f1Ένας εκπληκτικός Daniel Ricciardo έκανε τον αγώνα της ζωής του στο Hungaroring για να πάρει τη δεύτερη νίκη της καριέρας του και να αφήσει ακόμα πιο έντονη τη σφραγίδα του στη φετινή σεζόν.

Ο Αυστραλός οδήγησε άψογα και εκμεταλλεύτηκε τη στρατηγική της Red Bull για να καταφέρει να κερδίσει τον Fernando Alonso, ο οποίος έφτασε ένα βήμα πριν από το μεγάλο θαύμα.

Ο Ισπανός έκανε άλλη μίαν υπέρβαση, για να φτάσει με τη μη ανταγωνιστική Ferrari στη 2η θέση. Ήταν ο Lewis Hamilton όμως εκείνος που έκανε την επική ανατροπή, καθώς ξεκινώντας από το pit lane κατάφερε να τερματίσει 3ος και -το σημαντικότερο- μπροστά από τον ομόσταβλό του στη Mercedes, τον Nico Rosberg, που πήρε την 4η θέση. ακολούθησαν οι Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Jean-Eric Vergne και Jenson Button.

Για να κάνει τη ζωή οδηγών και ομάδων δυσκολότερη, μια δυνατή βροχή ξεκίνησε να πέφτει περίπου μία ώρα πριν από την εκκίνηση και ύστερα από μισή ώρα ξεκίνησε. Επομένως, η επιλογή ελαστικών για την εκκίνηση ήταν πολύ σημαντική. Η προφανής επιλογή ήταν τα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς μεγάλο μέρος της πίστας ήταν ακόμα αρκετά βρεγμένο, αν και στέγνωνε γρήγορα.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο Nico Rosberg ξεκίνησε καλά και κράτησε την πρώτη θέση, με τον Valtteri Bottas να καταφέρνει να περάσει τον Sebastian Vettel και να στρίβει δεύτερος. Ο Vettel για λίγο έχασε και την 3η θέση από τον Alonso αλλά λίγες στροφές αργότερα την πήρε πίσω. Ο Jenson Button έκανε καλή εκκίνηση και ήταν 5ος. Από το Pit lane ξεκίνησαν οι Lewis Hamilton και Kevin Magnussen, όπως και ο Daniil Kvyat γιατί έσβησε ο κινητήρας του στο γύρο σχηματισμού.

Οι πρώτοι γύροι πραγματοποιήθηκαν χωρίς σοβαρά προβλήματα, αλλά στο 9ο πέρασμα ο Marcus Ericsson έχασε τον έλεγχο της Caterham και έπεσε στην μπαριέρα, καταστρέφοντας το μονοθέσιο και προκαλώντας την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Αμέσως όλοι έσπευσαν να μπουν στα pit. Όσοι ήταν πίσω από τους 4 πρώτους (Rosberg, Bottas, Vettel, Alonso) μπήκαν στον ίδιο γύρο ενώ οι 4 μπήκαν στον επόμενο. Όσο το SC βρισκόταν στην πίστα έξοδο είχε και ο Romain Grosjean με τη Lotus, ο οποίος επίσης χτύπησε στην μπαριέρα.

Όλοι εκτός από τον Button έβαλαν slick ελαστικά, με τη McLaren να ρισκάρει περιμένοντας βροχή και να βάζει ξανά ενδιάμεσα στον Βρετανό, ενώ άφησε και τον Magnussen με ενδιάμεσα στην πίστα. Η επιλογή αποδείχτηκε λανθασμένη και αμέσως μετά την επανεκκίνηση οι δύο McLaren μπήκαν στα pit για να βάλουν slick.

Έτσι, σε μια πίστα που στέγνωνε διαρκώς, ο Ricciardo βρέθηκε πρωτοπόρος στον αγώνα, μπροστά από τους Massa, Alonso, Vergne, Rosberg, Vettel, Hamilton, Perez, Bottas, Gutierrez και Raikkonen. Ο Ricciardo είχε την ευκαιρία να απομακρυνθεί από τον Massa και την εκμεταλλευόταν ενώ ο Alonso πίεζε τον Massa για την 3η θέση. Πολύ ενδιαφέρουσα μάχη δινόταν πιο πίσω, με τους Vergne, Rosberg, Vettel και Hamilton.

Το δεύτερο SC ήταν για κάποιους μια καλή ευκαιρία να ξαναμπούν στα pit για αλλαγή ελαστικών. Αυτό έκαναν οι Ricciardo και Massa, όχι όμως ο Alonso, ο οποίος στην επανεκκίνηση βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα από την πρώτη θέση, με τους Vergne, Rosberg, Vettel και Hamilton να ακολουθούν. Όλοι αυτοί δεν μπήκαν στα pit και πίσω τους είχαν τους Ricciardo και Massa.

Όταν ξεκίνησε ο γύρος των δεύτερων pit stop, ο Alonso καθυστέρησε όσο μπορούσε το δικό του ενώ οι Hamilton και Ricciardo τον καταδίωκαν. Ενδιαφέρουσα ήταν η στρατηγική των Wiliams, που είχαν σταματήσει νωρίτερα και είχαν βάλει τα μεσαία ελαστικά, με σκοπό να φτάσουν μέχρι το τέλος, κάτι που αντέγραψε αργότερα η Red Bull με τον Vettel.

Η στρατηγική καθόρισε το τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Ο Ricciardo οδήγησε για πολλούς γύρους, προσπαθώντας να φτιάξει αρκετά καλή διαφορά από τους Massa και Alonso που τον ακολουθούσαν, καθώς ο Αυστραλός της Red Bull θα χρειαζόταν άλλο ένα pit stop. Ακολουθούσαν οι δύο Mercedes με τον Hamilton μπροστά από τον Rosberg και πιο πίσω οι Bottas, Raikkonen, Vettel, Vergne και Button.

Έτσι, μπήκαμε στην τελική ευθεία με τον Alonso στην πρώτη θέση, και αρκετά φθαρμένα μαλακά ελαστικά, και τον Hamilton στη 2η θέση και λιγότερο φθαρμένα μεσαία ελαστικά. Πίσω τους βρισκόταν ο Ricciardo με φρέσκα μαλακά ελαστικά και ανάμεσα σε αυτούς τους τρεις θα μοιράζονταν οι θέσεις στο βάθρο. Σε αρκετά μεγαλύτερη απόσταση ακολουθούσαν οι Bottas, Massa, Raikkonen, Rosberg, Vettel, Vergne και Button. Ο Rosberg πέρασε τους Raikkonen και Massa και ανέβηκε 4ος ενώ ο Bottas μπήκε στα pit και έπεσε 8ος.

Οι τελευταίοι γύροι του αγώνα ήταν δραματικοί, με τον Alonso να αγωνίζεται να διατηρήσει την πρωτιά, τον Hamilton να προσπαθεί από τη μία να περάσει τον Alonso και από την άλλη να αμυνθεί από τον Ricciardo, ο οποίος ήταν ταχύτερος σε εκείνο το σημείο αλλά στο στενό Hungaroring ήταν πάρα πολύ δύσκολο να περάσει. Ο Αυστραλός όμως κατάφερε να περάσει και τον Hamilton και τον Alonso για να βρεθεί στην πρωτοπορία και να πάρει τη 2η νίκη της καριέρας του στη Formula 1.

Πίσω του, η μάχη για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου δόθηκε ανάμεσα σε Alonso, Hamilton και στον Rosberg, που στο μεταξύ τους είχε φτάσει. Ύστερα από έναν τελευταίο γύρο γεμάτο μάχες, ο Alonso ήταν εκείνος που πήρε τελικά τη 2η θέση ενώ ο Hamilton τερμάτισε 3ος . Ο Rosberg πήρε την 4η θέση και ακολούθησαν οι Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Jean-Eric Vergne και Jenson Button.

Η Formula 1 τώρα θα κάνει τις καλοκαιρινές της διακοπές και θα επιστρέψει στη δράση το 3ήμερο 22-24 Αυγούστου με το GP Βελγίου στο Spa.

Θ. N. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. <> P S1 S2 S3
1 3 Daniel Ricciardo RED BULL 1:29.140 0.000 0.000 3 31.020 32.427 25.693
2 14 Fernando Alonso FERRARI 1:29.602 5.200 5.200 2 31.384 33.155 25.063
3 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:29.723 5.800 0.600 2 31.774 32.919 25.030
4 6 Nico Rosberg MERCEDES 1:29.653 6.300 0.500 3 31.578 33.139 24.936
5 19 Felipe Massa WILLIAMS 1:30.016 29.800 23.400 3 31.317 33.431 25.268
6 7 Kimi Raikkonen FERRARI 1:30.296 31.400 1.600 2 31.436 33.621 25.239
7 1 Sebastian Vettel RED BULL 1:30.049 40.900 9.400 2 +0.660 +0.642 +0.369
8 77 Valteri Bottas WILLIAMS 1:29.961 41.300 0.300 3 + 1.106 +1.351 +0.724
9 25 Jean-Eric Vergne TORO ROSSO 1:29.511 57.000 16.500 2 31.710 33.565
10 22 Jenson Button MCLAREN 1:31.363 64.200 7.200 3 31.935 34.091
11 99 Adrian Sutil SAUBER 1:31.043 65.300 1.000 2 31.673 34.691
12 20 Kevin Magnussen MCLAREN 1:31.961 74.600 9.300 2 32.274
13 13 Pastor Maldonado LOTUS 1:30.514 82.500 7.800 3 31.790
14 26 Daniil Kvyat TORO ROSSO 1:33.478 1 L 25.200 2 32.149 35.113 26.216
15 17 Jules Bianchi MARUSSIA 1:32.414 1 L 31.000 3 32.045 34.423
16 4 Max Chilton MARUSSIA 1:32.490 1 L 0.600 2 31.871 34.299
17 21 Esteban Gutierrez SAUBER 38 L 36 L 2 34.263 36.029 STOP
18 10 Kamui Kobayashi CATERHAM 46 L 8 L 1 41.091 45.927 STOP
19 11 Sergio Perez FORCE INDIA 48 L 2 L 1
20 27 Nico Hulkenberg FORCE INDIA 56 L 8 L 1 36.117 37.878 27.156
21 8 Romain Grosjean LOTUS 60 L 4 L 1
22 9 Marcus Ericsson CATERHAM 63 L 3 L 0

msfree

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.