Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

ΔΗΚΕΒΙ Γρεβενών: «Στων παραμυθιών τους δρόμους»…

4 Δεκεμβρίου, 2017 by Χρήστος Μίμης

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Τη βιβλιοθήκη επισκέφτηκαν τα δύο τμήματα της δευτέρας τάξης τους 1ου δημοτικού σχολείου Γρεβενών μαζί με τις δασκάλες τους Μάγδα Τζημοπούλου και Διαλεχτή Βέργου. Παρακολούθησαν το πρόγραμμα «στων παραμυθιών τους δρόμους» με αφορμή το μάθημα της γλώσσας του σχολείου τους, που αναφερόταν στο παραμύθι.

Οι μαθητές ήρθαν με πολύ καλή διάθεση, όρεξη και χαμόγελα για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία σχετικά με την ομορφιά και τη μαγεία του παραμυθιού. Αρχικά αναφερθήκαμε στο τι είναι παραμύθι και ποιο το περιεχόμενό του, πως ξεκινάει και πως τελειώνει αλλά και το ρόλο που παίζουν τα παραμύθια στη ζωή μας. Θυμηθήκαμε μεγάλους παραμυθάδες και τα παιδιά ξεφύλλισαν βιβλία τους, με όμορφες εικόνες και παραμύθια από όλο τον κόσμο.


Στη συνέχεια με τη βοήθεια της βιβλιοθηκονόμου αποφάσισαν να φτιάξουν το δικό τους παραμύθι. Ξεκίνησαν πρώτα, ζωγραφίζοντας όμορφες εικόνες δικής τους έμπνευσης, με έντονα χρώματα και υπέροχα σχέδια. Αφού τελείωσαν, τις βάλαμε όλες δίπλα δίπλα και τα παιδιά αποφάσισαν με ποια εικόνα θα ξεκινήσει το παραμύθι. Κι έτσι οι μικροί μας παραμυθάδες άρχισαν να γράφουν τη δική τους ιστορία, με οδηγό τη ζωηρή τους φαντασία. Η κάθε εικόνα συμπληρωνόταν με λόγια και η μία διαδέχονταν την άλλη με όμορφες και ευφάνταστες προτάσεις, ώσπου στο τέλος ξεπήδησαν δύο ξεχωριστά, πανέμορφα και διασκεδαστικά παραμύθια.

Η ευχαρίστηση ήταν αποτυπωμένη στα πρόσωπά τους, όταν διάβασαν τα ολοκληρωμένα έργα τους. Δεν πίστευαν, ότι ξεκινώντας πρώτα με τις εικόνες, θα εμπνευστούν και θα γράψουν δύο όμορφες ιστορίες. Μέσα από την δραστηριότητα, τους δόθηκε η ευκαιρία να αναπτύξουν τη φαντασία τους και να καλλιεργήσουν το λόγο, αλλά και να συνεργαστούν βγάζοντας ένα υπέροχο αποτέλεσμα

This entry was posted on Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2017 at 21:24 and is filed under ΓΡΕΒΕΝΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply