Η μεγάλη ανατροπή που περιμέναμε ήρθε με το Γερμανό να σημειώνει μια εμφατική νίκη με τα χρώματα της Mercedes, την 4η στην καριέρα του και την πρώτη στην Αυστραλία.

f1Βασικό στοιχείο του σημερινού αγώνα η διαφορά δυναμικής που επέδειξε η Mercedes W05 σε σχέση με τον ανταγωνισμό που δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας ότι ο poleman Λιούις Χάμιλτον θα βρίσκονταν επίσης στο βάθρο αν δεν αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα στο ξεκίνημα.

Ένας άλλος Γερμανός λοιπόν, ο Νίκο Ρόσμπεργκ έσπασε το απίστευτο σερί του Σεμπάστιαν Φέτελ (9 νίκες) που σήμερα εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα. Η Red Bull όμως ανέβηκε στο βάθρο με τον τοπικό ήρωα Ντανιέλ Ρικιάρντο που τερμάτισε 2ος.

Αρκετά μετά τη λήξη του αγώνα οι αγωνοδίκες πήραν την απόφαση να μηδενίσουν το Ρικιάρντο γιατί σύμφωνα με τις ενδείξεις που έδινε η SECU ξεπεράστηκε αρκετές φορές η στιγμιαία κατανάλωση των 100kg/h που ορίζουν φέτος οι κανονισμοί. Μένει να δούμε αν η έφεση που άσκησε η Red Bull θα έχει θετική έκβαση.

Μεγάλη έκπληξη από τον Κέβιν Μάγκνουσεν που κατόρθωσε να βρεθεί στην 3η θέση στο ντεμπούτο του στη F1 με τη McLaren.

Η πρώτη προσπάθεια για εκκίνηση δεν ολοκληρώθηκε καθώς είχε πρόβλημα ο Μαξ Τσίλτον. Στη δεύτερη προσπάθεια έσβησαν τελικά τα κόκκινα φώτα βρήκε το Χάμιλτον να χάνει την πρώτη θέση από το Ρόσμπεργκ αρχικά και από το Ρικιάρντο μέχρι την 1η στροφή.
Πίσω τους ο Καμούι Κομπαγιάσι μπλόκαρε τους τροχούς του και αφού ακούμπησε το Ράικονεν έπεσε πάνω στο Μάσα οδηγώντας τον σε εγκατάλειψη. Το ίδιο έγινε και με την Caterham βέβαια, οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν μετά τη λήξη του αγώνα, όπου προέκυψε πως υπήρχε μηχανικό πρόβλημα στο μονοθέσιο του Ιάπωνα.



Ο Κομπαγιάσι μπλοκάρει τους εμπρός τροχούς της Caterham και παρασύρει στο διάβα του το Μάσα.

Ο ρυθμός άρχισε να βρίσκει ένα ρυθμό με το Ρόσμπεργκ να ανοίγει σιγά – σιγά τη διαφορά και τους Χάμιλτον, Φέτελ να εγκαταλείπουν. Ο Βρετανός είχε πρόβλημα με την λειτουργία ανάφλεξης ενός εκ των έξι κυλίνδρων της W05, πρόβλημα που δεν είχαν αντιμετωπίσει οι Γερμανοί σε κανένα από τα 8 μονοθέσια (Mercedes, McLaren, Force India, Williams)  τα οποία χρησιμοποιούν τον κινητήρα τους στις δοκιμές εξέλιξης το χειμώνα. O Φέτελ είχε θέμα με τη χαρτογράφηση του κινητήρα από χτες στις κατατακτήριες δοκιμές, διαμαρτύρονταν πριν την εκκίνηση και τελικά εγκατέλειψε λίγο μετά απ’ αυτή.

Η εξέλιξη του αγώνα έφερε το Μπότας με τη Williams να πιέζει τον Αλόνσο, ο ενθουσιώδης Φινλανδός έκανε λάθος χτύπησε στον τοίχο και τα κομμάτια από το ελαστικό και τη ζάντα υποχρέωσαν τον Τσάρλι Ουίτινγκ να βγάλει αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Φινλανδός έφτασε στα πιτ άλλαξε ελαστικό κατάφερε να συνεχίσει και τελικά τερμάτισε 6ος δείχνοντας τις δυνατότητες της Williams.

Όταν ο αγώνας βρήκε τον κανονικό του ρυθμό μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας,  ο Ρόσμπεργκ άρχισε να ξεμακραίνει και ήταν σαφές πως ο Ρικιάρντο πίσω του είχε περισσότερο την προσοχή του σε Μάγκνουσεν, Χούλκενμπεργκ, Αλόνσο παρά στη διεκδίκηση της νίκης.
Η Ferrari έβγαλε μετά τη 2η αλλαγή ελαστικών τον Αλόνσο μπροστά από το Χούλκενμπεργκ αλλά και οι δυο έπεσαν πίσω από το Μπάτον που με διαφορετική στρατηγική βρέθηκε να διεκδικεί θέση στο βάθρο παρότι είχε σπασμένο ρύγχος.

Κατά τη διάρκεια του πιτ στοπ ο χειριστής του εμπρός γρύλλου χτύπησε το ρύγχος το οποίο έσπασε! Άγνωστο αν υπήρχε νωρίτερα κάποια επαφή σ’ αυτό το σημείο για τη McLaren.
Η νέα υβριδική εποχή της F1, ξεκίνησε όπως εκτιμούσαμε. Με κυριαρχία Mercedes με προβλήματα αξιοπιστίας, με τη Red Bull να κάνει την έκπληξη καταφέρνοντας να είναι στο βάθρο και τις McLaren, Williams να δίνουν σαφή δείγματα γραφής της δυναμικής τους.
Αρνητική έκπληξη από τη Ferrari, που είχε την αξιοπιστία αλλά όχι την ταχύτητα, είναι χαρακτηριστικό πως δεν υπήρχε μονοθέσιο με μονάδα ισχύος Ferrari στην πρώτη 4αδα και μόνο δυο στην πρώτη δεκάδα έναντι 5 μονοθέσιων με Mercedes και 3 με Renault! Mένει να δούμε τι προβλήματα με τα ηλεκτρονικά αντιμετώπισαν οι Ιταλοί και τι περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν ενόψει του δεύτερου αγώνα στη Μαλαισία.



Παιχνίδια με τις σαμπάνιες για Ρόσμπεργκ, Ρικιάρντο, Μάγκνουσεν, στο βάθρο του Άλμπερτ Παρκ.

Με το πέσιμο της καρό σημαίας ο Νίκο Ρόσμπεργκ ακούστηκε να φωνάζει περιχαρής στους μηχανικούς του: “Συγχαρητήρια παιδιά, μου δώσατε απίστευτο μονοθέσιο”.  Αμέσως μετά στο βάθρο, απαντώντας σε ερώτηση του γηγενή Άλαν Τζόουνς, πρωταθλητή το 1980 τόνισε: ” Δε ξέρω τι συνέβη στο άλλο μονοθέσιο δεν είμαστε ακόμη 100% σίγουροι η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά στο δικό μου μονοθέσιο. Στις επόμενες δυο βδομάδα πρέπει να βελτιωθούμε στις λεπτομέρειες.  Αυτό το τριήμερο είχαμε πολλές αλλαγές στο μονοθέσιο που δε θες να γίνονται ακριβώς πριν τον πρώτο αγώνα. Το μονοθέσιο μου ήταν απίστευτα γρήγορο σήμερα. Ήταν ευχαρίστηση να οδηγείς τόσο σπουδαίο μονοθέσιο, ανυπομονώ να το οδηγήσω ξανά σε επόμενο αγώνα. Θα είναι δύσκολο κα η αξιοπιστία δεν είναι ακόμη δεδομένη έχουμε δουλειά αλλά είμαι ενθουσιασμένος”.

Μετά τη λήξη του αγώνα βρίσκεται σε εξέλιξη ένα θρίλερ με την RB10 του Ρικιάρντο.
Ο Αυστραλός όπως κατεγράφη ξεπερνούσε σε αρκετά σημεία το όριο στιγμιαίας κατανάλωσης (100kg/ώρα). Ο αλυτάρχης του αγώνα, Τσάρλι Ούιτινγκ είχε προειδοποιήσει από την Πέμπτη πως δε θα δείξει καμία ανοχή στο συγκεκριμένο θέμα. Αρκετά αργότερα οι αγωνοδίκες πήραν την απόφαση να μηδενίσουν το Ρικιάρντο μένει να δούμε αν η έφεση που άσκησε αμέσως η Red Bull θα έχει θετική έκβαση. Το σκεπτικό της έφεσης είναι ότι υπάρχει πρόβλημα στην καταγραφή και όχι στην πραγματική τιμή της στιγμιαίας κατανάλωσης.

Συνολικά τα αποτελέσματα (με το Ρικιάρντο στη 2η θέση) ήταν:

 

Αποτελέσματα και βαθμολογία:
Θέση Πιλότος            Ομάδα                  Χρόνος/Διαφορά
 1.  Nico Rosberg       Mercedes              1h32m58.710s
 2.  Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault          +24.525s
 3.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes          +26.777s
 4.  Jenson Button      McLaren-Mercedes          +30.027s
 5.  Fernando Alonso    Ferrari                   +35.284s
 6.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes         +47.639s
 7.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes      +50.718s
 8.  Kimi Raikkonen     Ferrari                   +57.675s
 9.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault      +1m00.441s
10.  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault      +1m03.585s
11.  Sergio Perez       Force India-Mercedes    +1m25.916s
12.  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari              +1 γύρος
13.  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari              +1 γύρος
14.  Max Chilton        Marussia-Ferrari           +2 γύρους
15.  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari           +8 γύρους
Εγκατέλειψαν:
     Romain Grosjean    Lotus-Renault              43ο γύρο
     Pastor Maldonado   Lotus-Renault              29ο γύρο
     Marcus Ericsson    Caterham-Renault           27ο γύρο
     Sebastian Vettel   Red Bull-Renault            3ο γύρο
     Lewis Hamilton     Mercedes                    2ο γύρο
     Kamui Kobayashi    Caterham-Renault            εκκίνηση
     Felipe Massa       Williams-Mercedes           εκκίνηση
Βαθμολογία:
     Πιλότοι
 1.  Nico Rosberg      25
 2.  Daniel Ricciardo  18
 3.  Kevin Magnussen   15
 4.  Jenson Button     12
 5.  Fernando Alonso   10
 6.  Valtteri Bottas   8

πρώτο θέμα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.