Γραμμένος στο DNA μας ο αλκοολισμός

9 Δεκεμβρίου, 2014 by Χρήστος Μίμης

Νέα έρευνα γύρω από τον εθισμό στο αλκοόλ
ALKOOLΜια ομάδα επιστημόνων από τις ΗΠΑ υποστηρίζει, ότι το κατά πόσο θα πέσετε ή όχι θύματα του αλκοολισμού είναι καθορισμένο από τα γονίδιά σας.

Οι επιστήμονες υποψιάζονταν εδώ και καιρό ότι ο εθισμός «κυλά» στα γονίδια από γενιά σε γενιά και, όπως αναφέρει η Daily Mail σε δημοσίευμά της, η νέα αυτή έρευνα προσδιορίζει το δίκτυο του DNA που κάνει κάποιους ανθρώπους πιο ευάλωτους στο αλκοόλ σε σχέση με κάποιους άλλους.

Οι ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Τέξας συνέκριναν δείγματα ιστών από τους εγκεφάλους αλκοολικών και μη αλκοολικών και –όπως ισχυρίζονται- ανακάλυψαν, ότι ένα συγκεκριμένο σετ γονιδίων ευθύνεται για την εξάρτηση από το αλκοόλ.

Το συγκεκριμένο σετ-«κλειδί» βρέθηκε μόνο σε όσους αντιμετώπιζαν προβλήματα με το αλκοόλ.

«Η έρευνα αυτή παρέχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα γύρω από τα γονίδια που σχετίζονται με τον εθισμό στο αλκοόλ. Τώρα έχουμε μια πολύ σαφέστερη εικόνα για το ποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την εξάρτηση από το αλκοόλ συμπίπτουν και με συγκεκριμένες εκφράσεις του γενετικού κώδικα» ανέφερε ο Dr Adron Harris.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο Molecular Psychiatry.

newsbeast

This entry was posted on Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου, 2014 at 18:12 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.