Κάλεσμα για δεσμευτικές προσφορές

Στην προκήρυξη της δεύτερης φάσης προχωρά ο διαγωνισμός για την κατασκευή και λειτουργία μαρίνας σκαφών αναψυχής στο χώρο της πρώτης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Τα δύο επιχειρηματικά σχήματα που προκρίθηκαν καλούνται να καταθέσουν δεσμευτική οικονομική προσφορά μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, ώστε η σχετική απόφαση να έχει ληφθεί εντός του 2012.

Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού προκρίθηκαν και μετέχουν η εταιρία Lamda Development και η κοινοπραξία των εταιρειών Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kröslin GMBH, αφού ο φάκελος της εταιρείας Μοχλός απορρίφθηκε από το ΣτΕ, έπειτα από προσφυγές των ανταγωνιστών.

Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην πρώτη προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας –εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπει την παραχώρηση υπαίθριου χώρου στη δεύτερη προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.

Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει η διοίκηση της ΟΛΘ, η δημιουργία της μαρίνας εξυπηρετεί την προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού, την ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, τη δημιουργία ευκαιριών για δραστηριότητες αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού και τόνωση της εμπορικής και τουριστικής κίνησης της πόλης, μέσω της αύξησης του τουρισμού υψηλού επιπέδου.

Κανονικά οι επενδύσεις

Όπως σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία ο επενδυτικός σχεδιασμός και ο επιχειρηματικός προγραμματισμός της ΟΛΘ ΑΕ υλοποιείται απαρέγκλιτα με στόχο τη βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας και την ενδυνάμωση της συμβολής της στην ανάπτυξη της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας.

«Η λειτουργία μαρίνας στην «καρδιά» του θαλάσσιου μετώπου της Θεσσαλονίκης αφενός θα ανανεώσει τη σχέση της πόλης με το υγρό στοιχείο και αφετέρου θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης» σημειώνει χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας ταυτόχρονα ότι η μαρίνα της ΟΛΘ δεν έχει καμία σχέση με την ανακοινωθείσα ακύρωση και την απένταξη από τα χρηματοδοτικά προγράμματα (ΣΔΙΤ) του σχεδίου του δήμου Θεσσαλονίκης για τη δημιουργία τριών μαρίνων στο Θερμαϊκό.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.