Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Η άσκηση που δείχνει πόσο θα ζήσεις -Προβλέπει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών ασθενειών και πρόωρου θανάτου

Δεκέμβριος 18th, 2018 by Χρήστος Μίμης

Η υγεία και η μακροζωία είναι πολύ σημαντικές για εμάς και πάντα ψάχνουμε τρόπους να τις βελτιώσουμε.

Μια νέα έρευνα που παρουσιάστηκε στο European Society of Cardiologyαναφέρει ότι μια συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να μας πει πολλά για την υγεία μας, όπως αν κινδυνεύουμε από καρδιαγγειακές νόσους ή και από καρκίνο.

Το τεστ με ζωηρή κίνηση μπορεί να προβλέψει, με λίγα λόγια, τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από καρδιαγγειακές και ογκολογικές ασθένειες, αλλά και άλλες αρρώστιες.

Η απάντηση μπορεί να κρύβεται στα σκαλιά!



Οι περισσότεροι μπορούμε να κάνουμε αυτό το τεστ στο σπίτι. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να ανέβεις 4 σκάλες με ζωηρό ρυθμό. Ένας υγιές άτομο, θα πρέπει να μπορεί να ολοκληρώσει το τεστ μέσα σε ένα λεπτό.

«Αυτή η έρευνα ενισχύει την ιδέα ότι η άσκηση βοηθά στην καρδιαγγειακή και ογκολογική ασθένεια», αναφέρει ο Dr. Andrew Freeman στο Healthline.

Unsplash
Unsplash

Η ικανότητα κάποιου να ανέβει σκαλιά είναι ενδεικτική για μια πιθανή επέμβαση στην καρδιά.

«Ακόμη η άσκηση είναι συνακόλουθο της θεραπείας του καρκίνου και μπορεί να γίνει και προληπτικά».

Αν αποτύχεις στο τεστ, θα πρέπει να επισκεφθείς έναν γιατρόγια διαγνωστικό έλεγχο και για το τι πρέπει να κάνεις από εδώ και πέρα.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την αποτυχία ως κίνητρο για να μπεις σε καλύτερη φυσική κατάσταση. 

Unsplash
Unsplash

Η άσκηση είναι μία από τις καλύτερες θεραπείες σχεδόν για κάθε ασθένεια. Για παράδειγμα, βοηθά στην δύσπνοια.

Τα πιο ισχυρά όπλα μας είναι αυτά που παίρνουμε ως δεδομένα: τι τρώμε, πόσο κοιμόμαστε κτλ.

Τα διαλείμματα ανάμεσα είναι σημαντικά για να πάρουμε μια ανάσα.



Όσο δεν το «έχουν» με τα σκαλιά (γόνατα, μέση κτλ.), μπορούν να βρουν άλλες ασχολίες, όπως κολυμβητήριο.

bovary

This entry was posted on Τρίτη, Δεκέμβριος 18th, 2018 at 22:45 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply