Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Πόσο θα κοστίζουν τα διόδια, στη Σιάτιστα

Σεπτέμβριος 30th, 2018 by Χρήστος Μίμης

Μέχρι τον Μάρτιο – Απρίλιο του 2019 θα έχει εγκατασταθεί ο νέος σταθμός διοδίων στη Σιάτιστα, δηλώνει στο «e-ptolemeos» ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Απόστολος Αντωνούδης.

Ο νέος σταθμός, ξεκαθαρίζει ο ίδιος, θα λειτουργήσει μετωπικά για τα πρώτα δύο χρόνια, ενώ με βάση τον προγραμματισμό που υπάρχει μέσα στην επόμενη διετία ο ανάδοχος θα είναι υποχρεωμένος να φέρει ένα νέο σύστημα αναλογικής χρέωσης για μια σειρά σταθμών, τονίζει ο κ. Αντωνούδης, εκ των οποίων και στο τμήμα της Εγνατίας Οδού «Α/Κ Ταξιάρχη έως Α/Κ Καλαμιάς (Σιάτιστα)».

Σε ό,τι αφορά τι χρεώσεις στους σταθμούς των διοδίων ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού απάντησε στο «e-ptolemeos» πως θα υπάρχουν αναπροσαρμογές στην τιμολογιακή πολιτική από 1/1/2019, κάτι που θα επηρεάσει και τα διόδια του Πολυμύλου, στην περιοχή μας. Επειδή από 1- 1- 2019 τα Μάλγαρα θα πάνε στα 3 ευρώ ενδέχεται στον Πολύμυλο να υπάρξουν και κάποιες μικρές μειώσεις, απάντησε σχετικά ο κ. Αντωνούδης.

Σε κάθε περίπτωση το κόστος διέλευσης στην Εγνατία οδό από και προς τη Θεσσαλονίκη αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά για το επιβατικό κοινό!

Σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει εκπονήσει το ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Εγνατίας για 35 έτη, ο επενδυτής που θα αναλάβει όπως εκτιμάται το τέλος του 2019, υποχρεούται με την έναρξη της παραχώρησης να λειτουργήσει ανοικτό σύστημα διοδίων με 18 μετωπικούς και 43 πλευρικούς σταθμούς και εντός 24 μηνών να έχει θέσει σε λειτουργία μικτό σύστημα διοδίων αναλογικής χρέωσης σε ορισμένα τμήματα και ανοικτό σε άλλα.

Η εγκατάσταση του νέου πλευρικού σταθμού διοδίων στη Σιάτιστα, που όπως ξεκαθαρίζει ο κ. Αντωνούδης θα γίνει το αργότερο μέχρι τον Απρίλιο του 2019, αναμένεται να ξεσηκώσει «θύελλα» αντιδράσεων στην περιοχή, ειδικά στους κατοίκους του Δήμου Βοΐου, όπως και στην Κοζάνη και τις γύρω περιοχές.



Οι νέες χρεώσεις στους σταθμούς διοδίων σε Πολύμυλο, Μαλακάσι, Μάλγαρα και Σιάτιστα!
Σύμφωνα με αναλυτικό ρεπορτάζ του «e-ptolemeos», με βάση την τιμολογιακή πολιτική της Εγνατίας και στοιχεία που μας παραχώρησε ο Διευθυντής Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Μελετών Νικόλαος Ραχανιώτης, αν έμπαιναν σήμερα σε λειτουργία τα διόδια στη Σιάτιστα με την υφιστάμενη χρέωση (3 λεπτά ανά χιλιόμετρο), το κόστος διέλευσης θα ήταν στο 1.50 ευρώ. Αντίστοιχα στο Μαλακάσι (σ.σ. Μέτσοβο) 1.40 ευρώ και στον Πολύμυλο στο 1.50 ευρώ (από 2.40 ευρώ σήμερα), με την προϋπόθεση ότι θα λειτουργούσε ο σταθμός της Θεσσαλονίκης. Με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που αναμένεται να ισχύσει από 1/1/2019, οι τιμές διέλευσης θα έχουν ως εξής: Στο Μαλακάσι, στη Σιάτιστα και στον Πολύμυλο στα 2.40 ευρώ (με 5 λεπτά το χιλιόμετρο χρέωση).

Ο σχεδιασμός: Ακριβότερα όλα τα διόδια από 1-1-2019 – Πότε θα μπουν τα αναλογικά
Η αντίστροφη μέτρηση για τη λειτουργία του σταθμού διοδίων σε Ασπροβάλτα και Ωραιόκαστρο στη Θεσσαλονίκη, έχει αρχίσει και το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου θα τεθούν σε λειτουργία, όπως είχε δηλώσει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, Απόστολος Αντωνούδης. Σε ότι αφορά το κόστος διέλευσης τόνισε ότι «στο Ωραιόκαστρο θα είναι 40 λεπτά και σε 15 ημέρες που θα λειτουργήσει το Ωραιόκαστρο, τα Μάλγαρα θα είναι στο 1,80 και από 1- 1- 2019 τα Μάλγαρα θα πάνε στα 3 ευρώ και το Ωραιόκαστρο στα 70 λεπτά».



Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη από την 1-1-2019 θα αυξηθούν οι τιμές των διοδίων σε όλους τους σταθμούς της Εγνατίας οδού. «Σήμερα οι χρεώσεις στην Εγνατία οδό είναι 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο, στους άλλους αυτοκινητόδρομους είναι κάτι παραπάνω από 6 λεπτά» ανέφερε ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού και ανέφερε πως υπάρχει μία απόφαση από την 1η Ιανουαρίου του 2019 οι χρεώσεις να αυξηθούν από τα 3 λεπτά στα 5 ανά χιλιόμετρο. Τα αναλογικά διόδια θα ολοκληρωθούν το 2021, με τον ανάδοχο να ξεκινάει να τα κατασκευάζει στα μέσα του 2019. Η Εγνατία οδός θα παραχωρηθεί μέχρι το τέλος του έτους, εκτιμούν τα αρμόδια στελέχη.

e-ptolemeos

This entry was posted on Κυριακή, Σεπτέμβριος 30th, 2018 at 20:44 and is filed under ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - ΜΟΤΟ, ΓΡΕΒΕΝΑ, ΚΟΖΑΝΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply