Ολοκληρώθηκαν χθες (9/3) στην πίστα της Βαρκελώνης οι χειμερινές δοκιμές της Φόρμουλα Ένα ενόψει της νέας σεζόν.

Στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, McLaren και Renault ολοκλήρωσαν λίγους γύρους με μικρό φορτίο καυσίμου, προκειμένου να πετύχουν τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, ωστόσο κανείς δεν μπόρεσε να «ρίξει» τη Ferrari από την κορυφή.

Η επίδοση που πέτυχε το πρωί ο Κίμι Ραϊκόνεν με την εξαιρετικά μαλακή (hypersoft) γόμα της Pirelli ήταν… ασυναγώνιστη για τους υπόλοιπους, με τον Φερνάντο Αλόνσο να κατατάσσεται δεύτερος με τη McLaren, όντας μισό δευτερόλεπτο (και κάτι) πιο αργός.

Η δεύτερη θέση του Ισπανού ήταν μια θετική… νότα στις απογοητευτικές δοκιμές για τη βρετανική ομάδα που είχε μεγάλες ελπίδες μετά τη μετάβαση από τις μονάδες ισχύος της Honda σε αυτές της Renault.

Ο οδηγός από το Οβιέδο δεν κατάφερε να κάνει ένα χρονομετρημένο γύρο το πρωί και πέρασε αρκετές ώρες στο γκαράζ, καθώς ένα θέμα με το τούρμπο ανάγκασε τους ανθρώπους της McLaren να αλλάξουν τη μονάδα ισχύος στο μονοθέσιό του.

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής βγήκε στην πίστα το απόγευμα, συμπιέζοντας το προγραμματισμένο πρόγραμμα της ομάδας στις ώρες που απέμεναν, και ολοκλήρωσε την ημέρα με απολογισμό 93 γύρους.

Και η Renault αντιμετώπισε δυσκολίες, με μια μικροβλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων να περιορίζει το «τρέξιμο» του Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ το πρωί. Όταν επιδιορθώθηκε η βλάβη, η ομάδα πήρε την απόφαση να κρατήσει τον Ισπανό στο μονοθέσιο, αντί να πάρει τη… σκυτάλη ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, προκειμένου να καλύψει το χαμένο χρόνο.

Ο Σάινθ ξαναβγήκε στην πίστα και, χρησιμοποιώντας προς το τέλος την εξαιρετικά μαλακή γόμα, σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, όντας σχεδόν εννέα δέκατα πιο αργός από τον Ραϊκόνεν.

Η Williams τροποποίησε το πρόγραμμά της, καθώς ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα επέλεξε να παραχωρήσει το χρόνο του εντός του μονοθεσίου, προς όφελος των οδηγών αγώνων της ομάδας, Λανς Στρολ και Σεργκέι Σιρότκιν.

Η Mercedes είχε την πιο παραγωγική ημέρα, με τους Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας να ολοκληρώνουν συνολικά 201 γύρους, καθώς η ομάδα είχε επικεντρώσει την προσοχή της στο να χρησιμοποιεί τις πιο σκληρές γόμες της Pirelli, αντί να «κυνηγάει» καλές επιδόσεις.

Πλέον οι ομάδες θα συγκεντρώσουν τα δεδομένα από τις χειμερινές δοκιμές και θα προετοιμάσουν τα μονοθέσιά τους για τον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2018 που θα λάβει χώρα στις 25 Μαρτίου στην Αυστραλία.

 

 

 

iefimerida

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.