Αμερικανοί επιστήμονες: Πώς η μαγειρική σόδα βοηθά στη θεραπεία του καρκίνου

2 Ιουνίου, 2018 by Σταματίνα

Ένα από τα πιο φθηνά υλικά που χρησιμοποιούμε συχνά στην κουζίνα μας φαίνεται ότι έχει ευεργετικές ιδιότητες στην καταπολέμηση του καρκίνου.

Ο λόγος για τη διττανθρακική -την κοινώς λεγόμενη μαγειρική- σόδα, η οποία, σύμφωνα με μια νέα μελέτη, βοηθά στην ευκολότερη στοχοποίηση των καρκινικών κυττάρων.

Η κατανάλωση διαλύματος σόδας σε νερό, λένε Αμερικανοί ερευνητές, μπορεί να ενεργοποιήσει τα κύτταρα ενός κακοήθους όγκου καθιστώντας ευκολότερη την ανίχνευση και εξουδετέρωσή τους από τα φάρμακα της χημειοθεραπείας.

Καθώς ο όγκος αναπτύσσεται, κόβει την παροχή αίματος στα κύτταρα εντός του, με αποτέλεσμα αυτά να αδρανοποιούνται και να «κρύβονται». Η μαγειρική σόδα, ωστόσο, μπορεί να τα «ξεγελάσει» ώστε να λειτουργούν κανονικά και να γίνουν ευκολότερος στόχος για τα φάρμακα χημειοθεραπείας, τα οποία στοχεύουν ενεργά κύτταρα.

Οι επιστήμονες του Ινστιτούτου Αντικαρκινικής Έρευνας Ludwig ελπίζουν ότι τα ευρήματά τους θα δώσουν ώθηση σε μια φτηνή, πλην αποτελεσματική θεραπεία του καρκίνου.
«Η όλη ιδέα είναι τόσο απλή», λέει ο συντάκτης της μελέτης Δρ Chi Van Dang. «Δεν χρειάζονται κάπου 100.000 δολάρια το χρόνο, αλλά μια απλή μαγειρική σόδα.»

Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν ποντίκια με όγκους στο στήθος και το έντερο και όπως αποδείχθηκε η κατανάλωση διαλύματος σόδας με νερό τόνωσε την δραστηριότητα των καρκινικών κυττάρων, καθιστώντας τα πιο ευάλωτα σε αντικαρκινικές θεραπείες. Ως εκ τούτου η χημειοθεραπεία και η ανοσοθεραπεία μπορούν να στοχοποιούν μεγαλύτερο μέρος του όγκου, περιλαμβανομένων και των εν υπνώσει (αδρανοποιημένων) κυττάρων που ευθύνονται για την επανεμφάνιση της νόσου.

Η μαγειρική σόδα χρησιμοποιείται, επίσης,  συχνά για τη θεραπεία και πρόληψη και άλλων προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων της υψηλής οξύτητας, του πεπτικού έλκους, της διάρροιας, της φαρμακευτικής δηλητηρίασης, και της μεταβολικής οξέωσης. Επίσης, περιέχει νάτριο και προλαμβάνει λοιμώξεις της ουροδόχου κύστης, πέτρες στα νεφρά και υπερκαλιαιμία.

iefimerida

This entry was posted on Σάββατο, 2 Ιουνίου, 2018 at 14:03 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.