Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Ξεκίνησαν τα έργα στο νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65

Ιανουάριος 23rd, 2019 by Χρήστος Μίμης

Ξεκίνησαν και πάλι οι εργασίες για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της κεντρικής Ελλάδας, που είχαν παγώσει πριν από περίπου έξι χρόνια. Χθες το πρωί ο υπουργός Υποδομών και Ματαφορών, Χρήστος Σπίρτζης, βρέθηκε στο σημείο όπου ξεκινά η κατασκευή του τούνελ 3 χιλιομέτρων και ανέφερε ότι «τώρα, πλέον, θα σταματήσει αυτό το έργο να είναι ένα ανέκδοτο. Να είναι ένα έργο που έχει κατασκευαστεί το μεσαίο κομμάτι και να λείπουν το νότιο και το βόρειο».

Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το βόρειο τμήμα, δηλαδή το τμήμα του αυτοκινητόδρομου από Τρίκαλα και Καλαμπάκα μέχρι την Εγνατία, ο υπουργός, σε σύντομο χαιρετισμό του στο κυρίως εργοτάξιο, αποκάλυψε πως «τις επόμενες ημέρες και μέσα στον Φεβρουάριο θα ολοκληρωθεί ο φάκελος για να αποσταλεί στις διευθύνσεις της Ευρωπαΐκής Επιτροπής. Ένας φάκελος που θα αφορά το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, έτσι ώστε να έχουμε ένα ολοκληρωμένο έργο που θα συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης με την Εγνατία Οδό στο ύψος της Λαμίας».

Ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε ως «εγκληματική» την ενέργεια που έγινε το 2013, με την οποία «εξαιρέθηκαν τμήματα του αυτοκινητοδρόμου ως προς το φυσικό τους αντικείμενο από τη σύμβαση με τους παραχωρησιούχους» για να διευκρινίσει ότι «αυτό μας οδήγησε σαν χώρα να διαπραγματευόμαστε πάλι από την αρχή με την ΕΕ, λες και πρόκειται για νέα έργα και να είμαστε εκ νέου αντιμέτωποι με πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες».



Ο υπουργός επανέλαβε ότι με την τελευταία διαπραγμάτευση, το Δημόσιο είχε «πολλές ωφέλειες σε σχέση με την αρχική σύμβαση του 2007» και απαρίθμησε τα σημεία της σύμβασης, με τα οποία μειώθηκε το κόστος για το Δημόσιο.

Επιπλέον 32 χλμ αυτοκινητοδρόμου
Το νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 ξεκινά λίγο πριν τη Λαμία και μέχρι να συναντήσει το ήδη κατασκευασμένο τμήμα που οδηγεί έως την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα θα πρέπει να κατασκευαστούν συνολικά 32 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου με δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας, ενώ μέσα σ’ αυτά τα χιλιόμετρα περιλαμβάνονται δίδυμες σήραγγες μήκους περίπου 3 χιλιομέτρων και 8 γέφυρες.

Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι ο στόχος είναι να προχωρήσει απρόσκοπτα η κατασκευή του έργου και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα παραδοθεί πολύ πριν ολοκληρωθεί ο προβλεπόμενος χρόνος των 3 ετών, καθώς -όπως είπε- «δεν υπάρχουν θέματα με απαλλοτριώσεις, αφού αυτές έχουν ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερό τους μέρος».

economistas

This entry was posted on Τετάρτη, Ιανουάριος 23rd, 2019 at 11:08 and is filed under ΕΡΓΑΣΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΤΑΞΙΔΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply