Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

5 υγιεινά σνακ που μπορείς να καταναλώσεις χωρίς ενοχές ακόμα και τα μεσάνυχτα

Μάιος 22nd, 2017 by Σταματίνα

Τι μπορεί άραγε να διακόψει και να χαλάσει τον ύπνο σας μέσα στα ξημερώματα, πέρα από τη δυνατή μουσική που ακούγεται από το διπλανό διαμέρισμα, το τηλέφωνο που θα χτυπήσει ή το αυτοκίνητο που θα κορνάρει επίμονα κάτω από την πολυκατοικία σας;

Η απάντηση συνοψίζεται σε μια μόνο λέξη: «λιγούρες».

Γιατί, όλοι έχουμε βρεθεί πολλές φορές αντιμέτωποι με το στομάχι μας που «γκρινιάζει» και ζητάει φαγητό τις πιο ακατάλληλες ώρες, εκείνες δηλαδή που ξέρουμε πολύ καλά, ότι οτιδήποτε κι αν καταναλώσουμε θα επιβαρύνει με θερμίδες τη σιλουέτα μας.

Είναι όμως πραγματικά απαγορευτική η κατανάλωση τροφής μεταμεσονύκτια;

Η πεποίθηση αυτή είναι λανθασμένη, αφού υπάρχουν υγιεινά και θρεπτικά σνακ, που όταν τα επιλέξετε εκείνες τις ώρες, δεν θα καταστρέψουν την προσπάθεια σας να διατηρήσετε ένα φυσιολογικό σωματικό βάρος, ενώ παράλληλα θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το αίσθημα της πείνας.

Παρακάτω σας δίνουμε μερικές ιδέες για μεταμεσονύκτια σνακ που μπορείτε να προτιμήσετε:

  • Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και περιέχει ελάχιστα σάκχαρα, ενώ ανήκει στην κατηγορία εκείνων των τροφών που προκαλούν κορεσμό. Μπορείτε να προσθέσετε μερικά κομμάτια φρέσκου φρούτου ή ένα κουταλάκι του γλυκού τσιπς μαύρης σοκολάτας.

  • Αμύγδαλα

Οι ξηροί καρποί είναι μέρος της ισορροπημένες διατροφής. Τα ωμά και ανάλατα αμύγδαλα είναι ένα από τα πιο υγιεινά σνακ που μπορείτε να επιλέξετε, πριν τελικά πέσετε για ύπνο. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και επίσης περιέχουν μαγνήσιο που βοηθά στον ύπνο και στη χαλάρωση των μυών.

 

  • Καρότα και χούμους

Αν θέλετε να απολαύσετε ένα σνακ δίχως ενοχές, τότε μια καλή λύση αποτελούν τα στικς καρότου και το χούμους (μια κουταλιά της σούπας). Ο συνδυασμός τους αποτελεί πηγή βιταμίνης Α, β-καροτίνης και πρωτεΐνης.

  • Ποπ κορν

Μπορεί να είναι συνδυασμένο με το σινεμά, αλλά η σπιτική του εκδοχή (ανάλατο και χωρίς βούτυρο) έχει ελάχιστες θερμίδες και λιπαρά, ενώ αντιθέτως είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Για να του δώσετε γεύση μπορείτε να πασπαλίσετε κάποιο μπαχαρικό ή μυρωδικό.

  • Τυρί κότατζ

Μια από τις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης που αποτελεί δημοφιλές σνακ για αργά τις περασμένες ώρες.

 

bovary

loading…

This entry was posted on Δευτέρα, Μάιος 22nd, 2017 at 22:43 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply