Ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς που

συγκεντρώνουν τις καλύτερες κριτικές των τουριστών από όλο τον κόσμο, για την ποιότητα της τοπικής κουζίνας, βρίσκεται η Ελλάδα, μετά τη Σουηδία και την Ιταλία.

Αυτό δείχνει η ευρείας κλίμακας έκθεση TCI Research που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Συνομοσπονδίας των Εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχείων, Εστίασης και Καφέ στην Ευρώπη (HOTREC), με σκοπό να χαρτογραφηθούν οι προσδοκίες που θα έχουν στο άμεσο μέλλον οι ταξιδιώτες για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα των ξενοδοχείων και των εστιατορίων της Ευρώπης.

Στην κατηγορία «value for money» στο τοπικό φαγητό, κορυφαίες χώρες αναδείχτηκαν η Βουλγαρία, η Πολωνία και η Τουρκία.

Επίσης, τα καλύτερα ξενοδοχεία βάσει της ποιότητάς τους, βρίσκονται στη Σουηδία, τη Νορβηγία και τη Φινλανδία, ενώ τα ξενοδοχεία με το καλύτερο «value for money» βρίσκονται στη Βουλγαρία, την Κύπρο και την Τσεχία.

Οι προσδοκίες για το μέλλον

Η έκθεση αποτυπώνει ακόμα τις τάσεις και τις δυνατότητες, τις οποίες μπορεί να αξιοποιήσει ο κλάδος των ξενοδόχων, προκειμένου να βελτιώσει την ελκυστικότητά του και να διατηρήσει την πελατειακή του βάση.

Συγκεκριμένα, μέσω της έρευνας της HOTREC εντοπίσθηκαν οι εξής τάσεις:

* Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Δείκτη Ικανοποίησης TRAVELSAT©, η Ευρώπη αξιολογείται ως ισχυρός ανταγωνιστής στο πεδίο ικανοποίησης των προσδοκιών που έχουν οι διεθνείς επισκέπτες, συγκεντρώνοντας ανταγωνιστικές βαθμολογίες από τους καταναλωτές, ιδιαίτερα εκείνους που προέρχονται από την Κίνα και την Ινδία.

* Η αυθεντικότητα, η ευελιξία και το πραγματικά ευγενικό προσωπικό, είναι βασικά στοιχεία του DNA ενός ξενοδοχείου, συνδυαζόμενα με ένα περιβάλλον που εξασφαλίζει ιδιωτικότητα και ασφάλεια.

* Οι επισκέπτες προτιμούν τις ομαλές εμπειρίες διαμονής στα ξενοδοχεία, καθώς και την αίσθηση ότι «βρίσκονται στο σπίτι τους» ενώ είναι μακριά από αυτό, σε έναν χώρο όπου μπορούν να φροντίσουν τον εαυτό τους, με τη βοήθεια υπηρεσιών οι οποίες θα είναι δίπλα τους ανά πάσα στιγμή.

Η ιδανική εμπειρία που θα πρέπει να προσφέρει ένα ξενοδοχείο στο μέλλον, αποτελείται από τα εξής χαρακτηριστικά:

– Αίσθηση ασφάλειας 87%.

– Σεβασμός Ιδιωτικότητας 87%.

– Αυθεντικά φιλικό προσωπικό 85%.

– Αίσθηση του επισκέπτη ότι είναι σαν στο σπίτι του 75%.

– Εξυπηρέτηση ανά πάσα στιγμή 71%.

– Φροντίδα του εαυτού 70%.

– Συμβουλές για προορισμούς 68%.

– Τοπική και πολιτιστική αυθεντικότητα 65%.

– Πλήρης διευκόλυνση στο χώρο του ξενοδοχείου 64%.

– Προσωποποιημένες εμπειρίες 62%.

– Ευελιξία στη φιλοξενία οικογένειας και φίλων 60%.

– Ανταμοιβή της πιστότητας 57%.

– Δυνατότητες κοινωνικοποίησης 53%.

– Διασκέδαση High-Tech 51%.

– Mοναδικό ντιζάιν 46%.

* Οι επισκέπτες που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των Millennial, αναζητούν μοναδικά ξενοδοχεία που ικανοποιούν τη δίψα τους για νέες ανακαλύψεις, με όμορφο σχεδιασμό, ψηφιακές καινοτομίες και προσωποποιημένες εμπειρίες.

* Τα ευρωπαϊκά εστιατόρια σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς, αναδύονται ως το επίκεντρο της προσοχής για τουρίστες που ταξιδεύουν για λόγους γαστρονομίας και ξεπερνούν τις προσδοκίες τους. Οι επισκέπτες έχουν την προσδοκία ότι τα εστιατόρια θα προσφέρουν την απόλυτη αυθεντική εικόνα του προορισμού, προσφέροντας επίσης καλό και ασφαλές φαγητό. Η αγορά του γαστρονομικού τουρισμού στην Ευρώπη μετρά 120 εκατ. διεθνείς επισκέπτες ετησίως.

«Τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία συγκεντρώνουν εξαιρετικές αξιολογήσεις και κριτικές από τους Κινέζους επισκέπτες, κάτι πολύ ενθαρρυντικό εν όψει της χρονιάς Ευρώπης-Κίνας το 2018. Ενώ οι επισκέπτες αναζητούν ιδιωτικότητα και ασφάλεια, η έρευνα επισημαίνει το κρίσιμης σημασίας στοιχείο του φιλικού προσωπικού και ενός περιβάλλοντος με εύρος υπηρεσιών διαθέσιμων ανά πάσα στιγμή στον επισκέπτη.

Η σημασία των τοπικών γεύσεων αξιολογείται ως εξαιρετική όσον αφορά τις προσδοκίες των επισκεπτών στο κομμάτι των γευστικών εμπειριών», επεσήμανε ο επικεφαλής της HOTREC, κ. Christian de Barrin.

«Η διαμονή και το φαγητό, είναι οι δύο όψεις που επηρεάζουν όλο και περισσότερο τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη στον προορισμό. Η διαθεσιμότητα περισσότερων επιλογών, προσφέρει στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να εκφράζουν τις θετικές προσδοκίες τους από τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια, και να τα ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό», τόνισε από την πλευρά του ο επικεφαλής της TCI Research, κ. Olivier Henry-Biabaud και συμπλήρωσε:

«Η έρευνα δείχνει ότι ο κλάδος της φιλοξενίας έχει πολλές δυνατότητες να απαντήσει στο αυξανόμενο ενδιαφέρον των επισκεπτών για ανέμελες και γεμάτες εκπλήξεις εμπειρίες διαμονής, διατηρώντας ανέπαφη την αίσθηση της αυθεντικής φιλοξενίας».

 

tovima

loading…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.