράγμα που κοιτάζουν πριν πέσουν για ύπνο και το πρώτο όταν ξυπνήσουν. Ερευνα του Εθνικού Ιδρύματος Υπνου, διαπίστωσε πως το 20% των νέων ηλικίας 19-29 ξυπνά από μία κλήση ή ένα μήνυμα τουλάχιστον μία φορά τη νύχτα. Αποτέλεσμα αυτού είναι η διακοπή του ύπνου και η κούραση την επόμενη ημέρα.

Λίγο φως

Μελέτη σε εργαζόμενους γραφείου έδειξε πως αυτοί που εκτίθονταν σε περισσότερο φυσικό φως όλη τη ημέρα, κοιμόντουσαν 46 λεπτά περισσότερο κάθε βράδυ. Το ίδιο ισχύει και για το σπίτι σας: Περισσότερο φυσικό φως θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα τη νύχτα και να νιώθετε πιο ξεκούραστοι την επομένη.

iefimerida

This entry was posted on Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου, 2015 at 23:11 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply