tziolasΠριν από δύο μέρες, είχα γράψει ότι χρεάζεται ΠΡΟΣΟΧΗ στο σύνθετο αυτό θέμα κι ότι δεν είναι θέμα δεσμευτικών δηλώσεων.

Εντός δύο ημερών οι παραπάνω σχετικές δηλώσεις του κ. Σημανδράκου επιβεβαιώνουν την προσέγγισή μου.

Ονομάζονται, μάλιστα, δύο κεντρικοί παίκτες οι : ΔΕΠΑ και ο ιδιώητης-επενδυτής (ο οποίος δεν κατονομάζεται γιατι ΔΕΝ υπάρχει).

Αφού, λοιπόν, τέθηκαν τα πρώρα, αχνά επί της ουσίας ζητήματα, ας συνεχίσω :
1. Ποιές είναι οι θέσεις-στόχοι, ποιοί είναι οι σχεδιασμοί και ποιό το επενδυτικό σχέδιο της ΔΕΠΑ ;

2. Υπάρχει προκαταρκτική μελέτη ; Από ποιόν, με πιο τεχνικά στοιχεία (διαδρομής, κλάδων, σταθμών κλπ);

3. Υπάρχει πρόταση κάλυψης πληθυσμιακής, γεωγραφικής και με ποιόν χρονικό ορίζοντα ;

4. Υπάρχει εκτίμηση κόστους και εκτίμηση κόστους -οφέλους, και πιο συγκεκριμένα διαθέσιμότητα επενδυτικών πόρων και κοστολογίων των κατοίκων ή/και επιχειρήσεων καταναλωτών;

5. Ποιός φορέας θα διαχειριστεί στις διάφορες φάσεις το Έργο (η Περιφέρεια, η ΔΕΠΑ, το Υπουργείο)↪
Θα ιδρυθεί (κι αν ναι), με ποιά σύνθεση Εταιρεία Διαχείρισης Αερίου Δυτικής Μακεδονίας; Υπάρχουν για καθένα απ΄όλα αυτά αποφάσεις στα αντίστοιχα επίπεδα ευθύνης;


Έθεσα, τα παραπάνω πρωταρχικά ζητήματα στην προσπάθεια μου, με βάση την πείρα και τη διαδρομή μου να φανώ χρήσιμος για τον Τόπο μου, σ΄ενα σημαντικής χρησιμότητας Έργο Υποδομής για τα Γρεβενά και την κοινωνία τους.

Δείχνοντας αδρά ότι η συνθετότητα αυτού του Έργου απαιτεί σχεδιασμό, πρόγραμμα, τεχνικο-οικονομική υποστήριξη, συνέργειες, πόρους και Βούληση.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΤΖΙΟΛΑΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.