Ύστερα από τρεις ημέρες δυσλειτουργιών οι χρήστες των Blackberry ξαναβρήκαν το… φως τους. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της κατασκευάστριας εταιρείας Μάικ Λαζαρίδη, οι υπηρεσίες αποκταστάθηκαν πλήρως![]()
Εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο δεν μπορούσαν να αποστείλουν μηνύματα και email, τις τελευταίες τρεις ημέρες. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Μάικ Λαζαρίδης δήλωσε ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει έρευνα για ό,τι συνέβη. Ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της και ανέφερε: “Ξέρουμε ότι απογοητεύσαμε πολλούς από εσάς. Περιμένετε περισσότερα από εμάς. Κι εγώ ο ίδιος περιμένω περισσότερα από εμάς”.
Η κατασκευάστρια εταιρεία απέφυγε για ακόμη μία φορά να διευκρινίσει αν πρόκειται να αποζημιώσει τους πελάτες της.